Yorum yapmayı unutmayın Kankişlerim!😽
" Esra nerden çıktı bu çocuk birden ben anlamıyorum ki "
"efom birden falan değil konuşuyorduk zaten biliyosun. sevgili olmayada yeni karar verdik"
"esocum tamam tabii ki sevdiğin sevgilin olabilir benim derdim bu değil sadece o adamda bir şeyler var haz etmiyorum ondan"
işte bende seninle tamda bunu konuşacaktım. Biz iki haftadır birlikteyiz ve sadece 2 kez görüştük. Beni sürekli geçiştiriyo,oyalıyo..Beni aldattığından şüpheleniyorum"
"ya şerefsiz, it herife bak gül gibi kızı bulmuş birde üstüne aldatıyo ha.. Ama ya aldatmıyosa kızım nerden vardık bu kanıya"
"işte henüz varmadık varacağız"
Esranın parmaklarıyla oynayarak söylediği şey kesinlikle benden kabul etmeyeceğim bir şey isteyeceği içindi
"nasıl yapıcaz ablam onu be"
"haha komik kız.. Basit yaa efom takip edicez. Alperin hep gittiği bi mekan var
Yarın akşamda gidecek. Bizde seninle hoop peşinden""Biz seninle bar'a gidicez biz ikimiz öyle mi"
"evet ne varmış"
Tek kaşını kaldırıp sorduğu soruyla gözlerimi devirdim
"esracım, çiçeğim iyi hoşta biz o bara adımımızı atarsak savaş beni alparslan seni vurur sağ çıkamayız kızım ordan"
"offf efsun sende ya sanki daha önce yapmadığımız şey habersiz gidicez yine nuranlarda kalıyomuşuz gibi izin alıcaz"
"Bakma öyle melül melül gözlerime tamam kabul amaa orda olay çıkarmak yok"
"asslaa"
"son gittiğimizdeki gibi beni de kendine uydurup pole dans yaptırmaya zorlamak yok"
"ama kabul et dansçılardan daha iyiydik"
Ayağımdaki terliği çıkarıp esraya attım yana kaçtı ama bacağına geldi
"aaa napıyosun be"
"sus eso edebimizle gidip edebimizle geliyoruz"
"her zaman ki gibi" diyip güldü bende karşılık verdim.
Alparslanla konuştuğumuz gecenin üstünden 4 gün geçmişti o gece göreve gittiği için daha sonra yüz yüze görüşememiştik. Gittiği günden beri bir tek bu sabah beni çok sevdiğini ve iyi olduğunu belirten bir mesaj atmıştı sonra dönmemişti benim mesajıma.
Esralardan eve geçtim yarım saat sonra kapı çaldı ama çıkmadım bahçeden, annem açtı kapıyı bi 5 dakika sonra annemin seslendiğini duydum. Bende ona seslendim.
"efendim annee"
..."anneee ne diyosun"
...Ya bu kadında şöyle seslenip cevap vermeyince çıldırıyorum ya
"ya anne sen niye sesleni-"
"ne diyosun kız sen sana kim seslenmiş ben bu fındıkla konuşuyodum..oy babaannesinin fındığı mıymış bu kız yahu şunun güzelliğine bak maşallah maşallah dur ben bunu bir okuyayım nazar var kızım maazallah"
Münevver teyzenin esrayla işi olduğu için dide'yi bize bırakmış annemde onu seviyordu. Annemin dideye babaannem diye seslenişi! Ah be anneem alış tabii şimdideen.
Annemden dide'yi alıp odama çıktım alıp içime sokasım geliyor bu kızı bu sevgi normal olamaz.
Eveet benim tilkiler iyi saate olsuna gelmişlerdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (DÜZENLENECEK)
RomanceYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR! Boşandığı için 4 aylık bebeğiyle ailesinin evine dönen alparslan ve yan komşularının kızı efsunun hikayesi. "Gizlemene gerek yok efsun kızımla birlikte seyrettik" Burnunu boynuma doğru indirdi. Benim içimde yanardağ...