Bölüm 21

88 6 0
                                    

Elysium'a 'Meleklerin Torunları' deniyordu.

Bunun nedeni, soy kütüğüne kaydedilen atalarının görünüşünün, İncil'de kalan sonuncuya kadar yeryüzünde kalan meleklerinkiyle eşleşmesiydi, ancak bu, 10 yaşındaki bir prensin bile saçmalık olarak kabul edeceği bir efsaneydi ve  görmezden gelmek.

Nesilden nesile aktarılan Samanyolu gibi parıldayan gümüş rengi saçlar ve uzaktaki yaz ortası denizinin ufkuna değen öğle vakti gökyüzü gibi mavi gözleri bir meleği temsil edecek kadar güzeldi.  .

İmparatorluğun ilk imparatoriçesinden başlayarak, asil ve tarihi olan imparatorluk üyelerinin soyağacı farklı köklere sahipti, ancak göze çarpan bir şey vardı.

Elysium soyadlı genç kızların isimlerinin hepsinin soyağacında bir yerlerde yazılı olduğu.

Elysium Evi, "İlk İmparatoriçeyi Yaratmak", "Meleklerin Torunları" ve "Genç yaştan itibaren hiçbir yüksek rütbeli soylu birbirine bağlanmadı" gibi gerekçelerle özenle yarattıkları kızlarını düğün törenlerine itti.

Bu siyasi bağlardan elde ettikleri güç ve zenginlikti.

Doğal olarak, bir noktada, Elysium Dükleri nesillerinin dük benzeri şeyler yapması gerekir, örneğin imparatorluk sarayı içinde siyasi bir hizip oluşturmak veya gücün zirvesinde durup imparatora karşı çıkmak.  Ancak Dukes of Elysium, imparatorla yüzleşmek yerine kızını nasıl daha güzel ve mükemmel bir gelin yapacağını düşünmeye başladı.

Bu zaman çizelgesi sırasında Dük de böyle bir adamdı.

Onu önceki Elysium Dükleri'nden ayıran bir şey, siyaset için son derece hırslı bir insan olmasıdır.

İmparatorluk ailesiyle ayarladığı evlilik, siyasete tam teşekküllü girişi için bir temel ve bir şeylerin ters gitmesi ihtimaline karşı son bir kalkan olarak da kullanıldı.

Bunu yapmak için, bundan hoşlanmasa bile, yine de imparatorun yüzüne sosyal bir gülümsemeyle bakması gerekiyordu.

Kızı gelecekte imparatoriçe olsa ve damadı müstakbel imparator olsa bile, dük, imparatorluk ailesinin önünde bulutların altındaki bir gölgeden başka bir şey değildi.

Bu noktayı tam olarak anlayan Elysium Dükü, hükümdarı hiçbir şekilde gücendirmemek için azar azar siyasi dünyaya bir göz atıyordu.

Ama neden söz konusu hükümdar bu sabahın erken saatlerinden itibaren doğrudan konağını ziyaret ediyordu?

Böyle bir şey görülmemişti.

Aceleyle, dük bu saatte varlığını içten içe sorgularken, nezaketen imparatorun önünde eğildi.

"Evet majesteleri.  Lütfen siparişinizi verin.”

"Önce git pantolonunu düzelt."

İmparator elini sallayarak emretti.

Dük ancak o zaman pantolonunu ters giydiğini fark edince kızardı.

"Ben... ben yakında sana döneceğim."

“Genç Hanım sabahın erken saatlerinden itibaren bizi mükemmel bir şekilde karşıladı.  Çocuklara ebeveynlerinin aynası denir, değil mi?

"Utandım."

Kızınız bu sabah bizi mükemmel bir görünümle karşıladı, ama siz bir ebeveyn olarak neden böyle görünüyorsunuz?

İmparatorun derin ve gizli sözleri onu azarladı.

Dük ve Düşes, imparator çifti salona yönlendirdi ve ara vermeden soyunma odalarına geri döndüler.

"Çay servise hazır."

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin