24

28.4K 1.2K 96
                                    

Yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın güzel bebişleriim💖

Yaşadığımız duygu selinden sonra alparslan tekrar arabayı çalıştırdı. O kadar büyülü bir andı ki bu tarif edemezdim. Kalbimde öyle büyük bir huzur oluştu ki. Şuan mideme kramplar giriyordu heyecandan. Kesinlikle benim şifam kızımdı. Dide kucağımda ağlamaktan yorgun düştüğü için göğsüme yaslanmış duruyordu öyle.

"alparslan nereye gidiyoruz şimdi"

Alparslan daldığı yerden çıktı. Gözünü yoldan alıp bana çevirdi. Gözleri bana bakarken yumuşuyordu her zaman. Çok seviyordum bunu. Ardından tekrar yola döndü.

"sizi eve bırakıp babanın yanına geçeceğim. Halletmem gereken birkaç şey var."

Tamam dedim ona. Gelmek ister misin der gibi baktı ama götürmek istemediğine emindim. Henüz ailemle yüzleşmeye hazır değildim.

"tamam öyleyse. Biz eve geçelim."

Tamam dedi ve şehrin biraz ötesinde kalan eve doğru sürmeye başladı.

Didenin saçlarını okşarken esra ve alparslana doğru konuştum.

"yüzünün bu hale gelmesinin sebebini anlatacaktın"

İtiraz edeceğini anladım hemen set çektim.

"hayır esra itiraz yok. Dinliyorum"

"evde konuşsak bunu efsun."

"hayır esra lütfen öğrenmek istiyorum "

Kafasını salladı sağa sola. Ve anlatmaya başladı. Ağzım açık kaldı söyledikleriyle.
Ağzımın içinde mırıldandım onlarda duydular eminim.

"demekki babamın bana fahişe demesinin sebebi bu kadınmış"

Alparslan duyduğuyla sinirle konuştu.

"efsun o kelimeyi bir daha duymayacağım ağzından"

Dalmış gibi kafamı hızla iki yana salladım sesiyle. Kafa salladım aynı anda geçiştirmek için. Çok sinirliydim. Öfkem bedenimi aşıyordu. Kasıldı her yanım. Kucağımdaki sulusepken olmasa titremeye başlayacaktım ama tuttum kendimi.

Esra devam etti sözlerine.

"bende ona haddini bildirmek için evine gittim işte. Yoldum saçını başını. Ayı gibi cüssesi var tabi oda beni hırpaladı biraz. Ama inan efsun değdi. Solmaz ablanın eşi alim abi varya onunla bastım işte. Videoya bile aldım onları. Rezil edeceğiz onları rezil."

" esra benim yüzümden sende zarar gördün.. Özür dilerim "

" saçmalama efsun. Sen benim kardeşimsin. Böyle bir şey duymayayım bir daha "

Minnetle baktım küçüklüğümden beri her derdinde yanımda olduğum, her derdimde yanımda olan arkadaşıma. Arkadaş değildik biz artık kardeştik, kardeşten öteydik.

Şehrazata gelince bana yaşattığını yaşatacaktım ona. Aklıma gelenle gülümsedim.

" video nerde şimdi "

" abime verdim. O halledeceğim dedi "

Kafamı sallayıp alparslana döndüm.

" alparslan videoyu bana ve-"

" hayır güzelim. Bunu ben halledeceğim.. Siz sadece hazırlanın. Yarın akşam mahalledeki açık hava sinemasına gidiyoruz"

Ne alakaydı sinema. Ben bu halde hiçbir yere gitmek istemiyordum ki.

Eve geldik. İçeri girince alparslan kızını aldı kucağımdan. Hasret giderircesine sarıldı, öptü kokladı.

Dide'de fazlasıyla özlemiş olacak ki heyecanla babasının yüzünü gözünü ağzına alıp selikliyordu.

MÜBREM (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin