Bilgilendirme

6.6K 315 82
                                    

Öncelikle merhaba.

Bu kitapta okuyacağınız şeylerin normal düzeyde şeyler olmayacağını ve karakterlerin, dahası yaşanan olayları sizlere anlatabilmem için bu 'normal' olmayan şeyleri size detaylı bir şekilde anlatacağım bir kitap bu.

Kitap şiddet değil, her türlü psikopatlık ve dehşetin bulunduğu bir kitap olacak. Ben bunu size her bölümden önce anlatmak yerine şimdi anlatıyorum. Spoi vermek istemiyorum fakat burada yazdığım tecavüz sahneleri, bu iğrenç şeyi normalleştirmeye çalışmamdan dolayı değil. Zaten kitabı okuyunca anlayacaksınız ki bunların nasıl en ağır bir şekilde cezalandırılırdığını. Ve bu cezalandırma ve yahut öldürme sahneleri normal bir şekilde yazılmayacak. En acı ölümler kaleme alıncak.

Ve burada ana karakterlerin bulunduğu haraketler, söyeldikleri sözler bunların hiç biri sebepsiz bir yere değil. Zaten öyle olacak olanlar da bu karakterin psikopatlığını yansıtmak amaçlıdır.

Tekrar söylüyorum her şeyin bir sebebi var, linçlemeden önce diğer bölümlerin gelmesini bekleyin.

Bu yazdıklarımı okuduktan sonra bu fici gerçekten okuyup beni linçlemeyeceğinizi düşünüyorsanız, ne mutlu bana.

Eğer hazırsanız ve sağlam bir psikolojiniz varsa okuyun zaten. Sonra yorumlara eleştiri, linçleme 'dava etme' gibi çocukça saçmalıklar ile gelmeyin. Burası özgün bir platform ve inanın bana izlediğiniz +18 Netflix dizileri daha tehlikeli. Her neyse bilin ki karşınız da çocuk yok, bana böyle saçma şeylerle gelmeyin.

Yeni düzenleme:

Hiç bir fic'den esinlenmedim. Gelipte yorumla şu fic'den, bu fic'den esinlenmişsin yazmayın. Bir kelime sadece x ficine özel değildir, ya da x ficinde sadece garip bir geçmiş ele alınmamıştır. Bunu bir çok fice yapan okuyucular oluyor, bu sadece yazarın yazma isteğini elinden alır, oysaki kimseden esinlenmemiştir. Esinlendiğim sadece şarkılar var, onları da bölüm başına koyuyorum zaten,ya da film sahneleri. Ve ciddiyeti bozan unsurlar her zaman olacak yani, bunun da bilgisini vereyim. Bir kaç kişi eleştirmiş, ama daha bunu ficin başındayken, ortalarındayken yapmış. Bu yüzden bunu da yazma gereği duydum.

Şimdi iyi okumalar...

Memento More / taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin