Kankişlerim görüşleriniz benim için çok değerli. Görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin lütfen bol bol paylaşın benimle
Keyifli okumalar 😽
Gece boyunca düşünmekten gözüme uyku girmedi. Bu konuya o kadar takıldım ki. Evet biliyorum alparslan beni seviyor ama zümra ablanın hikayesi çok benzerdi bizimle ister istemez kötü ihtimaller beynime üşüşüyordu. Çok kısa bir zaman olmuştu birbirimize açılalı ve üzerine oturup derince konuşmaya fırsatımız bile olmadı henüz. Gece ki konuşmadan sonra alparslanın attığı mesaj beni daha çok düşündürdü. Bizde aramızda bir şeyler yokken yakınlaşmıştık acaba mı diye düşünmeden edemedim.
Sonra kendime o kadar kızdım ki. Böyle bir damgayı alparslana yakıştırdığım için alparslan hakkında bunu düşündüğüm için. Ben onun sevgisini ta yüreğimde hissetmiştim çünkü. Bana bakışları bile yeterdi konuşmasına anlatmasına gerek yok. Gözlerinin gözlerime döndüğü her anda büründüğü naiflikten anlardım zaten. Bana öyle güzel bakıyordu ki diyorum allahım bunu hakedecek ne yaptım ki ben.
Kafamı fazlasıyla kurcalayan beni bu düşüncelere iten en büyük sebep alparslanın evliliği ve ne kadar canımdan çok seviyorda olsam dide'ydi.
Evlenip boşanmış olabilirdi pektabii ama beni yıllardır sevdiğini söyleyen adamın ve hala beni sevdiğini iddia ettiği bir zamanda evlendiği gerçeğini kabul edemiyorudum sanırım.. daha doğrusu kendime yediremiyordum.Alparslanın yaşadıkları çok zor şeylerdi çok ağırdı. Kendi isteği dışında gelişen bir olayla bebek sahibi olmuştu hemde tanımadığı, sevmediği birinden böyle şeyler yalnızca filmlerde olur gibi gelirdi bana ama öyle olmuyormuş.
Hele o kadının başta evlenmek için diretip sonra dideyi karnındayken öldürmeye çalışması tüyler ürpertici.
Alparslanın anlattığına göre alparslan o kadına evlenmek zorunda olmadıklarını bebeği istemiyorsa doğurduktan sonra isterse hiç bir bağı kalmadan gidebileceğini onu hiç bir şekilde istemediği bir hayata sürüklemeyeceğini söylemiş ama kabul etmemiş alparslanı suçlamış ve kesinlikle evlenmeden çocuk doğurmam, seninle evlenmek istiyorum demiş. Ardından zaten zorla evlendiğini iddia ederek boşandı ve çocuğunu terk etti.
Bilmiyorum belki de beni severken böyle karmaşık bir sebepten de olsa başka bir kadından çocuk yapmasını hala yediremiyordum kendime.
Alparslana çok üzülüyordum ona yuva olmak istiyordum. Yaşadıklarını unutturmak onunla yeni tertemiz bir sayfa açmak.
Dide iyi ki vardı onu çok seviyordum ve gittikçe içselleştirdiğimin kendi içimde onu kızım kendimi onun annesi bellediğiminde farkındaydım. Elbette alparslanın kızı olmasının etkisi vardı ama tek sebep o değildi. Bazı insanlar nasibinizdir'ya hani sulusepkende benim nasibimdi demekki. Allah içime benim olmayan bir bebeğe karşı bu denli anne sevgisini verdiyse vardı rabbimin bir bildiği.
...İşten çıkmış eve gidiyordum alelacele evde misafirlerimiz vardı sonuçta ve yarın sabah yola çıkacaklardı onlarla daha çok zaman geçirmek istiyordum.
Alparslan aramıştı yoldayken beni işten almayı teklif etmişti ama kabul etmedim. Neden bilmiyorum ama dün geceki acabalarım, kafamda alparslan için düşündüğüm o yüz kızartıcı itham yüzünden alparslanın yüzüne bakmaya utanıyordum her ne kadar o bunu bilmesede ben henüz yüzleşmeye hazır değildim.
Eve yaklaştığımda ikilemde kaldım dideyi iki gündür görmüyordum. Sadece gece uyuduğunda esra fotoğrafını atıyordu.
O kadar özlemiştim ki gidip görsem mi bir beş dakika dedim ama hemen caydım bu fikirden alparslanı görebilirdim eğer evdeyse hazır değildim. İçimde sonuçlandıramadığım bir hesaplaşmayla karşı karşıyaydım. Bu düşüncelerle eve ilerlerken görkemin sesiyle arkaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (DÜZENLENECEK)
RomanceYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR! Boşandığı için 4 aylık bebeğiyle ailesinin evine dönen alparslan ve yan komşularının kızı efsunun hikayesi. "Gizlemene gerek yok efsun kızımla birlikte seyrettik" Burnunu boynuma doğru indirdi. Benim içimde yanardağ...