CAPITOLUL 15

512 24 35
                                    

La naiba, nu mă așteptam să fie atât de nebun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La naiba, nu mă așteptam să fie atât de nebun. Măcar suntem la drum drept, nu în curbe.

— Adam! Aprinde-le, putem să-

M-am oprit din a vorbi imediat cum i-am simt degetele desfăcându-mi fermoarul de la pantaloni. Mi-am întors fața spre el și tot ce puteam să văd era concentrare și abținere.

— Adam, încerc să spun eu din nou, dar el intervine imediat.

— Shh, relaxează-te. Am totul sub control, spune și imediat îi simt degetele cum ajung fix în zona în care simțeam presiune. Fix acolo unde simțeam că am nevoie.

Capul îl dau pe spate și încerc să îmi păstrez calmul.

— Lasă totul în mâinile mele, tu doar lasă-te purtată de val.

Degetele lui se învârt circular pe miezul zonei, iar eu nu înțeleg cum face asta. Plăcerea intră și iese prin mine. Venele mele îmi sunt inundate de otrava adrenalinei. Pot spune că o să o iau razna.

În momentul în care aproape simțeam că mai bine de atât nu putea să fie, degetele lui au intrat în mine și am lăsat să îmi scape un geamăt. Picioarele s-au desfăcut instinctiv, iar el a mărit intensitatea cu care intra în mine. Din gura lui, puteam auzi câteva gemete pe care încerca să nu le scoată. Sau chiar și respirația sacadată, deci presupun că era la fel de incitant și pentru el ce se întâmpla.

Un ghem de plăcere începea să formeze în stomacul meu, dar încetinirea bruscă și virajul amețitor m-au făcut să tresar și să îmi pierd concentrarea.

— La dracu', nu mai pot așa, mârâie el.

Adam a intrat pe o stradă ce părea ascunsă de strada principală și a oprit la o distantă medie de ea. M-am uitat înspre el, neînțelegând ce tocmai s-a întâmplat. Dar când i-am văzut ochii ce erau acaparați de o dorință chinuitoare și pieptul coborând în sus și în jos, am știut ce era de făcut. Nici nu a apucat să își dea scaunul pe spate, că am și sărit la el în poală, lipindu-mi buzele de gâtul lui.

Capul lui se dă instant pe spate și îmi prinde talia, ghidându-mă să mă mișc în față și în spate.

— Te vreau înăuntrul meu, spun eu și aproape că mă opresc instant. El își coboară capul și mă privește mirat. Probabil eram amândoi șocați de inițiativa mea curajoasă. Nici el dar nici eu nu m-am auzit să spun asta vreodată.

— Gura asta a ta, poate să mă facă să termin fără ca măcar să începem, spune și îmi mângâie buza de jos. Ești sigură că vrei aici ?

Dau din cap afirmativ și după ce îmi dau puloverul jos, îl simt din nou cum se întărește sub mine.

— Dar înainte, vreau să te întreb ceva. Ceva ce nu te-am întrebat înainte pentru că nu am vrut să te incomodez sau să o fac să sune greșit.

Inimi PictateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum