Capitolul 12♥

2.3K 127 16
                                    

Deschid ochii încet deranjata de razele soarelui ce îmi luminau fata.Max era inca langa mine,dormea dus.Zambesc la amintirea noptii trecute.Ma ridic si imi sprijin capul in mana.Nu ma saturam sa-l privesc dormind.Desi avea aproape 20 de ani,parea mai tanar,mi se parea ca e cel putin de o varsta cu mine.Trasaturile lui frumoase îi erau bine conturate, un început de barba i se cunostea prin jurul barbiei.Era un copil,desi avea 20 de ani.Evident eram mai matura ca el..si nu doar fizic.Era un tip copilaros si ma temeam ca ceea ce simtea el pentru mine sa nu fie doar o joaca.Eram a lui trup si suflet,nu stiam daca as fi in stare sa trec peste o dezamagire din partea lui.Inca nu îmi dadeam seama de ce simteam ceva atat de puternic dupa atat de putin timp si de ce tocmai pentru el.Nu o sa inteleg niciodata sentimentul asta care ma bantuie...dragostea.Nu eram obisnuita cu emotiile astea care ma stapaneau permanent,nu stiam cum sa le controlez,si nici cum sa le fac sa dispara.Eram pur si simplu pierduta in iubirea pentru idiotul asta de langa mine.

-La ce te gandesti asa intens de dimineata?ma întreaba
Tresar,eram asa absorbita de ganduri ca nu observasem ca s-a trezit.

-La tine.îi raspund sincer

Zambeste si ma cuprinde în brate asezandu-mi capul pe pieptul lui.

-Te-am visat,imi spune cu privirea atintita pe tavan

-Serios?Si ce faceam?

-Exact ce faci acum.Oh,plus ca apoi te-ai urcat pe mine,ai inceput sa ma saruti si spuneai ca..

-Ok,fara detalii de genul,îl intrerup razand

Ridica din umeri zambind

-Cum vrei.
Vreau sa ma ridic si sa ma îmbrac,dar mana lui ma opreste.

-Unde pleci?

-Pe Marte.Vreau sa ma îmbrac,imi e frig.
-Tie iti e frig?!Eu sunt ala dezbracat aici!Tu ai prea multa textila pe tine

-Nu zau!

Purtam o pereche de pantaloni scurti gri,si un maieu.Ma trage brusc de mana si ma intinde in pat.Se aseaza deasupra mea ai ma imobilizeaza.Cu o mana imi tine mainile nemiscate deasupra capului iar cu cealalta îmi da pantalonii jos

-Max!Nu!Te rog,nu fa asta,nu suntem singuri!
Zambeste pervers si imi arunca pantalonii pe jos.

-Poftim!Acum esti cat de cat dezbracata,nu te mai plange cand nu trebuie!
Ti-as da si maieul jos..dar imi dau seama ca nu ai sutien si imi e frica sa nu ma bati..spune facand o fata de catelus
Il împing de pe mine si ma ridic din pat.

-Buna alegere,raspund facandu-i cu ochiul.

Se ridica si el si isi cauta hainele ude de aseara.Fara sa vreau privirea imi aluneca pe corpul lui,era doar în boxeri,muschii i se incordau la fiecare miscare.Imi musc buza privindu-l cum îsi cauta derutat hainele

-Mai ai putin si salivezi!exclama amuzat
Clipesc de cateva ori sa imi revin.
-Visezi!
-Oh,serios?!
Se apropie de mine cu pasi apasati si ma lipeste de perete.Isi plimba buzele pe obrazul meu,coborand la gat apoi pe piept.Ma priveste in ochi si un mic zambet îi apare pe chip.

- Iti ador mirosul asta de fata cuminte,sopteste el
Pufnesc in ras.
-Sunt sigura ca nu exista un astfel de miros
Nu-mi raspunde dar buzele lui se unesc cu ale mele într-un sarut.Imi musca buza de jos si se apasa mai tare pe corpul meu.Ardeam.Felul in care ma saruta el era diferit fata de altii..simteam ceva special,ceva ce ma facea sa ma simt diferit.

-Mia!E tarziu,coboara la micul dejun!

Oh,nu,era vocea mamei!Eram aproape dezbracata,Max si mai dezbracat ma saruta.Nu putea sa ne vada asa,nu m-ar crede daca i-as zice ca nu s-a intamplat nimic.Incerc sa-l imping de pe mine dar nu se dadea,continua sa ma sarute.
-Ma..Max,da-te,e mama!

Cautand fericirea (Vol. l&ll)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum