Tuğrul /Esra

16.5K 634 91
                                    

Bölüm sadece tuğrul ve esra içerir.
Keyifli okumalar bebişleriim💖

Ben bu gece katil olmazsam daha da olmazdım. Nuran biraz daha şansını zorlarsa onu boğarak öldürecektim. Benim sevgilime yanaşıp yanaşıp duruyordu. Abimin istemesi vardı ve evde onuda görüne şok olmuştum. Hayır da yani artık bir bağımız kalmamış birbirimizden hal hatır sormaz olmuşuz ne işin var senin burada ya.

Kahveleri yapmak için mutfağa geçeceğimiz sıra nefise teyze fincanları vitrinden çıkarmayı unuttuğunu söyleyip bir ayak getiriver kızım demişti. Vitrini arka odaya koymuş orada kullanıyordu kalabalık yapmasın diye. Efsun mutfağa geçerken bende arka odaya geçtim. Kapıyı açıp içeri girdiğim gibi belimden tutulup sert bedene yaslanmam bir oldu.

Tuğrul kollarını belime dolamış, başını da boynuma gömmüş kokumu içine çekerek bir öpücük bıraktı. Geldiğimizden beri bu ilk yalnız kalışımızdı. Ben ona kaçamak bakışlar atarken o bana tabiri caizse öküzün trene baktığı gibi direk bakıyordu. Aslında işime geliyordu çünkü nuranda fark ediyordu bunu eminim.

"fıstığımı çok özlemişim çok"

Ellerimi yanaklarına koydum.

"fıstığında seni çok özlemiş kii"

"hiç göstermiyor ama"

Güldüm dediğine. Bu adam gitgide arsızlaşıyordu. Bir süredir birlikteydik ve benim ona izin verdiğim kadar dokunuyordu bana. Daha öpüşmemiştik bile. El ele tutuşup sarılıyorduk sürekli. Yanaktan öpüşüyorduk birde. Şuan gözüme o kadar tatlı geliyordu ki. Dayanamadım ve dudaklarımı saniyelik dudaklarına bastırıp geri çekildim. Şaşkın balık gibi açıldı gözleri. Anında gülümsedi.

"yeni mücevher kilidi açıldı."

İlk ben öptüğüm için artık beni sürekli öpeceğini söylüyordu yani
Dediğine daha gülemeden kafamı tutarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bende ona acemice karşılık verdim. Kısa bir öpüşmeden sonra geri çekildi.

" güzel fıstığım benim. Nasıl şimdiye dek bu dudaklardan beni mahrum bıraktın sen." bir kez daha öpüp çekildi.

"cezalısın.. Dudaklarından alacağım var artık. Her gördüğüm yerde öperim. Öpemedediklerime sayarsın fıstığım"

Tekrar dudaklarıma geliyordu ki koluna vurup geri çektim üst bedenimi. Alt tarafım ona yapışıktı resmen ve belimdeki kollarından dolayı hareketlerim kısıtlıydı.

"ya beni bekliyorlar. Gideyim şimdi sonra kesersin cezamı"

Tuğrul ağzını açtı konuşmak için ama onu bölen şey aynı anda açılan kapı olmuştu. Nuran şok olmuş gözlerle bize bakıyordu.

"destursuz girilir mi öyle nuran"

Tuğrulun konuşmasıyla gözlerindeki hayal kırıklığını gördüm. Tuğrul sadece bir elini çekmişti belimden. Diğeri hala belimdeydi.

"ne bileyim burada olduğunu. Hem ne yapıyorsunuz burada, içeride fincan bekliyorlar "

Tek taraflı sırıttım dediğine. Bile bile elimi uzatıp tuğrulun dudağının kenarına bulaşan rujumu sildim ki görsün.

"sevgilimle özlem gideriyorduk sorun ne."

Hayretle açıldı bu seferde ağzı. Görünen köyde kılavuz istemezdi halbuki hayır salaktı bu kız.

"NE"

"kıt mısın kızım,neyini anlamadın. Tamam çık sen getiriyorum ben fincanları"

Sinirle kapıyı kapatıp çıktı. Tuğrulda bastı kahkahayı. Omuzuna vurdum.

MÜBREM (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin