Femeia îmi zambeste si întinde mana.
-Jennifer Johnson,mama lui Max.Tu esti...
La dracu' Max...trebuia sa-mi spui ca vine maica-ta in vizita.Ea..ea era vinovata de moartea tatei?Parea asa..blanda.
Ii strang mana si încerc sa-i ofer un zambet.-Eu sunt Mia,ma prezint simplu.
Am omis intentionat si numele de familie.Nu eram sigura de intentiile femeii ăsteia.
Ma analizeaza atent cateva secunde.Oh..eram în tricoul lui Max..putea fi mai rau de atat?!-Ai niste ochi superbi,Mia.Intunecati si plini de mister.Imi amintesti izbitor de mult de cineva.
Nu apuc sa raspund caci luminile se aprind si un Max răvăsit si doar în boxeri isi face aparitia în living.
Priveste spre noi încurcat si isi trece mana prin par.-Ma..mama?întreaba el uimit. Ce cauti aici?Nu mi-ai spus ca vii!
-Oh,buna si tie Maxy.Nu te-am anuntat pentru ca a fost o decizie de moment,nu stiam ca vin.Dar...totusi am ceva de rezolvat aici.
Privirea femeii se îndreapta spre mine cateva secunde apoi îmi face cu ochiul.
-Ah,apropo fiule,de ce nu mi-ai spus ca ti-ai facut o prietena?Chiar una foarte frumoasa!
Max se încrunta brusc.-Vorbim despre asta mai tarziu,mormaie el.
-Ok,cum zici tu. Dar ma bucur ca am avut ocazia sa te cunosc,îmi spune ea
Bine,copii,e tarziu eu gasesc o camera si despachetez,voi mergeti inapoi in pat,probabil sunteti obositi,evident ati avut treaba inainte sa ajung eu,completeaza apoi chicotind.Simt cum obrajii mei capata o nuanta trandafirie dar nu zic nimic.Max ma ia de mana si ma trage înapoi in dormitor.Parea destul de încordat.
-Asteapta aici,bine?Ma intorc imediat,vreau sa vad daca mama a nimerit vreo camera..nu cunoaste apartamentul..abia am apucat sa-i zic adresa..
-Du-te. îl indemn eu zambind.
Ma bag în pat si ma învelesc.Femeia asta cu chip angelic chiar era o criminala?
Max.
La dracu.La dracu.La dracu.E de rau,foarte rau.Imi iau repede niste pantaloni pe mine si intru in camera care si-o alesese mama.
Valiza ei era undeva pe jos.Statea pe fotoliu si fuma vesnicele ei slimuri.Mirosul de tutun si menta de la tigari se amestecase rapid cu parfumul mamei creand un iz placut.
Ma asez pe pat în fata ei.Nu spunea nimic,doar ma privea cu zambetul pe buze.-De ce ai venit?o intreb in cele din urma
-Nu te-am mai vazut de mult Maxy..imi era dor de fiul meu.
-Adevaratul motiv.De ce esti aici?De ce acum?
-Uite,ideea e ca m-am saturat sa astept.Am venit pur si simplu sa-mi indeplinesc scopul.
Scopul ei...nu avea rost sa intreb care,il cunosteam prea bine.
-Mia..incep eu cu putina ezitare. Ea..stii cine e,nu?
Mama incepe sa rada
-Drept cine ma iei?Bineintels ca stiu cine este.Maria Smith..unica fiica a lui Kaitlyn Smith.
Dar nu mi-ai spus de ea..cum de ai reusit sa o atragi?Face parte din planul tau,sau ce?-Nu..planul meu nu o implica pe ea.
-Atunci ce naiba cauta aici?Doar de placere?
-Mama..o iubesc.
Eram cat se poate de serios insa mama nu face decat sa inceapa sa rada.Din nou.-Oh,haide Maxy,stiu ca esti mai destept decat atat.Mda,totusi mi-ai dat o idee...fata asta poate fi un pion important.Katy sigur o iubeste,nu si-ar pune fiica in pericol..
CITEȘTI
Cautand fericirea (Vol. l&ll)
Roman d'amourMa ridica în brate sprijinindu-ma cu spatele de perete.Continua sa ma sarute, mainile sale plimbandu-se în voie pe corpul meu.Ce naiba faceam?! Era total gresit..însa nu ma puteam abtine, îl doream cu toata fiinta mea, în plus dragostea mea "interzi...