Capitolul 13

6.1K 307 26
                                    

Parchez masina la întâmplare aproape de casa, parcurgand cei cativa pasi pana la poarta într-o viteza coplesitor de mica.Imi trebuia curaj sa dau ochii cu Emma dupa tot ce facusem în noaptea asta, curaj pe care deocamdata nu-l aveam.Ma simteam al naibii de vinovata ca ma lasasem dusa de val, si eram pe cale sa ma culc cu Chad..ca simteam ceea ce simteam pentru el si ca am ascuns asta de ea.Nu merita sa fie mintita, era singura în care aveam încredere, singura care ma iubea cu adevarat, iar eu..o tradasem.
Intru în casa încet, constienta ca era 4 dimineata, probabil Emma dormea..crezand ca Chad e langa ea, ca eu eram în camera alaturata..si ca totul era bine.
Ma duc direct la mine în camera si ma dezbrac cu gandul sa fac un dus lung si relaxant.
Las apa fierbinte sa-mi ude corpul înghetat si aproape inert, nu ma mai puteam misca.Durerea parca îmi amortise muschii, suferinta ma afectase si fizic, nu numai sufleteste.
Dupa ce termin ma îmbrac cu o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou larg, peste fund, de aceeasi culoare.Imi usuc parul si ies din camera îndreptandu-ma spre cea a Emmei.Intru, închizand încet usa.Ma asez langa ea în pat, avand grija sa n-o trezesc, pe perna pot simti mirosul lui Chad.Inchid ochii pentru cateva secunde simtind asta din plin.Il adoram..la naiba, îi adoram mirosul de nenorocit mincinos!
Emma se foieste langa mine dar nu se trezeste.Lacrimi fierbinti îmi gadila brusc obrajii.Nu voiam sa plang..însa nu ma puteam abtine.Kevin...îmi era asa dor sa-i vad zambetul, sa-mi sopteasca ca ma iubeste..macar acum stiam ca toate astea nu erau decat minciuni.
Incerc sa-mi stapanesc suspinele, nevrand s-o trezesc pe sora-mea.Imi îngrop fata-n perna respirand greu, acel miros divin trezindu-mi amintiri dureros de..placute cred.

-Ce ai patit?

Aud o voce de langa mine si realizez ca era a Emmei.Se ridicase în fund si ma privea confuza.Eram atat de coplesita de tristetea mea ca nu o simtisem miscandu-se.
Aprinde veioza de pe noptiera, astfel putand sa-i privesc mai bine chipul prin lumina diurna.Citeam în ochii ei durere, confuzie, trasaturile ei frumoase fiind acum crispate din cauza încruntaturii.

-Imi spui odata ce ai patit? Repeta ea îngrijorata venind mai aproape de mine Si unde naiba e Chad? Si..
Se opreste deoarece o prind într-o îmbratisare stransa continund sa plang

-Iarta-ma..reusesc sa spun printre suspine Am fost o fraiera..e numai vina mea
Ma tine înca cateva secunde la pieptul ei, apoi ma îndeparteaza cu grija, stergandu-mi cu mana lacrimile.

-Nu plange te rog..ma doare sa te vad asa, îmi spune în cele din urma.

Imi abtin suspinele si încerc sa continui ce începusem

-O sa ma urasti Emm..te-am tradat, nu numai eu..ma vei putea ierta?

Imi da la o parte parul de pe fata si zambeste

-Normal, esti sora mea

-Mai stii acum un an cand l-am salvat pe Chad dupa am plecat aparent fara vreun motiv? Ei bine aveam un motiv, unul întemeiat..m-am îndragostit de Chad.Atunci..în acea seara îmi dadusem seama de sentimentele mele asa ca am plecat.Era al tau, erati fericiti împreuna, nu puteam sa va încurc, în plus..nu puteam nici sa-l vad pe Chad cu alta fata.

Fac o mica pauza asteptand sa-i vad reactia, nu a spus nimic însa mi-a facut un semn încurajator sa continui.Cum putea fi atat de calma cand auzise astea?! Nu întelegeam dar hotarasc sa continui.

-Apoi..dupa cum stii am plecat la "afacerea " lui David, eram gata sa devin o nemernica, o criminala, nu ca n as fi criminala fiindca l-am omorat pe David stii pentru cine? Pentru el.Tu ai fost doar o scuza, ca l-am salvat sa fii tu fericita si prostiile alea..l-am salvat pentru ca eram al naibii de îndragostita de el, si înca sunt, Emma!
Incep din nou sa plang fara sa ma pot stapani.Amintirile erau prea dureroase ca sa le pot suporta fara ca suferinta sa mi se evidentieze într-un fel.

-De asta ai plecat? Sopteste dupa cateva secunde, Doar ca sa ma lasi pe mine fericita..tu..

Lacrimi îi straluceau în ochi, însa nici macar una nu alunecase pe obrazul ei.

-De asta si pentru ca ma simteam vinovata.Apoi Kevin..l-am întalnit pe el, si i-am dat o sansa, trebuia sa-l uit pe Chad, iar el era "leacul " perfect.Avusesem dreptate, am început sa tin si la Kevin..însa sentimentele mele pentru Chad nu disparusera.Asa am ajuns sa-i iubesc pe amandoi, nu stiu cum e posibil..dar asta simt, si mai mult nu pot, nu stiu sa explic.

Imi sterg lacrimile si înghit în sec pentru a putea continua.

-Kevin..el..s-a intalnit cu Elena, a început sa filtreze cu ea si ne-am despartit.Continua sa ma minta ca ma iubeste, însa nici la Elena nu renunta.
In noaptea asta..a venit aici, Kevin.Mi-a spus ca banuieste ca familia Johnson ar avea legatura cu moartea parintilor nostrii, si am fost cu el la Dylan Johnson, verisorul lui Ryan si al lui Jenny, sa aflam mai multe.Ghici cine apare acolo pe neasteptate..Chad, fratele lui Dylan.Sunt frati, Emma, frati! Te-a mintit atata timp..e un nemernic..

Imi musc buza încercand sa-mi retin lacrimile

-Are legatura cu familia care ne-a ucis familia Emm..si a ascuns asta.

-Dar asta nu înseamna ca nu ma iubeste, nu..? Intreaba în soapta

-Nu te iubeste! Ma rastasc la ea Nu te iubeste! Repet ca o nebuna, nu voia decat sa se culce cu tine, la fel cum voia sa se culce si cu mine! In seara asta..s-a dat la mine Emm.., l-am facut mincinos, nemernic..si a iesit, a început sa ma sarute..iar eu l-am lasat.Am fost slaba si m-am lasat coplesita de sentimente..
Si Kevin la fel! Stii ce voiau amandoi de la mine? Sex.Baietii pentru care mi-as fi dat viata..voiau de la mine doar sex..

Nu ma mai pot abtine si incep sa plang.Emma sta nemiscata cateva secunde apoi se ridica.

-Nu pot sa cred..sopteste, La naiba, nu pot sa cred! Ai suferit atata..si eu acum aflu? De ce nu mi-ai spus ca-l iubesti?

-Lasa-ma pe mine! Tip ridicandu-ma la randul meu Tu..te-am ranit..te-am tradat..sunt o nemernica...

-Nu esti! Nu-mi pasa de Chad, nu-mi pasa de nimeni înafara de tine! Stiu..stiu ca Chad nu tinea la mine, stiu toate astea, ce nu stiam era suferinta ta! Chad m-a folosit..dar habar n-ai cat de mult l-am folosit eu.Stiam ca are legatura cu Johnson stiu tot Katy..

-Ce..? Cum..

-L-am folosit! Am avut un plan..si l-am folosit pe el si familia aia nenorocita ca sa-mi ating scopurile.Ceea ce ma doare este suferinta ta.

-Dar Emma...de unde stiai..?

-Totul a început cand a venit prima data la mine dupa ce a aflat ca traiesc....


Cautand fericirea (Vol. l&ll)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum