uyuyamıyorumLeonhardt geniş yatakta uzun süre dönüp durdu ve sonunda ayağa kalktı.
Prensin uykusunu bozmamak için herkes geri çekilmişti.
Etrafında hiç hizmetçi olmayan sessiz yatak odası biraz yabancıydı.
Leonhardt kollarını kavuşturdu ve rahatsız edici düşüncelere daldı.
İmparatoriçe'ye neden bu kadar kayıtsız kaldım?
Bu, birkaç gündür kalbine yerleşmiş bir soruydu.
İlk düğününden önce onunla kaç kez tanıştığını hatırladı.
Bir keresinde küçük bir çocukken onu ilk kez nişanlısı olarak tanıdığında, bir keresinde biraz daha büyüdüğünde ve resmen katedralde nişanlandıklarında ve bir keresinde yetişkin bir yetişkin olup onunla evlendiği zaman. Veliaht Prens.
Bundan sonra, imparatorluk sarayının dışında onunla tanıştığı tek an, imparator olduğu ve onu imparatoriçe olarak taçlandırdığı zamandı.
Sonra Leonhardt her seferinde Elizabeth'ten edindiği izlenimi hatırladı.
O idi…
İyi yapılmış, özenli bir oyuncak bebek gibiydi.
Veliaht Prens'in nişanlısı, Veliaht Prenses ve İmparatoriçe olarak işini, kimse ondan yapmasını istemese bile güzel ama biraz doğal olmayan bir gülümsemeyle mükemmel bir şekilde yapabildiğini gördüğünde, tüylerinin diken diken olduğunu hatırladı. .
İnsanlar çok iyi yapılmış bir bebeği görmenin insanın tüylerini ürperteceğini ve direneceğini söylemediler mi? Sadece böyle hissetti.
Kusursuz bebeğe karşı duyduğu zayıf ama nahoş duygu, onunla her karşılaşmasında daha koyu ve daha canlı hale geliyordu.
Bu sayede, yetişkinlikleri boyunca onu bir baş belası olarak görmeye devam etti ve sonuç olarak, onun imparatoriçesi olmasına rağmen, onu bir kez bile kabul etmedi... Tam bir çöp değil miydi?
Leonhardt tam sonuca vardığında başını yumuşak yastığa vurdu.
Kafasını sadece bir yastığa değil duvara vursa bile yeterli olmayacağını biliyordu, ama eğer yaparsa yarın sabah kılıç ustalığı çalışamayabilirdi.
Bu mümkün değildi.
Bu mükemmelliğin nereden geldiğini merak etmesine ve hayatının geri kalanında onu görmezden gelmesine rağmen Dük'ü kendi haline bıraktığına pişman oldu.
Leonhardt daha sonra yastığı kaldırdı ve küçük kafasına vurmaya başladı. Sonunda, tüm vücudunu, tüm hayatını sadece Elizabeth'in mutluluğu için yaşamaya adamaya kararlıydı.
Yapmak istediği ilk şey, tüm yüksek topukluları ve korseyi onun gözünden uzaklaştırmak oldu.
Onun yaşındaki kızlar gibi özgürce ve masumca çiçek bahçesinde koşup oynayabilen, sekiz yaşındaki normal bir çocuk gibi büyümesini ve herkes tarafından sevilmesini istiyordu.
Elysium Dükü…
Karışık melek kanına sahip olduğu söylenen Ducal ailesi, imparatorluk şeceresinin ilk sayfasında imparatoriçeyi üreten aile olarak listelenen uzun bir geçmişe sahip bir aileydi.
Zamanı geri döndürmenin yan etkileri olduğu için hafızasında Dük'ten biraz farklı olsa da, Elysium Dükü şimdi hâlâ güç ve kişisel çıkar yüzünden kör olmuş, her zamanki gibi yozlaşmış bir adam gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...