"Daha fazla nefes ver!""Uh, ah... nefes alamıyorum...! hah, hah….ahhh….!”
"Daha çok, daha sıkı!"
"Aaaa!"
"Şimdi acı verici olabilir ama gelecekte bana teşekkür edeceksin. İnce bir bel ve yumuşak, narin bir vücut bir bayanın en önemli meziyetlerinden biridir. Anladım? Isolde.
"Anne... nefes al... Nefes alamıyorum..."
"Başlangıçta böyleydi. alışmak. Bundan sonra uyurken korse giydiğinizden emin olun. Anlıyor musunuz? Yaşıtların arasında en incesi belin, en zarifi yürüyüşün, en kültürlüsü ses tonun ve telaffuzun olmalı!”
"… Evet anne."
"Nefesini kesme, sen köpek değilsin Isolde sen..."
"... gelecekte... İmparatoriçe olmalıyım... Tüm imparatorluktaki en onurlu hanımefendi olmalıyım..."
"Aferin kızım."
Düşes, yumuşak gümüşi saçlarını şefkatle okşayarak, şefkatli bir bakış ve tatlı bir sesle kızına baktı.
Mükemmel bir imparatoriçe olmalıydı. Böylece harap olmuş Elysium yeniden canlandırılabilir. Başka bir deyişle, bu bir yatırımdı. Dük, Elizabeth'i eğitmek için cömertçe binlerce altın teklif etti. Düşes ona kesinlikle nasıl harika bir hanımefendi olunacağını öğretirken. Neyse ki Elizabeth, eğitimini isyan etmeden takip eden iyi, olgun bir çocuktu.
Düşes sırtı dik, çenesi yukarıda duruyordu, yüzünde memnun bir ifade vardı, sırıtarak Elizabeth'in başını okşadı. Elizabeth'in saf ve berrak gözleri ona bakıyordu, en ufak bir şüphe parıltısı olmaksızın sağlam bir güven içeriyordu.
Düşes odadan çıkar çıkmaz, o sendelerken hizmetçiler korseyi çözmeye yardım etmek için etrafa koşturdu. Elizabeth, gergin korse tarafından başının döndüğünü hissettiği noktaya kadar boğuldu ve hizmetçilerinin kollarına yığıldı. Ama hizmetçilerden hiçbiri bunu hanımefendiye bildirmedi.
Hanımefendi bilseydi, vücudunda hiçbir yara izi kalmadığından emin olan ilk kişi o olurdu, olsaydı, bunun hanımefendiye benzemediğini iddia ederek hüsrana uğrar ve hizmetçileri azarlardı.Hanıma bu şekilde gizlice yardım etseler daha iyi olurdu. Elbette efendilerine asla yakalanmamaları gerekir. Yakalananların hiçbiri boyunları bozulmadan dışarı atılmadı.
Elizabeth, korselere ve ayakkabılara zar zor alışmışken, yalnızca bir kez evden kaçmaya karar vermişti.
Ducal çiftinin tacizine dayanamayan dadı, kızın ellerini tutmuş ve ona 'Hadi kaçalım, etrafınızda ne kadar güzel şey olduğunu düşünürseniz düşünün, bu öyle değil' diye fısıldamış.
O gün bile, Elizabeth'in narin cildinde korsenin fitil izleri açıkça görülebiliyordu ve küçük ayak parmakları buruşmuş ve kanıyordu.
“Korse giymem gerekmiyor mu? ayakkabı da mı Ama ben bir hanımefendi miyim?
“Artık bir Leydi olmamak sorun değil. Bayan oyuncak bebek değildir. Fakir olsak bile, sana gerçek mutluluğun ne olduğunu anlatacağım.”
Ancak kaçma planları, konağı çevreleyen ormandan kaçmayı bile başaramadan dük tarafından yakalandı.
Dadı yol boyunca bir yere sürüklendi ve Elizabeth, o sırada küstah bir ifadeye sahip olan kendi babasıyla yüzleşmek zorunda kaldı.
Elysium Dükü abanoz bir asa tutuyordu ama içi kurşunla doluydu. Yanında, Düşes, çocuğunu düzgün bir şekilde eğitmeyi başaramadığı için onu suçlayan kocası tarafından tokatlandığı için kırmızı, şiş yanaklarının üzerinde bir buz torbasıyla duruyordu.
Elysium Dükü asasını kaldırdı.
"Dört yıl oldu..." Zavallı kız kendi kendine mırıldandı.
Sonunda Elizabeth, öfkeli babası ağır tahta bastonunu havaya kaldırırken o gün olanları zihninden silmeyi başardı.
Hatırlamak bile istemiyordu ama ne zaman o günü zorla hatırlasa, olaya üçüncü bir kişinin bakış açısıyla bakarken aklına birkaç şey geliyordu.
Kendi çığlıkları, af dilemesi, yardım etmesi için yalvarması. Dükü caydıran annenin sesi, "Ya bir sonraki imparatoriçe olacak çocuğun üzerinde ölümcül bir iz bırakırsan?" Ve kemiği kırıldığı anda hissettiği korkunç acı.
Unuttuğunu düşündü, her şeyi sildiğini düşündü, bu nedenle bilinçaltının derinliklerine gömülen anılar çoğu zaman kabuslara dönüştü ve ona eziyet etti.
Elizabeth soğuk terden sırılsıklam ayağa fırladı ve ancak elleriyle yoklayıp aynanın önünde kırık kemiği veya üzerinde herhangi bir yara izi olup olmadığını kontrol ettikten sonra yatağa geri döneceğinden emin oldu.
O günden sonra gözlerini her kapatışında kabus tekrarladı.
'Yanılmışım. Hanımefendiye uygun olmayan bir şey yapmak benim hatamdı. Baba her zaman haklıdır. Annemin talimatlarına uysaydım, bunların hiçbiri olmayacaktı. Eğer……Keşke biraz daha hanımefendi olsaydım…..’
Gözlerini kapatmaktan korkuyordu.
Şimdi bile, bunu tekrar düşündüğünde tüm vücudunun tüyleri diken diken oluyor ve bir anda nefes almak zorlaşıyor.
Yazılı olarak bıraksa daha mı iyi olur yoksa bir yastığa güvense rahatlar mı?
Ama günlüğünü açmak ya da yastığının üzerinde ağlamak yerine, ne kadar acı çektiğini anlatmak yerine, yaptığı her şeyi saklamaya yemin etti.
Kimseye söylemese ve her şeyi kendine saklasa, günlük hayatı her zamanki gibi devam edecekti.
~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...