Bölüm 22

85 7 0
                                    


***

İmparator da Elysium Dükü ile benzer bir konuşma yapıyordu.

"Elizabeth'i imparatorluk sarayında büyütmek istiyorum."

"Ne?  Majesteleri İmparator!”

"Bir gün bir veliaht prenses olup er ya da geç imparatorluk ailesine gelmeyecek miydi?"

"Sadece süreci biraz hızlandırmak istiyorum.  Problem var mı?"

"Bir sorun mu sordu?!"

Tam o anda, dükün gözleri önünde, karısının "eğitimi" nedeniyle bir sopanın çocuğun vücudunda bıraktığı izler ve yaralar parladı.

Daha birkaç gün önce, dayak yedikten sonra acı çeken kızımın ağlamalarının neden olduğu baş ağrısıyla kendini çalışma odalarının en derin yerine kilitledi.

Küçük bir çocuğun cildi ne kadar çabuk iyileşirse iyileşsin ve ilaç ne kadar iyi kullanılırsa kullanılsın, bu tür yara izleri o kadar çabuk tamamen kaybolamaz!

"Majesteleri, istediğiniz gibi hareket edemezsiniz!"

"Elbette.  Bu yüzden izninizi istiyorum.”

Buna rızasını istemek nasıl diyebilir?!  Ancak dük, itiraz etmek için imparatorla yüzleşmek yerine sessizce düşündü.

Hayır, sakin kalıp iyice düşünelim.  Çocuk erkenden imparatorluk ailesine girerse çocuğu görme bahanesiyle imparatorluk sarayını biraz daha sık ziyaret edebileceğiz.  O zaman birçok insanla daha güçlü ilişkiler kurabileceğiz.  Bu bir fırsat!  '

İmparator, açık bir kitap gibi okunabilen Elysium Dükü'ne içinden dilini tekmeledi.

Bu bir meleğin soyundan mıydı?  Bazı uğursuz planlar çizerken içten içe kıkırdayan bir insan şeklinde bir şeytana benziyordu.

Aniden imparatorun vücudu sertleşti, kramp giriyormuş gibi hissetti.  Nedense ilk imparatoriçenin vücudunun bir yerinde akan kanından bile tiksinti duyuyordu.

“Hmm...Anladığım kadarıyla Majesteleri iyi niyetli.  Ancak tek kızımız olduğu için annenin fikri de önemli değil mi?  Eşimle görüştükten sonra…”

Tık tık tık.  "Konuşman bitti mi?"

"Majesteleri İmparatoriçe!"

İmparatoriçenin sesiyle birlikte kapıya vurma sesi dükün sözlerini kesti.  Kapıyı itip içeri girerken, dük refleks olarak giren imparatoriçeye doğru eğildi.

Onun ardından karısı geldi.  Aklı yerinde değildi, tamamen sersemlemiş görünüyordu.  Tanrı aşkına ne olmuştu?

"K-karım... Bana İmparatoriçe'nin...?"

"Elizabeth'i sarayda büyütecekler..."

Dük, karısının fısıltısıyla zihninin boşaldığını hissetti.  Ne kadar düşünürse düşünsün, bu iki yüksek rütbeli soylunun bunu yapması için bir sebep yoktu.

"Majesteleri Veliaht Prens...?!"

Doğduğundan beri kızıyla nişanı onaylandıktan sonra hiç ilgilenmeyen dükün yüzü, Prens'in konağı ilk ziyaret edip kızıyla tanıştığı günü hatırlayınca bembeyaz oldu.

"Leonhardt'tan duyduğuma göre Elizabeth, gelecekteki İmparatoriçe için ders almaya çok hevesli ama kraliyet görgü kurallarını doğrudan imparatorluk sarayında öğrenmek daha iyi olmaz mıydı?  Ne dersiniz madam?”

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin