Bölüm 7

160 6 0
                                    


Elysium Dükü, güçlülere karşı zayıf, zayıflara karşı güçlü olan, cimri, ikiyüzlü ve cahil bir adamdı.

kamış?  korse?  Yüksek topuklu ayakkabılar ve sert görgü kuralları eğitimi?  Her şey kızı içindi.

Kesin olmak gerekirse, ailenin onuru ve imparatoriçe olan kızının getireceği daha değerli bir şey için;  bu, günlük olarak tekrarladığı bir kendini rasyonalizasyondur.

Biri ona kızıp “Küçük bir çocuğa kılıç oynuyorsun!” derse, karşısındakinin neden kızdığını bilmiyormuş gibi yapar.

"Kızın suçluluk duygusunu daha çok harekete geçirip gelecekte böyle bir hatanın olmamasını sağlayacağına göre, bunun başkalarının değil de anne babanın elinde olması iyi bir şey olmaz mıydı?"  cevap.

İronik bir şekilde, sosyal çevrede ona imparatorluk terazisi deniyordu.

Tabii ki, iyi bir denge değildi.

Ailesini bir tabağa, diğer her şeyi diğer tarafa yerleştiren ve terazi ne zaman eğilse “kız” adı verilen güzel ve mükemmel yapılmış bir ağırlığı değiştirerek dengelenmeye zorlanan bir denge.

Önünde, imparatorluğun küçük güneşi, kutsanacak olan Lord ve damadı, diğer tarafın tabağında sadece ağır bir ağırlıktı.

Dük, daha ana rahminden evli olan kızının, ondan daha ağır bir lord varken teraziyi değiştirmeye layık olup olmayacağını merak etti.

"Genç hanım geç kaldı.."

“.. o daha küçük bir çocuk, bu yüzden kıyafetlerini değiştirmesi uzun zaman alıyor.  Hâlâ eksik olduğu birçok şey var ki, imparatorluk ailesinin onurunun önüne geçmesin diye eğitim alması gerekiyor..."

"Eğitim…"

Leonhardt, uşağın fincanına süt doldurmasını engelledi.

Bardağı üflemeden hemen bitiren Leonhardt sırıttı, dirseklerini iki dizine dayadı ve ellerini çenesinin altında kavuşturdu.

"Kahretsin, hala sıcak ve çocuğun dili buruk..."

Leonhardt, ağzındaki siyah çayın tadından memnun değildi.  Çocukların duyuları yetişkinlerinkinden çok daha hassastı.

Örneğin, o anda, üstünü değiştirmeye gittiğini söyleyen genç bayan, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve birisine yalvarma sesi, genç Leonhardt'ın kulaklarına canlıydı.

"Sanırım genç bayan oldukça geç kaldı, ama izin verirsen, gidip onu alsak sorun olur mu?  Zaten yakın gelecekte yol arkadaşım olacak kişi o…”

"B-ancak..."

"Bir hanımın giyinmesinin uzun sürdüğünü biliyorum ama çayın üç kez doldurulması için yeterince uzun süre beklememiz gerekirse..."

Leonhardt, uşağın fincanına doldurduğu siyah çayı tekrar yudumladı.  Kesinlikle aradığı markaydı ama çok acı, buruk ve sıcaktı.

Dük, Leonhardt'ın dediği gibi hafif bir eğitim için çok uzun zaman geçtiği için yeterli olacağını düşünerek onu kızının odasına götürdü.

Elysium malikanesinde dük ve düşesin odasından sonra en büyük ikinci oda Elizabeth'in odasıydı.

Yatak odasına ek olarak, odada görgü ve yazı öğrenmek için bir kütüphane, her mevsime göre hazırlanmış elbiselerle dolu bir giyinme odası, bir banyo ve hatta yemek yeme adabı uygulamak için küçük bir mutfak ve yemek odası bulunmaktadır.  Kafes gibiydi.

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin