Justin
-Ar trebui sa iei un taxi,ma sfatuieste Luke dupa ce iesim din club.Esti beat
-Pe dracu' ! Sunt bine,doar nu vrei sa o duc pe Melissa cu taxiul,spun aratand spre focoasa blonda ce statea agatata de mine
-Marisya,ma corecteaza ea
-Asta am zis si eu! spun abtinandu-ma sa nu rad
Luke ma priveste neîncrezator.
-Doar ai grija,bine?
Incuviintez iar eu si Melissa-Mary ne îndepartam
Ii deschid portiera ca un domn ce sunt si o las sa intre in masina.
Apartamentul pe care il închiriasem special pentru "aceste situatii" speciale era doar la cateva strazi distanta.Merg cu o viteza relativ mica,eram destul de baut,nu voiam sa risc deocamdata.Cand ajungem,nu ma mai chinui sa fac pe "domnul" cu blonda si o las sa coboare singura.Apartamentul era destul de spatios,un living,bucatarie,baie,si cel mai important dormitorul cu pat dublu,preferatul meu.
De obicei îmi duceam gagicile acasa,dar nu si in ultimele luni.Era periculos,nu se stie cine poate afla unde locuim,era necesar sa stie cat mai putine persoane,in plus,acasa mereu ma lua mama la întrebari,si credeti-ma,intrebarile ei nu erau deloc discrete.Marysia sau cum o chema s-a dus direct în dormitor,fara sa fie nevoie sa-i spun unde e.Avea experienta fata,oricum era mai buna ca cea de seara trecuta.Se aseaza pe pat si ma astepta.
-Vin imediat! o anunt si ma duc in living.
Imi verific telefonul in cazul în care aveam vreun apel important,dupa ce ma asigur ca nu,imi dau tricoul jos si ma îndrept spre dormitor.Blonda era întinsa pe pat doar in lenjerie,perfect.
Ma sui peste ea si încep sa o sarut salbatic.Gura mea o acoperea pe a ei,limbile noastre luptandu-se pentru suprematie.Era fierbinte,o simteam ca ardea sub mine.Cu o miscare precisa îi desfac sutienul si îi admir corpul.Justin Jr era mai mult decat încantat de priveliste.Îi iau un sân între buze si incep sa-l alint cu limba simtind cum se întareste în gura mea semn ca faceam treaba buna.Fac la fel si cu celalalt de data asta producandu-i blondei gemete puternice.Scap de pantalonii mei deja prea stramti si raman doar în boxeri.Ma întorc cu buzele la gura tipei si o sarut din nou strangandu-i sanii în palme.O aud cum geme ceea ce ma întarata si mai tare.Continui sa o sarut violent însa cobor cu o mana la lenjeria ei si o scot.Degetele mele sigure încep sa o maseze,oh Doamne,era atat de uda si asta pentru mine.Un mic zambet pervers îmi apare pe chip cand îi aud gemetele puternice,da,stiam ce fac.Incet,introduc un deget,apoi înca unul.Fac miscari de înainte si înapoi în ea si o simt cum se încordeaza din toti muschii.
Oh,nu iubire,nu îti dai drumul acum,mai avem ceva de facut.Imi scot degetele din ea si o las cateva secunde sa se linisteasca.
Ma priveste cu ochii limpezi,nedumerita.Ii zambesc si incep sa o sarut pe gat lasand si mici semne.Era înca foarte excitata,dorinta i se citea clar pe chip,voia mai mult.Introduc din nou un deget în ea de data asta miscandu-l încet,stiind ca astfel îi sporesc placerea si o fac mai dornica.Cobor cu buzele de pe gatul ei spre sani si tot mai jos.Dupa inca cateva miscari scot degetul din ea,însa nu o las asa "goala" ci am început sa-i sarut feminitatea.Ii daruiam saruturi umede si fierbinti,ea în schimb gemea de placere.O mangai cu limba,facand cerculete,limba mea intrand si iesind din ea dupa bunul plac.Ii ling pentru ultima data lichidul dulceag apoi ma ridic si o privesc.Ma ling pe buze apoi îi fac cu ochiul.Imi zambeste si se ridica împingandu-ma pe spate.Ma rezem cu spatele de perne si simt cum materialul boxerilor imi este îndepartat.Uh,în sfarsit liber!Blonda îmi ia prietenul în mana si începe sa dea de sus in jos,oricat as fi vrut sa ma abtin,era imposibil.Gemetele necontrolate imi paraseau piptul cand îi simt buzele în jurul lui Jr.Incepe sa ma linga,mai tare sau mai încet.Ba baga tot in gura,ba doar varful,nu stiu de ce naiba facea asta dar se simtea extraordinar.Gemetele ei se contopeau cu ale mele,creand o muzica perfecta.Nu mai rezist si o apuc de par îmingandu-i capul in fata in timp ce eu imi ridicam soldurile.
Se desprinde zambind lingandu-si si ea buzele.Stiu,sunt delicios.O întind pe pat si îi desfac picioarele.Era uda,astepta momentul,eu simteam ca explodez daca nu o faceam în acel moment. Intru în ea cu putere simtindu-ma înnconjurat de fierbanteala.Fac miscari rapide fara oprire.Gemea din ce in ce mai tare,si eu la fel.Isi ridica soldurile pentru a ma întampina lentru ultima oara,iar eu ma împing în ea pentru ultima oara.Ne dam drumul amandoi în acelasi timp.Cad obosit langa ea si ne acopar pe amandoi cu patura.Ma simteam perfect.
CITEȘTI
Cautand fericirea (Vol. l&ll)
RomanceMa ridica în brate sprijinindu-ma cu spatele de perete.Continua sa ma sarute, mainile sale plimbandu-se în voie pe corpul meu.Ce naiba faceam?! Era total gresit..însa nu ma puteam abtine, îl doream cu toata fiinta mea, în plus dragostea mea "interzi...