16

42.7K 1K 77
                                    

Bol bol yorum yapın Kankişlerim. Keyifli okumalar 😽

"en kısa zamanda bende sizi bekliyorum vallahi gelmezseniz darılırım ha"

"aman ahiretliğim gelmez olur muyuz siz gidin hayırlısıyla şöyle bir aya kalmaz da biz geliriz"

Zerrin teyzeler bugün dönüyordu ve şuan saat sabahın beşi. Bizde onları yolcu ediyorduk. Erken çıkıyorlardı çünkü kendi arabalarıyla gidecekleri ve uğramaları gereken yerler varmış.

"hadi fıstığım gel sarılalım"

"görkeem çok özliycem senii"

"bende fıstığım bende eğer hastaneyle anlaşabilirsek buradaki medipole geçebilirim biliyorsun"

"evett inşallah olur çok isterimm"

Sarılırken hala konuşuyorduk zümoşun kendine çevirmesiyle ona döndüm. Gözlerime tedirgin bakıyordu. Çünkü dün gece odadan önce alparslanı göndermiş beş dakika kadar bekleyip bende çıkmıştım ki abimle zümoşta aynı anda benim odamdan çıktı ve bunun üzerine henüz konuşmadık. Sarıldık birbirimize sıkıca

"çiçeğim..anlatmak istediğim şeyler var sana ama şuan zamanımız yok öyle telefonda da olmaz"

"zümoşum ne zaman istersen o zaman anlatabilirsin senin ve abimin özeline ben müdahil olamam"

"seni çok seviyorum çiçeğimm"

"bende seni seviyorum çook"

Gülerek birbirimizden ayrıldık. Sonra Zerrin teyzelerle de vedalaştık ve yola çıktılar. Annemde arkalarından bir bardak su döktü sonra da diyor ki uzun yola gidecekler acaba sürahiyle mi dökeydim.

Odada volta atıyordum resmen çünkü alparslan abimle konuşacaktı ve biz ona göre alparslanın ayarladığı iki günlük bir tatile kaçacaktık.

Cama taş atıyordu biri. Kesin mahallenin çocuklarındandı şunlarda bir rahat vermiyordu ha sabahın köründe. Bir hışımla camı açtım ki alparslan aşağıda gülerek bana bakıyor. Çocuk şimdi ben seni yemiyim mi niye camıma taş atıyorsun.

Telefonu işaret edince baktım odaya henüz toplamadığım çarşafı bile ortaya kadar toplanmış yatağımın içindeydi aldım hemen. Alparslandan yedi cevapsız çağrı vardı ay sessizde kalmış tekrar arıyordu açtım camın pervazına yaslanırken. Oda penceremin altında kulağında telefon gözlerimin içine bakıyordu.

" sevdiğim niye açmıyosun telefonlarımı"

"sessizde kalmış alparslaan"

"nasılsın güzelim"

"iyi ben seen"

"bende iyiyim yavrumu gördüm daha iyi oldum.. Kızım şu gözlerini görmek için deliriyorum resmen lan"

"gösteririz aslanım yeter ki sen istee ya ne zaman çıkıyoruz yola çok heyecanlıyım dide sen ben olacağız sadece ayy"

"bakıyorum da bana göstermek için sabırsızlanıyorsun ha"

"yine şımardın ha yine şımardıın öyle mi dediim"

"öyle demediysen bile öyle dedin. Yavrum şöyle gülme düz duvara tırmanıp yanına gelecem ha"

"aa hayır demem valla da billa"

Kafa sallayıp duvara doğru gelirken kahkaha atarak konuştum :

"ay dur şakacıktan yaa alparslaaan"

"öyle miymiş ya efsuuun"

"abimle ne zaman konuşuyosun"

"abini bekliyorumya zaten gülüm"

MÜBREM (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin