Ochii mi se măresc automat în momentul în care capul mi se întoarce în direcția din care venea vocea. Adam se află în fața intrării în tunel iar la picioarele lui, un băiat stă în genunchi și înjură printre dinți, în timp ce fața lui arată total desfigurată. Mâna lui Adam stă pe gulerul băiatului atât de strânsă încât pot să îi văd brațul încordat. Nasul și buza băiatului sunt sparte amândouă iar sângele amestecat se prelinge de-a lungul bărbiei. Ochiul lui vânăt mă săgetează iar apoi pe amicii lui din spatele meu. Aproape că ochiul mov îl face să arate mai bine
Probabil planul era ca eu să intru în tunel cu cei doi iar el avea să fie deja acolo. Dar se pare că Adam le-a stricat planurile. Iar celui de la picioarele lui, fața. I-a făcut asta cu mâinile libere ? Nu văd să țină nimic în mână. Sau să aibă ceva în buzunar.
Îmi iau privirea de la cel de jos și mă uit din nou la Adam. El de obicei nu are cea mai caldă privire, dar acum privirea lui nu exprima doar răcire. Privirea lui prevenea pericol. Amenințare.
Cei doi de lângă mine fac schimb de priviri pentru cinci secunde iar apoi se uită la prietenul lui. Ca și cum nu știau dacă să îl ajute sau să plece fără el.- Haide Hale, nu e ca și cum poți să le salvezi pe toate din orașul ăsta. Fie că eram noi, fie că erau alții, fata tot și-o lua la cum arată, spune cel de la picioarele lui Adam si scuipă sânge.
Cum arăt ? Port pantaloni largi și un pulover. Ce este de sexy la asta ? Nici măcar nu sunt strâmte hainele astea.
Mâna lui Adam se strânge pe gulerul băiatului și îl trage pe spate. El cade pe spate iar Adam se poziționează în fața lui. Băieții din spatele meu s-au dat încet în spate și au plecat cu pași grăbiți.Îmi dau seama că Adam îi spune ceva băiatului însă nu aud tot, aproape că șoptește.
- Așa că dacă nu vrei să ai ambii ochi fardați, mai bine te iei după imbecilii tăi de prieteni, îi spune Adam iar băiatul se uită din nou la mine. Ca și cum își cântărește opțiunile.
Se uită din nou spre Adam și zâmbește, colțul gurii ridicându-se.
- Știi Hale, am văzut ce fete ții pe lângă tine, spune și scuipă sânge pe jos. Dar nu am crezut că ai preferințe și pentru cele strâmte.
Huh ?
Până să am șansa să mă gândesc la ce a zis, mâna lui Adam se înfige în gulerul băiatului iar cu o singură mișcare îl ridică de jos și îl trage spre tunel.
- Ada-
- Rămâi aici! Spune și rămân pe loc. Ce naiba vrea să facă ?
Îl văd cum dispare în tunel, trăgând băiatul de guler. Nu am idee ce ar trebui să. fac. Nu pot să stau pur și simplu aici în timp ce el face cine știe ce prostie acolo. Ar trebui să sun la poliție ? Sau pe bunicul ? Mă uit în jur, poate am norocul să fie cineva prin prejmă, dar colac peste pupăză, nimeni nu trecea pe acolo.
CITEȘTI
Inimi Pictate
RomanceToată lumea poate spune că are o anumită teamă sau chiar o traumă. Dar ce se întâmplă atunci când ești forțat să o învingi ? Nora nu doar că trebuie să dea piept cu propria ei frică, dar trebuie să îi facă față și celuia care îi învârte frica pe de...