17

32.1K 950 63
                                    

Arkadaşlar yorum ve vote o kadar az ki. Herkes gibi sınır koymadığım için mi yorum yapmıyorsunuz.🥺 Üzmeyin beni Kankişlerim görüşlerinizi benimle satır aralarında paylaşın.

Keyifli okumalaar😽

Muhteşem bir geceden sonra dışarıda çıplak üşüdüğümüz için alparslanla eve geçip didenin yanında uyumuştuk. Dideyide ortamızda uyumuştuk. Bu hissi tarif bile edemem. Aile gibiydik, çekirdek bir aile. Onlara bir sürpriz hazırladım. Şimdiyse fotoğraflarını çekiyorum. Allahım o kadar tatlı uyuyorlar ki ikisininde etlerini mıncırmak istiyorum. Fotoğraf çekmeyi bitirdim.

Hayır bu kadar tatlı durmamalıydılar.
Benim güzel ailem ya ikisine de kurban olurum yerim ikisinide. Bu sevgi çok başkaydı çok. Bu cimcime alparslanı da geçti öyle bir taht kurdu gönlüme. Şimdi ana yüreği yaa diyip triplere girmeliyidim evet ama  vakit yoktu uyandırmam lazımdı birlikte vakit geçirmemiz lazımdı çünkü canım aa

"annesinin kuzusuu uyan balımm"

Ay gözlerini açıp sersem sersem bana bakıp tekrar kapatıyordu. Yerdim ama ben bunuu.

"güzel kızım kalk artık, hadi bebeğimm"

Şimdi de gözlerini açmış bana utangaç bakışlar atıp gülücükler saçıyordu. Allahım ama ben bu kızı yerdim. Bu utangaç bakışlar bu ara favorisiydi. Ortalığa gülücükler saçarken bir yandan da böyle bakıyordu.

Kucağıma aldım o minicik boğum boğum kollarını boynuma doladı kafasını göğsüme koydu sersem sersem duruyordu öyle şapşik yaa

"alparslaan.. alparslaan"

Saçlarını okşayıp hafif dürterek adını sesleniyordum ama çıt yok. Alparslanın şuan uyanık olduğunun farkındaydım ama bilerek gözlerini açmıyordu. Aklıma gelenle gülümsedim.

"kızım babayı uyandıralım mı ne dersin"

Didenin kulağına doğru fısıldayıp onu öperek sesimi açmak için bir iki öksürdüm ve şarkı söylemeye başladım.

Kara gözlüm, biz seninle
Bir ev kursak yemyeşil
Pervazında, bahçesinde
Kumrular mı söyleşir?

Alparslan gözlerini açtı, yüzünü bize döndü. Alt dudağını dişleyip gülümseyerek bizi izledi. Yeni uyandığı için saçları birbirine girmiş yüzüne dağılmıştı. Ah şu görüntüsü... Serenatıma ara vermeden devam ettim.

Cennet oldun gam telimden
Çal, yüreğim iyileşir
Gözlerine baktığımda
Yedi cihan birleşir

Şarkıyı daha bitiremeden alparslan beni kucağımdaki tuttuğu sulusepkenle yatağa uzatıp üzerimize eğildi.

"bu ne güzel günaydın demek kurban olduklarım"

Yeni uyandığını belli eden erkeksi sesi çok güzeldi. Hem dide'yi hem beni boynumdan öptü.

"kızıım sen babayı ağlamadan da uyandırabiliyormuşsun bebeğim"

Tekrar dideyi öptü o ipek gibi saçlarından. Gözlerini bana çevirdi. Dudaklarıma öpücük kondurup geri çekildi.

"siz bana bahşedilmiş cennetsiniz efsun"

Tekrar dudaklarımdan öptü ve geri çekildi. Ardından ikimizede kolunu sarıp gözlerini kapattı ne yani uyuyacak mıydı tekrar

"alparslaan kalksanaa ya uyumaya mı geldik buraya allasen"

"yavrum uyumak değil ki bu, anın tadını çıkarmak. Sevdiğim kadın ve kızım yanımda. Huzuru depoluyorum içime şuan"

MÜBREM (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin