Saat epey geç oluğu için herkes evlere dağıldı. Abim ben, tuğrul abi, semih abi ve şehrazat dışında. Bahçede sohbet ediyorduk hala daha doğrusu şehrazat hala alparslana yanaşmaya çalışıp aralarındaki muhabbeti ilerletmeye çalışıyor, semih abi nedenini anlayamadığım bir şekilde sürekli gözlerini üzerimde tutuyor, esrayla bense ortamdan ayrı sohbet ediyorduk.
"sende fark ettin mi şehrazat ablanın abime bakışlarını"
" esra fark edilmeyecek gibi değil ağzına düştü adanın resmen "
Daha fazla bu görüntüye katlanmak istemediğim için abime kalkmak için işaret yaptım görünce kafa salladı" bizde kalkalım yavaştan hem geç oldu yarın iş var malum "
" savaş haklı geç oldu bana da müsaade gençler "
Tuğrul abinin konuşmasıyla semih abilerde ayağa kalktı semih abi şehrazatın abisiydi ve tuğrul abiyle yaşıtı yani 29 yaşındaydı.Hep beraber kalkıp görüşürüz diyerek evden çıktılar arkalarından oh çektik esrayla koca bir oh bugün neydi allahım ya. Esrayla aramızda geçen ufak eline sağlık yok senin kesene bereket muhabbetinden sonra bende kapıya yöneldim alparslan da önümüzden yürüyordu abimle. Abim bahçe kapısından çıkınca alparslan bana dönüp göz kırptı ve çapkınca gülümsedi. Onun bu haline bende gülümsedim ve gözlerim yanımdaki esraya takıldı.
Abisinin bana göz kırpıp güldüğünü gördü ve dudağının tek kenarıyla gülüp kafasını sallayarak bu konunun daha sonra kesinlikle konuşulacağını belirtti.
Hemen kaçıp abimin peşinden eve girdim.Bugün cv bıraktığım bir şirket beni görüşme için çağırmıştı aşırı heyecanlıydım. Artık evde durmak istemiyorumdum çalışmak, işimi yapmak istiyordum. Semih abinin çalıştığı şirketti görüşme talep eden şirket sanırım onunda etkisiyle olmuştu çünkü en az 2 yıl deneyim istiyordu tüm şirketler. Ay ama sen almazsan diğer şirketler almazsa ben o deneyimi nasıl kazanayım yahu
Üzerinde E yazan kocaman kolyemi de taktıktan sonra işte görüşme için hazırdım ve kesinlikle kıyafetlerim benden daha iyi designer bulamazsınız diye bas bas bağırıyordu. Şaka şaka ama itiraf etmeliyim ki yeşil tenime yakışıyordu ve 162 de olsam belirgin göğüs, kayış gibi ince bel ve dolgun kalçalara sahip olduğum için çoğu kıyafeti iyi taşırdımKumral saçlarımı da şekillendirip arkama doğru atmıştım. Hala aynada kendimi süzüp övgüler yağdırırken
" çatladı o ayna çatladı hadi artık kızım ilk günden geç kalıcaksın a aa ben senin gibi mıymıntısını görmedim vallahi hadi çocuğum hadi yavrum git artık"
"ya annee off ne sıkıyosun kolumu yaa tamam çıktım iştee bana şans dile annelerin en pamuğuu"
" ben şans mans bilmem kızım dua ederim dualarım seninle hakkında hayırlısı olsun yavrum"
Bir kez annemi öpüp evden çıktım. kahretsin taksi çağırmayı unutmuştum kesin yetişemeyecektim. Telefondan taksi numarasını tuşlarken aynı zamanda kendi kendime konuşuyordum. Annen haklı kızım mıymıntının teksin sen ya neyle gidicen acaba ta oraya neyle akl-
" Efsun kime saydırıyosun öyle hayırdır"
Alparslanın sesini duyunca tüm kaslarım kasıldı içimden bi alev topu geçti. O geceden sonra hiç konuşmamıştık ve üzerinden 3 gün geçmişti bugün cumaydı. En iyisi olmamış gibi davranmak kızım ordan devam." iş görüşmesine gidicemde taksi çağırmayı unutmuşum kendime saydırıyodum"
Gözüme güneş geldiği için tek elimi alnımdan gözlerime siper etmiş başımı da hafif yana yatırmış konuşuyordum.
Beni süzdü baştan aşağı bana bakarken gözleri parlıyordu ya da ben yanlış anlıyordum bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (DÜZENLENECEK)
RomanceYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR! Boşandığı için 4 aylık bebeğiyle ailesinin evine dönen alparslan ve yan komşularının kızı efsunun hikayesi. "Gizlemene gerek yok efsun kızımla birlikte seyrettik" Burnunu boynuma doğru indirdi. Benim içimde yanardağ...