***Dükün evine giden vagonda, hizmetçiler kahkahalarını tutmak için çaresizce birbirlerini çimdiklediler. Dadı da var gücüyle zar zor dayanmış ama belli aralıklarla tarifsiz bir ifade takınmış.
"Sadece gül."
Majesteleri durumu hissettiğinde söyledi. İçeridekiler yavaş yavaş fark eder etmez, sırtlarını eğerek, omuzlarını sallamaya başladılar. Alnında beyaz bir yara bandı olan genç bir kraliyet ailesi üyesinin önünde doğrudan gülemezler, bu yüzden başka bir yol seçtiler.
Dadı bundan daha mantıklı bir yol seçti.
"Majesteleri, çok hastaydınız, değil mi? Ekselânsları . ..Nişanlını çok düşünmüş olabilirsin. Bunu düşünmedik… bu yüzden kabalık yapmış olabiliriz. Buraya gel. Seni kucaklayacağım."
Leonhardt içini çekti ve dadıya sarıldı. Dadı, kendi ifadesini gizlemek yerine, prensinin görüşünü karartan altın vagonun tavanına baktı ve sessizce kahkahalara boğuldu.
"Çünkü hayat boyu partnerim olacak biriyle tanışacağımı düşündüğümde geriliyorum."
Hizmetçiler bunu duydukları anda kulaklarından şüphe ettiler. 'Çocuğunuzu satarak ne elde etmeye çalışıyorsunuz?', önceki güne kadar söylediği bu değil miydi?
Ve bir sonraki an kulaklarından gözlerine kadar şüphe etmek zorunda kaldılar.
Veliaht prens, delirmeden alnını masif ahşap masaya dayadı.
Çocuk masası olsa bile, çocuk bir ülkenin prensi olsa bile, en yüksek kalitede olmalıdır.
Bu nedenle masa en iyi ahşaptan yapılmıştır ve yenilmez ve dayanıklıdır. Alnına büyük bir kuvvetle vuran Leonhardt'ın bayılmaması neredeyse bir mucizeydi.
Kırmızı renkli alnına yara bandı yapıştıran ve günün sonunda yara bandını kapatmak için kaldırılan kakülleri ustalıkla indiren hizmetçiler. Uzun bir süre burada gülerlerse ertesi gün kovulmayacaklarını, kraliyet ailesinden birine hakaretten kafalarının kesilebileceğini düşünen hizmetçiler birbirlerinin yanlarını çimdiklediler ve kahkahalarını zorla tuttular.
Leonhardt, imparatoriçe ile ilk görüşmesini hatırlamaya devam etti ve pişmanlıklarını yineledi.
'Örümcek ağı diyemezsiniz, sadece örümcek ağı diyemezsiniz. Evet daha doğrusu… daha doğrusu. . . Neyi övmeliyim?'
Ancak, ne kadar geriye dönüp bakarsa baksın, hafızası bir örümcek ağı gibidir. Gülündüğüm için sıcaktan başka aklıma bir şey gelmiyordu.
Leonhardt, yüzünü dadısının sıcak kollarına gömdüğü için içtenlikle şanslı olduğunu düşündü.
Aksi takdirde, bu sefer kraliyet arabasının camı kafasından kırılabilirdi.
Leonhardt bu kez onunla tanışırsa, aptalca şeyleri aynı şekilde tekrarlamak yerine, onun gümüş rengi saçlarının ne kadar güzel olduğuna hayran kalmaya karar verdi.
Ve planlandığı gibi onu yolundan çektiyse ve bu nişanı yok ettiyse...
Gerçekten mutlu olabilir mi?
“Yüz ifadesine bak, çocuk olmasına rağmen biraz bekliyor mu?”
"Siz de öyle düşünmüyor musunuz? Beklenti olmasa da daha çok heyecan gibi olsa da bu şekilde değerlendirebileceğinizi düşünüyorum.”
"Şşt, majesteleri uyanacak. Her nasılsa, Majestelerine hizmet etmeye başladığımdan beri bugün gibi bir şey görmemiş gibi hissediyorum."
Bakirelerin gevezelikleri gitgide uzaklaşıyormuş gibi bir his vardı.
İmparatoriçe gerçekten bu nişana sahip olmasaydı mutlu bir hayat yaşayabilir miydi?
Onu gerçekten seven ve her şeyini ona adayacak biriyle tanışabilecek mi?
Ancak imparatorun yerini aldıktan sonra, babasının neden Elysium Dükü ile ilginç olmayan bir anlaşma yapmak zorunda kaldığını anlayabildi.
İmparatorluk ailesini ve ilk imparatoriçeyi üreten köklü bir düklüğe sahip bir aile olarak, tek bir yerde bir araya getirilseler garip ve rahatsız edici bir ilişki olmazdı.
İmparatorluk ailesi ve Elysium, sadece birbirlerinin gözlerine bakmak yerine, en azından anlamlı bir şekilde, dostane bir ilişki sürdürmek için bir ittifak oluşturdu.
Birbirimiz için en kolay ve en üzücü yol.
İmparatorluk ailesi ile dük arasında siyasi bir evlilikti.
Tahta geçmesi gereken biri olarak, doğmadıkları andan itibaren onları aynı gemide birbirine bağlamak ona ne kadar gülünç ve acınası geliyordu.
Belki de imparatoriçeye gösterdiği tavır, bu saçmalığın onu ağırlaştırmasındandı.
Ancak kızması gereken masum imparatoriçe değil. Tahtı tek başına güçlendiremeyen babası ve kendisiydi.
Göz kapakları ağırlaştı ve ağırlaştı. Leonhardt zonklayan alnını dadısının omzuna yaslayarak gözlerini kapattı.
Nişan, evlilik sürecinin bir parçası olsun ya da olmasın, bir çocuğun vücuduna alışmak en acil iş gibi görünüyordu.
Tamamen uyuyana kadar kendini durmadan sorguladı.
Ya İmparatoriçe tekrar İmparatoriçe'nin koltuğuna oturmak zorunda kalırsa?
Ya imparatorluktan başka bir ülkenin imparatoriçesi veya kraliçesi olursa?
Hayır, hayır, her şeye ihtiyacım yok.
Sonunda, ya benden başka biriyle tanışırsa ama mutlu olmazsa?
Son soruya cevap bulamayınca planlarını değiştirdi.
‘Belirli geleceği değiştirelim. O, Veliaht Prenses olacak ve sonunda İmparatoriçe olacak olan Veliaht Prens'in nişanlısıdır. O geleceği zorla değiştirmek yerine, sadece kendimi değiştirmem gerekiyor. Sadece onu mutlu etmem gerekiyor. Ancak… '
Leonhardt, küçük kalbinin neşeyle attığını hissederek gözlerini tekrar açtı.
Yüreğinin bir yanı büyüyünce kaybolan, geri dönen vicdanla doldu.
"Onu mutlu etmeyi hak ediyor muyum?"
Kapanan göz kapaklarını zorla kırpıştıran Leonhardt, zihninde yakında tanışacağı imparatoriçeden izin istemektedir.
"İzin verirsen yemin ederim senin için her şeyi yaparım. İmparatoriçe, imparatoriçem, seni sevebilir miyim? Sadece bu hayatta, seni mutlu edebilir miyim?”
~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...