Capitolul 26(II)

2.1K 122 18
                                    

-Esti ok,iubito?

Oh..cuvantul ala suna atat de bine spus de el...desi nu statusem despartiti decat o zi,imi lipsise al naibii de mult.

-Da,Max..sunt bine.

Nu eram bine.Stateam in masina,pe scaunul de langa sofer si tremuram toata. Deja iesisem din oras,mai aveam vreo 5km pana ajungeam..la mama. Speram din suflet sa fie acolo si sa fie bine. Daca nu era..nu mi-as fi iertat-o niciodata.

Max franeaza brusc si aproape ca ma lovesc cu capul de geam.

-Am ajuns. Anunta privind inainte
Era aproape bezna,doar doua felinare faceau o lumina diurna doar cat abia desluseam cladirea ce statea impunatoare in fata noastra.Ies din masina si inchid portiera cu grija. Cativa metri mai la stanga erau inca 3 masini negre.

-Sunt aici. Il aud pe Max spunand. Aceea e masina mamei.

Era o cladire mare,cu un etaj. Nu parea nici veche,nici parasita,era intr-o stare destul de buna. La parter era aprinsa o lumina galbuie la doua dintre ferestre in timp ce la etaj era aprinsa doar una alba. Era atat de înspăimântător...ma simteam ca intr-un film prost de groaza unde toata lumea moare. La dracu' cu pesimismul meu! O a fie bine..sper.
Langa masina noastra parcheaza alte doua masini.Din una coboara Luke,Sean si inca trei barbati pe care îi luasem cu mine,iar din cealalta coboara..sincer habar n-am cine. Era o camioneta de unde ies vreo cinci barbati pe care nu-i mai vazusem in viata mea.

-Sunt cu mine. Ma anunta Max
Ma duc la portbagaj de unde imi iau un pistol si un cutit cu lama lunga de aproximativ 10 cm. Privesc o clipa luna reflectata in lama lucioasa a cutitului si zambesc. Chiar eram intr-un film de groaza..doar ca eu eram asasinul.Inaintez cativa pasi insa cineva ma prinde de mana si ma trage inspre el. Era Max.

-Mia,iubito,nu putem intra pur si simplu,ne trebuie un plan.

-Nu avem timp de asa ceva. Probabil deja ne-au observat prezenta.

-Dar..

-Dar nimic. O sa intram pur si simplu si o sa omoram orice amenintare pana o gasesc pe mama. Eu asta o sa fac,cu sau fara ajutorul vostru.

In secunda urmatoare ma lipeste de el si ma saruta.Ii raspund,si sunt uimita de caldura sarutului nostru,era asa incarcat de..sentimente. Ne desprindem iar eu fac un pas inapoi.
-Te iubesc. Imi spune privindu-ma in ochi

Ii zambesc si ma intorc cu spatele inaintand spre intrare. Ii simt pe ceilalti uramdu-ma îndeaproape. Max se apropie si ma ia de mana

-Impreuna,iubito.

Ma relaxez sub atingerea calda a mainii lui.

-Impreuna. Soptesc apoi imping cu piciorul usa de lemn ce se deschide cu usurinta
Intram intr-un hol mare si gol. O lampa slaba palpaia facand putina lumina. De-a lungul holului erau usi de dupa care se auzeau glasuri necunoscute.
Ce fraieri..nici macar nu observasera masinile ce oprisera langa ascunzatoarea lor..dar prostia lor,norocul nostru.Numar trei usi. Ma intorc spre grup zambind. Era o treaba periculoasa,macar sa le.ofer incredere.

-Ne despartim,cativa intr-o camera. Omorati doar barbati.

Nu puteam risca sa faca vreun neghiob vreo confuzie si sa omoare pe cine nu trebuie.
Fac un gest nerabdator sper sa inceapa odata.Nimeni nu se misca,probabil nu m-au inteles asa ca oftez infranta si intru pe o usa din partea dreapta.Aud cum ceilalti imi urmeaza exemplul.
Max inca ma tinea de mana asa ca mi-o retrag ca sa-mi scot si cutitul din buzunar.Arunc o privire rapida in spate si il vad si pe Luke hotarat,urmandu-ma in camera in care intraseram. Era imensa. Dupa ca ma uit mai atenta imi dau seama de ce. De o parte si de alta a camerei erau...paturi,duble chiar. Erau in jur de 6 paturi,doar trei din ele ocupate. Era un fel de "sediu" pentru prostitutie. Fete probabil de varsta mea,ce cu cateva secunde inainte de a intra satisfaceau barbati mult mai batrani,acum ma priveau terifiate,totusicu o urma de amuzament. Dupa felul de a privi si de a reactiona mi-am dat seama ca erau mai mult decat drogate. Le injectau droguri doar ca sa le foloseasca. Strang din pumni simtind cum mi se intorcea stomacul pe dos.

Cautand fericirea (Vol. l&ll)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum