18

30.3K 1K 55
                                    

Yorum yapmayı unutmayın Kankişlerim 😽

Esra'nın ağzından

Yemek yerken bir yandan da sohbet ediyorduk. Ben şoktan şoka giriyordum çünkü tuğrul abi benimle sohbet ediyordu uzun uzun. Yaklaşık 40 dakikadır sohbet ediyorduk biz, ikimiz, tuğrul abi ve ben. Rüyamda görsem inanmazdım.

"özel bir hastaneye girmeyi düşünmüyor musun yani"

"ya aslında düşünmüyordum ama daha fazla evde kalmak istemiyorum yakın zamanda bir hastanede başlarım işe"

"o hastaneye yaptığın başvuru noldu, arslan kabul edildiğini söyledi ama gitmedin hevesliydin halbuki"

Ben hemşirelik mezunuydum. Kpss 'ye giremediğim için - asla konumdan sınav için yanlış okula gittiğim için değil-  bu sene en azından tecrübe kazanmak ve evde sıkıntıdan patlamamak için özele girmeyi düşünüyordum.

"ya olaylar vardı o zaman tuğrul abi. Abimin boşanması çok ani oldu biliyorsun."

Beni dinlediğini gösterircesine gözleriyle beni onaylıyor kafasını aşağı yukarı sallıyordu

"Dide annesizdi. Herkes perişan durumdaydı özellikle abim. Sonra zaten uzun soluklu bir göreve gitti. Normalde abim evdeyken dide'nin her şeyiyle ilgilenir bize bırakmaz bile. Ama abimde yokken bırakmak istemedim dide'yi. Biliyorsun çalışma saatlerimiz fazla, içim elvermedi yani "

Anladım dercesine başını salladı

" çok güzel bir yüreğin var senin. Eşsizsin esra "

Dediğiyle kaşlarım çatıldı ama yine de gülümsedim. Biraz daha sohbet edip kalktık ordan beachte eğlenen insanlara gözüm takılıyordu. Müzik o kadar iyidi ki orda olmak için can atıyorum ama yanımdaki hödük beni oraya asla götürmezdi ama yine de şansımı denemek istedim.

"tuğrul abii"

Tatlı bir tonda ismini söylememle yanımda yürüyen adam bakışlarını gözlerime dikti.

"şurada azıcık çok az eğlensek olur muu"

Baş ve işaret parmağımla azıcık işareti yaparak kafamı yana eğip söylediğim şeye güldü ya gül diye mi söyledik be adam.

"olmaz esra"

"ya neden ama ya biz buraya tatile geldik"

"eeee"

Sesimi biraz daha yükselterek çok azıcık bağırarak konuştum ama azıcık

"ya ne ee si ya deliler gibi dans edeceğim, eğleneceğim, içeceğim belki"

Beni birden kolumdan tutarak kendine çekti.

"bağırma esra!"

Tok sesiyle konuşmasıyla yutkundum

"seni o yavşakların olduğu ortama siksen sokmam çıkalım odaya istediğin kadar iç dans et"

Oflayarak geri çekilip neredeyse yerimde tepindim. Tuğrul abiyse bu halime güldü. Noluyoruz ya bu adam bu kadar gülüyor muydu.

"o zaman istediğim kadar içip dans edeceğim karışmak yok"

Gözlerime baktı uzun uzun

"yok.. Karışmak yok hadi odaya"

Birlikte onun odasına geldik. Abim paraya kıymış kesinlikle. Fazlasıyla genişti yatağı oldukça büyüktü. Alt çaprazında berjer vardı. Yatağın tam alt kısmında tv ünitesi vardı ve televizyon vardı. Ağırlıklı olarak siyah ve gri döşenmişti. Tavanda aydınlatmadan ayrı letler vardı. Sanırım loş bir ortam yaratmak içindi.

MÜBREM (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin