Capitolul 20♥

2K 113 14
                                    

Mia

Nu dormea,stiam asta deoarece mana lui se plimba lin pe abdomenul meu.Avea ochii închisi si un mic zambet pe chip.Probabil nu realiza ca fiecare atingere a lui îmi trimitea sageti de foc in corp si nu stiam daca sa îi spun sau nu..adica..trupul meu tipa dupa mai multa atentie din partea lui dar putina ratiune ce-mi mai ramasese ma indemna sa ma ridic din pat si sa opresc tot acel "joc". Inchid ochii pentru o clipa si ma concentrez doar pe atingerea lui minunata.La dracu..eram destul de mare sa omor un om dar nu si sa ma culc cu iubitul meu?!
Deschid ochii si ma ridic brusc.

-Ce?Intreaba Max nedumerit

Zambesc si sa asez deasupra lui.

-Tu faceai special?

-Sa fac special?Ce?privirea lui demonstra clar ca habar nu avea despre ce vorbesc

-Stii tu..chestia aia cu mana,mhm..ma excitai..

Ridica o spranceana apoi începe sa rada

-Ce ti se pare amuzant,ma rog?

-Stateai ca o statuie,de unde sa-mi dau eu seama de asta?Pana acum cateva secunde incepeam sa ma obisnuiesc cu gandul ca iubesc o fata fara pofta sexuala dar tu..

Raman cu gura deschisa la propriu,chiar a zis asta?!Oh..cat avea sa o regrete...

-P..poftim?

Ridica din umeri spăsit

-M-am obisnuit ca nu prea o sa am parte de..

Ma reped asupra gurii lui si îl sarut violent.Toata furia,frustrarea...teama mi-am revarsat-o în acel sarut fara sa realizez la momentul oportun.Max se desprinde din sarut gâfâind tinandu-se cu o mana de piept.

-Acum vrei sa ma sufoci?!spune el speriat

Il trag de tricou si îi apropii din nou fata de a mea.Zambesc apoi încep sa-mi plimb usor buzele pe gatul lui ajungand în cele din urma pe piept.Iau marginile tricoului sau in maini si le ridic pana scap de obiectul ala vestimentar inutil.Imi dau parul pe spate si îmi musc buza.Chipul lui încruntat era brazdat de dorinta.Ma intreb pentru o clipa daca si eu aratam la fel,probabil ca da,îl doream la fel de mult.

-Mia..ce vrei sa faci?Inceteaza,nu o sa ma mai pot opri si stiu ca nu vrei..

-Am zis eu ca nu vreau?

Ochii lui cauta atent orice urma de ezitare in expresia si gesturile mele

-Adica vrei sa..

Ridic nepasatoare din umeri.Incepea sa ma enerveze cu atatea intrebari,putea sa treaca direct la actiune.

-Da,desteptule,vreau sa..cu tine.

Un zambet larg îi lumineaza chipul.In secunda urmatoare se roteste astfel incat eu ajung sub el.

-Nu..ma smiorcai ca un copil, eu vreau sa conduc,sa fiu sefa...

-Pui,acum doar iti arat cum,data viitoare facem cum vrei tu,ok?

Ma gandesc o clipa,eram gata sa refuz oferta lui dar nu mai am timp deoarece deja imi gusta din nou buzele.
Mainile lui imi explorau corpul neincetat si in cateva minute eram deja aproape dezbracata,el fiind inca in pantaloni.
Ma stramb usor si încerc sa-i desfac blugii,trebuia sa fim corecti.Intelege mesajul si scapa de pantaloni revenind rapid cu buzele asupra torturii dulci la care imi supunea corpul.In acele momente chiar il adoram cu toata fiinta mea,cu fiecare celula din corpul meu care vibra de placere sub atingerea mainilor si buzelor sale.
Cu maini dibace ma mangaie usor pe spate oprindu-se la sutien,dintr-o singura miscare il desface si îl arunca pe jos.Imi prind mainile in parul lui pentru a-l distrage si a ajunge din nou deasupra.Voiam sa am o privire mai buna asupra corpului lui.Ii privesc fascinata pieptul,apoi imi fac curaj sa ating usor,abia sesizabil locurile care ma încantau peste masura.Ii scapa un mic geamat si imi retrag speriata mana..oh..era de bine.Imi ia mainile asezandu-le pe pieptul lui indemnandu-ma astfel sa continui.Prind curaj si îl ating mai insistent,mai îndraznet pana ajung la boxeri.Hm..de ce nu..apuc de margine si trag pana ramane gol si total expus in fata mea.Dupa cateva secunde bune reusesc sa-mi mut privirea spre chipul lui confuz.

-Obisnuieste-te,Maxy,eu sunt sefa,soptesc la urechea lui
Ma lipeste cu pieptul de al lui si ma strange tare.La inceput tind sa cred ca doar ma îmbratiseaza insa la un moment dat simt cum lenjeria îmi este îndepartata.Se rasuceste ajungand deasupra pentru ultima data speram,cel putin pentru acea noapte.

-Mia?întreaba el cu glas ragusit

-Taci..doar taci si fa-o,ok?

