(şarkı sözleri yazılan yerde dinleyerek okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum!)
şu fotoğrafın güzelliğine bakııın. Aşırı şekilde alparslan, efsun ve dide vibe'ı vermiyor muu 😻 bu mutlu günlerimizde yakında gelecek!
Fotoğraf için estrellatenue ye teşekkür ederiim emeğine sağlık 💖
Sizinde mübremde görmek istediğiniz edit fotoğraflarınız varsa bizimle paylaşabilirsiniz:))
Çekme baba saçlarımı yalvarırım incitme daha fazla beni. En azından ileride seni affetmem için bana sığınabileceğim sebepler bırak ama bunu yapma. Babam içimden kendi kendime konuşmamı duymadı. Sinirle konuşuyordu ama onu duyduğum halde anlamıyordum. Yine vuracaktı hissediyordum.
"utanmadan ağrı kesici alıyorsun birde ha.. Utanmadan gelip birde ağrı kesici içeceksin ne yaptıkta efsun hanım ne yaptıkta. Önceden olsa seni darağacında sallandırırlardı darağacında"
Öfkeyle yüzüme yüzme konuşuyordu yine. Bana sanki iğrenilecek bir şeymişim gibi bakıyordu.
"sokağa çıkacak yüz bırakmadım bende ulan.. Şehrazatın dedikleri de doğru mu söyle onu da yaptın mı söyle "
Şehrazatın dedikleri neydi bilmiyordu. Belki de onu da yapmıştım yine suç benimdi ama ne olduğunu bilmiyordum ki. Ben bunları düşünüp babama cevap vermezken babam birden yüzüme tükürdü ve tokadı bastı. Annemin vurduğu yanağıma vurmuştu oda. Babamın vurduğu tokatla beynim sarsıldı böyle bir güç olabilir miydi. Anında yeri boyladım.
Babam sessizliğimi kendine cevap olarak bilmiş olacak ki yüzüme tükürüp saçlarımdan çekiştirerek beni ayağı kaldırdı.
"ulan haysiyetsiz, namussuz bunu da mı yaptın ulan. Utanıyorum senden utanıyorum kızım demeye"
Babam bir güçle saçlarıma asılmıştı. Karşı koymamak imkansızdı bu sefer. Sanırım sabahkinden mütevellit bu sefer dayanamıyordum. Ellerimi daha fazla çekmesin diye elinin üstüne koydum. Abi uyan lütfen uyan kurtar beni. O arada kapı çaldı. Annem bizi fark etti ve ne yapacağını şaşırmış gibi kaldı orda. Kapı o kadar sert vuruluyordu ki.
Babam tekrar bana tokadı yapıştırdı. Çok sert vuruyordu feleğim şaştı evet. Gözlerim kaydı. Bayılacak gibiydim. Yere düştüğümde karnıma darbeler indiriyordu küfürler savurarak. Annem o arada kapıyı açtı. Abimde aynı anda merdivenlerden indi. Alparslan girdi içeri. Yerde yatan beni ve karnıma ve yüzüme tekmeler savuran babamı gördü.
Alparslan adımı sayıklayarak yanıma koştu. Babamı tuttuğu gibi kenara fırlattı. O kadar sertti ki babam yere kapaklandı. Abimin babama bağırıp anneminse hala aynı yerde ağladığını gördüm. Odağımı alparslana çevirdim. Sadece gözlerimi hareket ettirebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (DÜZENLENECEK)
Roman d'amourYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR! Boşandığı için 4 aylık bebeğiyle ailesinin evine dönen alparslan ve yan komşularının kızı efsunun hikayesi. "Gizlemene gerek yok efsun kızımla birlikte seyrettik" Burnunu boynuma doğru indirdi. Benim içimde yanardağ...