***
“Artık Elysium Malikanesi'ndeyiz. Bugün sadece merhaba diyeceğiz, o yüzden hediye hazırlamadım diye üzülmeyin. Sağ! Aksine, neden bu fırsatı ona nelerden hoşlandığını sormuyorsun?
"Ben? Direkt olarak?"
Dadı da dahil olmak üzere hizmetçilerin başları, sanki tekmiş gibi uyum içinde başlarını aşağı yukarı salladılar.
Leonhardt, dadı yardımıyla, dağınık ifadesini gizleyerek bir an önce indi.
Dadı'nın açıklaması üzerine, şu anda orman yolu olduğunu sandığı yer aslında konağın sadece bir girişi, diye mırıldandı Leonhardt ve Elysium ailesiyle ilgili bilgileri hafızasından çıkardı.
"Pekala, imparatorluğun ilk imparatoriçesi aynı zamanda Elysium'un onuruydu, değil mi? Bir bakıma çok uzak bir akrabanın evine gelmek gibi. Ekselansları Veliaht Prens, lütfen Leydi'ye karşı nazik olun. İlk izlenimler en önemlisidir.”
Elysium'un ikametgahı, 'tapınak' kelimesinin uyacağı kadar saf beyaz taştan yapılmış bir konaktı.
Leonhard, bakıcının elini reddetti ve mermer merdivenlerden kendi başına indi.
Tamamen beyaz taştan yapılmış ana binanın girişinde Elysium Dükü ve Düşesi ve diğerleri onu bekliyordu.
"İmparatorluğun küçük güneşini selamlıyorum."
Leonhardt, Elysium Dükü'ne baktı. Yanında süslü bir elbise giymiş düşes onu selamlamak için zarif bir şekilde dizlerini bükmüştü.
Bununla birlikte, Leonhardt'ın bakışları, nefes nefese kalmış gibi görünen mavi-hareketli bir ifadeyle yanında duran müstakbel imparatoriçeye sabitlenmişti.
"Hanımefendi bir yerde rahatsız mı hissediyor?"
Leonhardt, Duke Elysium'un doğrudan gözlerinin içine bakarak, dedi. Elysium'un nesillerinden nesillere geçen gümüş saçlı Dük, prensin beklenmedik sorusu karşısında gözle görülür bir şekilde utanmıştı.
"Majestelerini ilk kez görüyor, bu yüzden çok gergin olmalı. seni içeri alacağım Hanımefendi, Isolde'nin kıyafetlerini yeniden düzenler misiniz?
Dük, yüzünü Leonhardt'a çevirerek ağzının kenarını zorla kaldırdı.
"Dük böyle bir insan mıydı?"
Hafızasında, Elysium Dükü bundan daha fazlasıydı... iyi bir insan gibi görünüyordu, en azından soylulara özgü ifadeleri saklıyordu.
Isolde'nin adının Elizabeth'in saygın adının neden verildiğini tahmin etmek kolaydı.
Isolde ismi, ne olursa olsun kızını imparatoriçe yapacağının beyanı gibiydi.
Elysium Dükü kendisi kapıyı açtı ve Leonhardt'ı içeri aldı. Genç bayan ve düşes önce hafif bir selamlamayla istifa ettiler ve şube binasına girdiler.
***
Elizabeth Isolde von Elysium.
Prensin nişanlısı olarak dünyaya gelen ve daha sonra imparatoriçe olacak Elysium'un tek Genç Hanımı, odasına döner dönmez annesi tarafından yere itildi.
“kya-”
"Seni o kadar çok uyardım ki!"
"Anne! Yanlış! Korse… Korse çok havasız, bu yüzden…”
"Veliaht Prens'in dikkatini çekmen gerektiğini kaç kez söyledim?! İlk izlenimin önemli olduğunu söyledim!”
Elizabeth dizlerinin üzerinde bekledi ve Düşes'e sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...