Nu-mi raspunde,dar se pozitioneaza mai bine între picioarele mele.Corpul meu plutea,eram parca pe alta planeta,senzatiile dulci erau mai intense ca niciodata ma faceau sa tremur si sa imi doresc sa termin o data,nerabdarea sa-l am cu adevarat ma coplesise.Pana..simt o durere puternica si întepatoare,imi arcuiesc spatele si gem fara sa-mi dau seama.Era al naibii de dureros..asta nu prea mai prevazusem. Imi adancesc unghiile in spatele lui Max si strang din dinti pentru a-mi opri un alt suspin.Max se misca usor în mine vrand sa-mi micsoreze durerea.Dupa cateva minute realizez ca tot ce simteam era discomfort.Durerea disparuse.Imi relaxez muschii si încep sa imi misc bazinul pentru a ma obisnui cu senzatia.Max isi continua atingerile usoare pe corpul meu trezind imediat dorinta ce fusese estompata de durere.Il indemn sa se miste mai rapid,eram ok acum.Ma saruta marind ritmul.Muschii mi se incordeaza din nou,de aceasta data involuntar anuntand explozia de placere ce urma sa se produca.Max imi musca buzele flamand,eu imi prind mainile in parul lui asteptand finalul care nu intarzie sa apara.Se înfinge in mine pentru ultima data.Nu mai stiu daca am gemut de placere sau ceva asemanator dar sunt sigura ca s-a simtit pur si simplu minunat.Ne oprim amandoi gâfâind eu inca incercand sa imi revin.Max se lasa pe spate obosit.

-Mia..ai fost uimitoare,sper ca nu te-a durut prea tare..
Il sarut pentru a-l face sa taca.Si pentru mine fusese uimitor,iar gandul ca astfel de nopti vor mai urma ma binedispunea la maxim.Cateva minute mai tarziu respiratia lui Max devine regulata semn ca adormise.Arunc o privire ceasului de pe noptiera si vad ca era cu doua ceasuri trecut de miezul-noptii..fusese o seara plina.Incerc sa adorm insa nu reusesc asa ca ma ridic cu grija din pat si merg la bucatarie unde imi fac o ciocolata calda.Imi fusese prea lene sa ma imbrac cu hainele mele asa ca imi luasem doar lenjeria si tricoul lui Max care-l gasisem pe jos.Imi iau cana aburinda si ma duc in living.Vreau sa ma asez pe canapea insa privelistea ce se ivea pe imensa fereastra ma captiva.Ma indrept cu pasi mici spre ea.Luminile orasului erau superbe.Sorb incet plimbandu-mi privirea spre intreg orasul.
Ce voiam de fapt de la viata?Asta?Sa fiu o infractoare?O criminala?Sa-mi ascund relatia fata de familie?Nu,nu voiam asta dar asa eram.O criminala,o infractoare..
Insa deciziile imi erau influentate,eram constransa,eram speriata de toti si toate.Nu voiam sa-l pierd pe Max dar nu voiam sa-mi pierd nici familia..jucam un joc periculos de-a soarecele si pisica unde nu exista invingator.Insa aveam un presentiment ca eu urma sa pierd mai mult decat as putea suporta.
Simt o lacrima cum imi gadila obrazul insa o sterg repede.Uram asta..sa plang,sa fiu vulnerabila.Eram doar o fetita speriata careia îi era dor de mami..dar asta o sa se schimbe.Oricum nu aveam de ales..
Imi lipesc fruntea de fereastra imensa inca tinand cana strans de parca viata mea ar fi depins de ea.
Jur pe amintirea tatalui meu ca o sa fiu o criminala,asa cum ma vor toti.Nu eu am ales,razbunarea ce plutea in jurul meu a facut-o pentru mine.Daca ma auzi tata..iarta-ma,dar nu o sa dau inapoi.O sa fiu o criminala data naibii,o sa fac orice sa apar persoanele la care tin..nu stiu cum o sa fac asta..dar o voi face.Pe Max si pe familia mea..o sa-i apar..pana la moarte.O sa-i apar cu pretul vietii mele pentru ca nu pot sa aleg intre ei,îi iubesc.Ma urasc pentru asta dar chiar îi iubesc.Iarta-ma si ca..pe tine nu am putut sa te apar..iarta-ma.

Imi sterg alta lacrima ce isi facuse loc pe chipul meu si ma indepartez de fereastra.Asez cana pe masuta si vreau sa ma intorc in pat insa usa se deschide brusc.
In prag isi face aparitia..o femeie.Era intuneric asa ca o las sa se apropie pentru a-i putea distinge trasaturile.Parul blond îi incadra fata..era frumoasa.Ma priveste mirata cu o urma de zambet pe chip.Nu parea foarte batrana,poate putin mai tanara ca mama

-Nu cred ca am avut ocazia sa ne cunoastem,spune si sunt uimita de calmitatea glasului ei.

Capitol dedicat lui HiraEu.
Va astept cu pareri,pe data viitoare :*

Cautand fericirea (Vol. l&ll)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum