Fac câțiva paşi încă nesigură de locul unde ma îndreptam.A fost o decizie de moment sa plec de acasa,dar acum ca o facusem nu aveam de gand sa ma întorc.Daca stateam sa analizez toate cele intamplate,era prima cearta cu mama de cand eram putin mai mare.De cand intrasem in adolescenta,mama ma întelegea,nu o mintisem niciodata pana sa-l intalnesc pe Max.Nu era vina lui..era vina mea ca ma îndragostisem.
Imi sterg rapid lacrimile ce incepeau sa-mi siroiasca pe fata si scot telefonul din buzunar apelandu-l pe Max.Era singura solutie..nu aveam unde sa ma duc.Matusa Emma ar fi fost o solutie,sigur m-ar fi primit dar nu voiam sa-i stric relatia pe care o avea cu mama.
Max raspunde repede.-Cum de m-ai sunat?
In vocea lui se citea clar uimirea
-Iti era dor de vocea mea,nu?-Hm..da,si asta dar acum am o problema.M-am certat cu mama si..
-Unde esti? ma întrerupe brusc
Privesc putin in jur-Langa restaurantul lui Boo,dar..
-Ajung in 10 minute,nu pleca de acolo.
Apoi a închis.Ce naiba era cu el?! Intru in restautant,care era mai mult un bar si imi iau o bere si un pachet de tigari si am iesit din nou afara.Nu mai fumasem de anul trecut,si imi placea sa ma laud ca nu o mai fac insa acum chiar simteam nevoia.Atunci mama aflase ca fumez,mi-a prezentat dezavantajele si m-a lasat sa aleg,iar eu,ca o "fata buna" ce sunt îi ascultasem sfaturile.Aveam doar 17 ani,imi permiteam sa fac greseli si sa platesc pentru ele.In acel moment tot ce voiam era sa uit de mama si problemele in familie.Ma asez pe jos si imi aprind tigara.Mai era si Max..il iubeam,simteam asta cu toata fiinta mea,insa ma uram pe mine ca aveam o alta slabiciune inafara de familie,eram mai vulnerabila.Imi placea sa fiu puternica,sa fiu independenta,nu sa am slabiciuni.O persoana in plus la care tineam ma facea mai slaba,mai usor de atacat.Voiam la fel de mult ca mama si Justin sa-i razbun moartea tatalui meu dar nu prin Max,el nu avea nici o vina.Mai iau o gura de bere si scutur putin tigara de scrum.Trebuia sa ma schimb,nu mai puteam sa depind de altii,nu mai puteam sa fiu o lasa si sa ma ascund.
-Ce-i cu tine?aud o voce de langa mine
Ridic privirea si il vad pe Max stand in fata mea ingrijorat.
Pe el trebuia sa-l ascund..nu voiam sa ma lupt cu propria familie,aveam nevoie ca ei sa nu afle de mine si Max..cel putin deocamdata.-Nimic,ma gandeam doar.
Se aseaza langa mine pe asfaltul rece si imi pune pe umeri geaca lui neagra pe piele apoi ma ia in brate.-Mia,de cand fumezi?Si de ce bei?
Zambesc,a pus intrebarile atat de repede incat devenise hilar.
-Fumez de mult timp,acum doar m-am reapucat..si beau pentru ca imi e sete.In plus si tu fumezi,nu-i asa rau.
Imi asez capul pe umarul lui.Era atat de bine si cald la el in brate..as sta acolo o viata intreaga.
-Deci ce ai patit cu mama ta?
-Ne-am certat...a repetat ca daca nu-mi convine sa plec,asa ca am plecat.
Ma priveste cu o spranceana ridicata
-Nu stiam ca esti asa impulsiva,se destainuie cu o urma de zambet pe chip.
Ridic din umeri.-Seman cu mama,e la fel.
Ma strange mai tare in brate si ofteaza.
-De ce te iubesc atat de mult? ma întreaba cu glas soptit
-De ce e soarele galben?
Ma priveste si imcepe sa rada.
-Ce?!intreb revoltata
-Ce comparatie!Serios?abia putea sa vorbeasca printre hohotele de ras
-Scuze ca sunt foarte romantica si "poeta",raspund bosumflata
-Iubire,nu-ti sta bine asa..esti genul ala care e mai sexy daca spune "Te iubesc" cu o arma indreptata spre inima ta decat daca bagi fraze de astea.
-Pot sa-ti fac si urme de glont in forma de inima,îi spun sarcastica
-Hm..nu te provoc,stiu ca esti in stare
Ii scot limba si imi las din nou privirea in pamant.
-Hai,sa mergem acasa,imi sopteste ridicandu-se
-Acasa?Nu merg acasa!Stii doar..
-Acasa la mine ma refeream.Nu acolo o sa stam?
Zambesc multumita
-Asa mai merge...
Ma ridic si imi scutur pantalonii de praf.Imi dau parul pe spate si vreau sa inaintez dar Max ma prinde de mana si ma saruta brusc.Ii raspund la sarut fara sa ezit.Simt cum ma musca usor de buza,jur ca as mai fi stat sa ma sarute in felul ala dar nu mai aveam aer.Ma desprind de el si zambesc.
-Sa mergem,am parcat mai incolo.
-Apropo,de ce erai atat de agitat cand ai aflat ca sumt singura pe afara?
-La dracu'..sopteste. Din cauza lor,spune facand semn spre cineva si strangandu-ma mai tare de mana.
Buunn..in sfarsit am ajuns si eu acasa desi nu ma suparam daca mai stateam in vacanta:)) Cum e capitolul??Va astept cu pareri :*
Nu uitati cei care vor sa fie in grupul de pe whatsapp sa-mi lase numarul in privat.
Capitol dedicat lui S3B4S7IAN,el mi-a dat ideea cu grupul :)) Pe data viitoaree:*
CITEȘTI
Cautand fericirea (Vol. l&ll)
Roman d'amourMa ridica în brate sprijinindu-ma cu spatele de perete.Continua sa ma sarute, mainile sale plimbandu-se în voie pe corpul meu.Ce naiba faceam?! Era total gresit..însa nu ma puteam abtine, îl doream cu toata fiinta mea, în plus dragostea mea "interzi...