Bölüm 17

81 6 0
                                    


"Bu nedenle, imparatorluk yasasına göre, bu durumda..."

Leonhardt, tahtaya sertçe yazan öğretmeninin arkasından can sıkıntısından esnedi.  Öğrendiği her şey zaten bildiği şeylerdi.

Açıktı.  Çünkü bu, birkaç on yıl önce tam olarak aynı yerde öğrendiği şeydi.

Leonhardt tek başına küçük bir çocuğun vücuduna sahip olabilirdi, ama bir imparatorun zihnine sahip olabilirdi, eğer biraz düşünürse, öğretmenini burada olduğu için pişman edecek bir soru sorabilirdi.

Ancak Leonhardt, masum öğretmenle dalga geçmek yerine, sessizce dersine konsantre olmuş gibi davranarak kendini kitaplarının köşelerine grafiti çizmeye adadı.

"Bu nedenle, bu konuda... lordum, lordum?  Ekselansları, Veliaht Prens Leonhardt Tristan von Espedor!”

"Ha?  Ah, neler oluyor?”

"Az önce ne dediğimi duydun mu?  Tarihçiler bu konuyu nasıl değerlendireceklerini söylediler?”

Leonhardt duvar yazısının üzerine bir çizgi çizdi ve sadece gözlerini kırpıştırdı.

Somurtkan bir bakışla bir yudum süt içti, sonra sırıttı.

“... elimde değil.  Tekrar açıklayayım.  Eh... Yani...”

Bunu biliyordu.  Hatırladığı kadarıyla karşısındaki yaşlı öğretmen, gülümsemesine karşı zayıf bir insandı.

Leonhardt, öğretmeninin sözlerini ılımlı bir şekilde toparlayarak, yeniden sınıfa konsantre olmuş gibi yaparak karalamaya devam etti.

Elizabeth'in yüzü her sayfanın sonuna boyanmıştı.

Yetişkin öğrenimini açıklama zahmetine girmemesinin nedeni basitti.

O bir dahi değildi.

On yaşında bir çocuk bir anda büyüklerin bile zor bulduğu şeyleri ezbere okuyabilir, monarşizm teorisi üzerinde düşünebilir ve devlet işlerinin yönetiminde yer alacak kadar akıllı olsaydı, bu büyük bir felaket olurdu.

Kendisini babası gibi inceleyen saat kulesi büyücülerinin hemen ondan şüphe duymaya başlaması dışında, bilgisinin derinliği zaten belirlenmişti ya da rahipler muhtemelen kutsal suyla gelip onunla sözleşme yapmış olabileceğini söyleyeceklerdi.  şeytan.

Gerçek bir dahiyle tanışırsa ya da sorunun özü ortaya çıkarsa, işler daha da karışacaktı.

Şartname buydu.

Leonhardt sütünün geri kalanını içti ve öğrendiklerini gözden geçirmek gibi hafif bir zihinle çalışmaya başladı.

Akademik olarak bir dahi olmak yerine, Leonhardt dövüş sanatları yapmayı seçti.

Geçmiş yaşamında bir Kılıç Ustası olmanın eşiğindeydi, bu yüzden kazandığı genç bedenle her şeye yeniden başlama arzusu vardı….

"Neden kılıç ustalığı öğrenmek istiyorsunuz, Majesteleri?"

"Bir şeyi korumak istiyorum."

İmparatorluğun en iyi şövalyelerinin toplandığı eğitim alanında, Leonhardt şövalyenin sorusunu açık yüreklilikle yanıtladı.

"Neyi korumak istiyorsun?"

Şövalye komutanı gözlerini kıstı ve tekrar sordu.

Eğitimlerini tamamlayan şövalyeler, Veliaht Prens'in ziyaret ettiği haber üzerine birer birer toplanıyorlardı.

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin