Goneam pe strazile New-York-ului, facand depasiri nu tocmai legale, atragandu-mi cuvinte mai putin frumoase din partea unor alti soferi.Dar nici ca-mi pasa.Tot ce voiam era sa ajung odata acasa si sa aflu ce naiba se întamplase.
Cand în sfarsit am parcat în fata portii aproape ca rasuflu usurata.Intru si ma grabesc spre usa.In living, erau Chad si Emma, amandoi cu privirile în pamant .-Ce e? Intreb cand ma aproprii de ei
-Pai..hm..tu ti-ai facut dusmani, cineva care sa-ti vrea raul?
-Ce fel de întrebare e asta? Nu stiu, nu...de ce?
-Pai..uite
Imi întinde o foaie rupta si mototolita.Era desenata o masina, apoi aceeasi masina în flacari parca..Ceva mai jos era scris numele meu apoi taiat cu rosu.Ok..la asta nu ma asteptam
-Masina lui Kevin a explodat, ma anunta Chad, probabil au confundat-o cu a ta, biletul asta l-am gasit..
-Unde e Kevin? Aproape tipasem, dar nu mai auzisem nimic dupa ce-mi spusese ca masina lui a explodat.Unde dracu e? E bine?
Ochii mi se umplura brusc de lacrimi.
-Calmeaza-te, e...
-Sunt aici, nu plange te rog
Ma intorc si il vad pe Kevin venind spre mine.Am alergat in bratele lui, nemaiputand sa-mi stapanesc plansul.-Am crezut ca..m-am speriat asa tare..
Ma strange mai tare la piept.
-Shht, sunt bine, nu am nimic.
Incerc sa-l privesc si observ ca era putin ranit.Buza de jos înca avea urme se sange, iar doua taieturi proeminente îi zaceau pe fata.Pe gat, de asemenea avea cateva vanatai, iar la baza lui o rana deschisa.-Nu e grav, spune vazand ca-i analizez ranile
-Nu a vrut la spital, ma anunta Emma.A scapat ca nu era atunci în masina.Era la o distanta considerabila..cateva bucati au zburat si i-au facut cateva rani minore.Partea proasta e ca..cineva care era mai aproape de masina a murit...
Incerc sa asimilez toate informatiile.Cineva murise..Kevin fusese la un pas de moarte..asta din cauza mea?
-Nu înteleg..soptesc lasandu-ma sa cad pe canapea Cine ar face asta?
-Nu avem nici cea mai vaga idee.Clar e ca sigur persoana are ceva cu tine
Cineva ma ura atat de tare încat încerca sa ma omoare, nimic nou în viata mea.
-Tot te mai gandesti la incident? Intreaba Kevin asezandu-se langa mine pe pat.
Stateam amandoi la mine în camera, pana acum dialogul lipsise.Emma aproape ca era gata sa ma scoata de la facultate doar ca sa stau toata ziua inchisa in casa, in siguranta.Bineînteles ca nu am fost de acord, trebuia sa-mi continui viata.
-Nu e doar un "incident ", Kev...daca pateai ceva grav? Realizezi ca nu mi-as fi iertat-o niciodata?
Ma aseaza cu capul pe pieptul lui.-Sunt bine, si tu esti bine, asta e important.
Ridic privirea spre el.Era îngrijorat..simteam si vedeam asta.Se temea pentru siguranta mea.Rana de la buza, desi i-o curatasem înca era destul de evidenta.Nu ma abtin si îi aplic un mic sarut pe buze, ma rog..asta aveam eu de gand dar el avea alte planuri.Imi prinde buzele în ale sale si ma saruta adanc.Ma trage deasupra lui, continuand sa ma sarute.Limba sa îsi face loc printre buzele mele, apoi îmi exploreaza incet, dar sigur, gura.Imi prind mainile în parul lui gemand usor.
Trecuse prin multe, era stresat, ingrijorat din cauza mea, avea nevoie de o pauza.Pe care eu aveam sa i-o ofer.
Ma dau jos de pe el si ma asez în genunchi pe pat.
-Ce faci..? Intreaba dezamagit
Zambesc dar nu-i raspund.
Imi dau încet tricoul jos, lasandu-l sa-mi analizeze miscarile.Ma priveste o clipa in sutien, apoi se repede spre mine sa ma ia in brate, insa ma feresc si încep sa rad.Era ca un copil care nu primeste ce vrea.-Katy, tu te joci cu mine? Intreaba suparat.Vino aici, ne jucam împreuna
Dau din cap in semn ca nu, si ma ridic în picioare pe pat.Il privesc de sus si îi trimit o bezea.Imi desfac nasturele de la blugi, scapand de ei în cateva secunde.-Hai jos, se smiorcaie Kevin
Imi musc buza.Si mie imi era greu sa nu sar pe el..era asa adorabil...
Incep sa ma ating usor pe buze, gat, coborand deasupra sanilor, apoi pe abdomen.
-Daca vrei sa cobor, dezbraca -te, îi spun
In mai putin de trei secunde ramase doar în boxeri.Ma mai ating putin sub privirea lui arazatoare, apoi îi fac semn sa se întinda.
Ma asculta, iar eu ma asez deasupra lui, punandu-mi picioarele de o parte si de alta a corpului sau.Vrea sa ma atinga dar îl opresc.-Daca simt ca ma atingi, ma îmbrac si cobor sa o ajut pe Emma la pregatit cina, inteles?
-Dar..
Ridic o spranceana, asta oprindu-i protestele
-Bine..
Incep sa-i sarut gatul, apoi cobor pe piept pana jos, la linia boxerilor.Simt cum se încordeaza si respira din ce in ce mai greu.Vad cum strange cearsafurile in pumni pentru a-si opri miscarile.Zambesc, si incep sa ma misc deasupra lui.Buzele mele îi gasesc gura, insa o parasesc rapid, lasandu-i mici muscaturi pe linia maxilarului, apoi pe fata.Mainile mele se plimbau necontenit pe trupul lui.
-Katy..te rog, pot sa te ating?
ma gandesc o clipa.Voiam sa- l mai chinui putin, insa aveam si eu nevoi.
-Poti, reusesc sa spun inainte sa ma cuprinda cu bratele si sa ne rostogolim, ajungand deasupra mea.Dintr-o miscare sigura imi descheie sutientul si imi ia sanii in palme, nu am putut sa-mi abtin geamatul.-Te-as chinui si eu un pic acum..spune respirand greu, insa sunt prea excitat ca sa mai astept.
Ma saruta, varandu-si limba adanc in gura mea, cu o mana se sprijinea de pat,iar cu cealalta imi dadu jos boxerii, apoi scapand si de ai lui.
-Te ador, Kaitlyn Smith, sopteste inainte sa intre cu putere in mine.
Gemem amandoi miscandu-ne frenetic.Si eu il adoram..il iubeam? Probabil.
Cand ne eliberam, oftam usurati, iar el cade pe spate.Imi placeau aceste momente de dupa sex, ma faceau sa ma simt in siguranta..dar mai ales satisfacuta.-Ar trebui sa ne îmbracam, spun dupa cateva minute, Emma ne va chema in scurt timp la masa
-Ok..
Dupa ce ne îmbracam si ne aranjam, Kevin ma strange in brate.
-Te iubesc, sopteste, apoi deschizand usa si iesind.
Zambesc in urma lui si ies si eu.Nu puteam sa-i spun "te iubesc ", desi in mod clar eram foarte legata de el.Nu stiu ce ma oprea..
Cand ajungem in living observam masa pregatita frumos pentru..7 persoane? Erau 7 farfurii..7 scaune..-Oh, bine ca ati coborat, acum voiam sa vin dupa voi.
-Pe cine asteptam? Intreb eu
-Nu o sa-ti vina sa crezi, dar...
Soneria incepe sa sune
Ridic din umeri.
-Deschid eu, spun indreptandu-ma spre usa.
Deschid si...la asta nu ma asteptam.Trei chipuri zambitoare ma priveau radiind de fericire, cel putin asa parea..
Incerc sa-mi revin din soc si sa zambesc si eu
-Intrati..spun politicoasa
Oh, Emma, trebui sa ma anunti....Ce credeti? Cine a venit? ^_^ Astept pareri :*
CITEȘTI
Cautand fericirea (Vol. l&ll)
RomanceMa ridica în brate sprijinindu-ma cu spatele de perete.Continua sa ma sarute, mainile sale plimbandu-se în voie pe corpul meu.Ce naiba faceam?! Era total gresit..însa nu ma puteam abtine, îl doream cu toata fiinta mea, în plus dragostea mea "interzi...