Hello! În primul rând vreau să vă mulțumesc pentru interesul vostru față de această carte! Sper din tot sufletul să vă placă și să învățați ceva din ea!
Eu sunt Irene. Am ales să folosesc un nume fals pe această platformă pentru că, nu am să vă mint, este prima oară când îmi scriu cărțile în mediul online și frica de critică mă cam apasă. Dar asta este ceva la care lucrez. Însă dacă voi reuși să îmi creez o comunitate drăguță și să îmi dezvolt abilitățile de scriere, o să renunț la numele fals. Asta vă promit!
Sunt studentă în București la Masterul Brand Management și Comunicare Corporativă în cadrul SNSPA-ului și am 22 de ani.
Două lucruri care mă fac cine sunt, sunt cititul și crearea șcenariilor random. Nu am un gen de carte preferat. Pentru mine nu contează dacă sunt implicate creaturi mistice sau oameni normali, smut sau soft romance, clasici sau contemporani sau alte lucruri de genul acesta. Dacă ideea mă atrage, eu sunt fericită.
Un lucru important este faptul că în cărțile scrise de mine, integrez ceva ce are legătură cu mine. Fie că este un eveniment, un sentiment, o amintire sau chiar o frică de a mea.
Prima mea intenție este să cunosc foarte multe tipuri de oameni, fie că sunt cititori sau autori și să creăm o comunitate împreună, unde să vorbim cu totii. Nu contează cine ești, dacă vrei să fim prieteni, hai să o facem!
A doua ține de faptul că în fiecare carte scrisă de mine, există câte o lecție de viață. Nu scriu doar de frumusețe sau pentru că îmi plac șcenariile respective, vreau ca atât eu, cât și voi, să rămâneți cu o lecție sau cu o altă perspectivă asupra unui subiect.
Acestea fiind spuse, sper să vă placă și lectură plăcută!
♡ 𝒦𝑒𝑒𝓅 𝓇𝑒𝒶𝒹𝒾𝓃𝑔! ♡
CITEȘTI
Inimi Pictate
RomanceToată lumea poate spune că are o anumită teamă sau chiar o traumă. Dar ce se întâmplă atunci când ești forțat să o învingi ? Nora nu doar că trebuie să dea piept cu propria ei frică, dar trebuie să îi facă față și celuia care îi învârte frica pe de...