Bölüm 20

94 6 0
                                    

***

Her zamanki gibi İmparatoriçe Freya Javanna von Espedor'un kollarında olan İmparator Isidore Aurum von Espedor acil hizmetkarına cevap verdi.

"Beş dakika daha…"

“Majesteleri İmparator!  Ekselansları Veliaht Prens- Majesteleri!”

"O çocuğun nesi var..."

"Majesteleri, sabahları böyle olmanız sizin için zor olacaktır... Ah, uh..."

"Majesteleri, Majesteleri acilen bir görüşme talebinde bulunuyor!"

"Ona kardeşini yapmakla meşgul olduğumuzu söyle.  Freya, buraya gel.”

"Afedersiniz?"

Kapıdan ikinizin çıkmasını bekleyen hizmetçinin yüzü yandı.

Her sabah oluyordu ama bugün farklıydı.

Şafakla birlikte ana saraya koşarak gelen Veliaht, seyircisini istemek için İmparatorun yatak odasının önüne gelmişti.

Hizmetçinin, o kapının ötesindeki uygunsuz sesleri çocuğun kulağından duymasını engellemesi biraz garipti.

"Pekala, Majesteleri, onun demek istediği şey... şey..."

"Ah, Majesteleri!"

"Evet Freya, aşkım.  Nedir?"

"Kapıyı aç."

"Bağışlamak?"

"Aç kapıyı baba.  Zaten ikiniz arasında başka bir bebeğin doğma şansı yok, bu yüzden kapıyı açın!"

Leonhardt öfkelendi ve ısrar etmeye başladı.

Kendisi istemeden de olsa, babasının ve annesinin altın manzaralarına bizzat defalarca şahit olmuştu, en azından kulakları sesleri engellemeyi başaramamıştı.  Bu nedenle, gerçekten garip ya da utanmış hissetmiyordu.

Hayır, duyan on yaşındaki çocuk, ‘Babam anneme zorbalık ediyor!’ derdi, bu yüzden çocukken biraz kafasının karışması daha doğru olur.

Leonhardt ayaklarını yere vurarak, durumu habersiz olduğu sanılan on yaşındaki çocuğa açıklamak için arkasını dönen uşağa acıdı.

"Bir erkek kardeşin olmasını istemiyor musun?"

Kapı sonunda açıldı ve ipek bir kaftan giymiş imparator belirdi.

Babası bir yetişkin olarak ona benziyordu, onun bir kopyası gibiydi… Hayır, tam tersi mi olması gerekiyordu?  Her neyse, yakışıklı yüzü sinirliydi.

"Lütfen onu yarın yap, bugün değil.  İçeri girmeme izin verdiğin için teşekkür ederim, baba.”

"Sana henüz izin vermedim.  İmparator adına, Veliaht Prens'e derhal gitmesini ve yapması gerekeni yapmasını emrediyorum."

"İmparatoriçe adına bu emre karşı çıkıyorum.  Leonhardt!  Buraya gel."

"Anne!"

"Freya!"

Leonhardt babasının bacaklarının arasından kaydı ve imparatoriçenin kollarına atıldı.

İpek sabahlığının üzerine şalını saran annesinin kollarında, ömrünün sonuna kadar kalbinin derinliklerine gömmek istediği tatlı ve sıcacık bir koku vardı.

"Sevgili Veliaht Prensimizin sabahın bu erken saatlerinde bizimle ne işi var?  Kabus mu gördün?”

Leonhardt başını salladı ve genişçe gülümsedi.

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin