Capitolul 19♥

2K 139 9
                                    

             AUTOR

Max face semn spre doi indivizi ce se apropiau de ei.In acele momente mintea nu-i statea decat la Mia,cum sa o protejeze.
Scoate de la spate vesnicul revoler pe care il purta mereu cu el si trage in directia barbatilor,nu nimereste asa ca cei doi încep sa alerge in directia lor.Max îsi impinge iubita in spate in ciuda rezistentei ei.

-Lasă-mă,idiotule!țipă fata. Sunt Billy şi James,îi cunosc.

-Şi vrei să te vadă?!

-Prea târziu amorezilor..spune unul dintre barbati zambind sarcastic.
Amandoi erau inalti si bine facuti,dar mai rau..amandoi aveau arme indreptate spre ei.

Mia face un pas în fata încrezatoare,stia ca nu puteau sa o raneasca.

-Pe cine cautati?îi întreaba ea trimitand sageti de foc cu privirea

-Pai grupa noastra îl cauta pe Johnson dar acum ca te-am gasit si pe tine domnisoara..doi dintr-o lovitura.

-Grupa?Sunteti grupati?

-Sa zicem.Mama ta o sa-ti dea mai multe informatii,hai,sa mergem

Barbatul care vorbise apasa pe casca ce o purta.

-Aici B. misiune indeplinita,sunt la..

Fara sa se gandeasca de doua ori,Mia îl pune la pamant cu o lovitura de picior bine tintita.Zambeste mandra si sare peste cel pus deja la pamant.Max nu asteapta invitatie speciala asa ca il loveste pe barbatul nr. 2 ce privea scena inca socat.Ii scapa pistolul,fapt ce starneste un chicotit malefic din partea lui Max.Dupa ce îsi izbeste rivalul cu capul de asfalt ultima oara si se asigura ca nu mai respira,priveste si spre iubita lui.Nu isi facea griji,stia ca din moment ce ea era deasupra,idiotul ala nu mai avea scapare.
Printesa lui lovea tipul cu nenumarati pumni in fata fara sa-i pese de sangele care siroia pe ea.Inca nu murise imbecilul,trebuiau sa se grabeasca asa ca o trage pe Mia de acolo si îl ajuta pe nemernic sa moara cu un glont în cap.
Mia isi scutura hainele iritata

-Ma descurcam! se rățoieste ea

Max doar zambeste si îi aplica un sarut pe frunte

-Stiu,dar trebuie sa ne grabim.

Cei doi se înteleg din priviri si iau fiecare cate un cadavru.Max îl arunca pe al sau peste umar,insa Mia se chinuie sa îl târâie pana la cea mai apropiata pubela.Au avut noroc si in mai putin de doua minute au gasit una.Lasa trupurile inerte langa si se privesc.Max îi ofera iubitei sale un zambet ce îi oferea încredere.
Mia rasuceste pistolul pe un deget si îi întoarce zambetul.

-La dracu,sunt uimitoare!sopteste înainte sa o ia la fuga

Max o priveste cateva clipe socat apoi începe si el sa alerge pana ajung la masina.Max se aseaza pe scaunul soferului si blocheaza portierele.
Era bezna,iar linistea era epuizanta.Tot ce se auzea erau respiratiile lor grabite de la efortul depus.

-Ce..naiba..am..facut...acolo...sopteste Mia

Era putin speriata,efectul adrenalinei trecuse,acum isi analiza faptele.

-Esti ok?se intereseaza Max asezandu-si mana pe piciorul fetei

-De ce n-as fi?

-Nu o sa plangi?Adica..

-Oh,haide,am mai facut asta o data,iti amintesti?
Doar ca acum a fost mai..riscant,eram pe strada,ce naiba!

-Sigur esti bine?Ai..

-A fost genial! sopteste Mia în ochi citindui-se entuziasmul.Poate ma crezi nebuna dar..mi-a placut!Imi da sentimentul ala ca eu sunt sefa,ca nimeni,nici macar mama nu ma mai controleaza ca sunt stapana peste viata mea

Cautand fericirea (Vol. l&ll)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum