Medya >>>>>>>>
~~~Eve mutlu bir şekilde gelmiştim. Kapıyı açtığımda Changbin telefonda birisiyle konuşuyordu. Sonra beni görünce telaşlandı ve telefona bir şey söyleyip kapatmıştı.
-Changbin: Ne oldu? Minho mutlu görünüyorsun bugün. Okulda güzel bir şey mi oldu?
-Minho: Okul hayatımda ilk defa bir arkadaşım oldu, çok mutluyum!Mutluluktan Changbin'e sıkıca sarılmıştım. Changbin de gülümseyerek kafamı okşadıktan sonra bana sarılmıştı.
-Minho: Bu arada Changbin, kimle konuşuyordun? Yani konuşurken telaşlı gözüküyordun. Bir şey mi oldu?
-Changbin: Y-yoo telaşlı değildim ki. İşten bir arkadaşım aramıştı da onunla konuşuyordum. Meşguldü, bende görüşürüz deyip kapattım.
-Changbin: Hadi bugün yeni bir arkadaşın olduğu için bunu kutlayalım.
-Minho: Nasıl kutlayacağız?
-Changbin: Bugün yemeği dışarıda yiyelim, ne istersen hepsini ben ödeyeceğim.
-Minho: Canım Changbin'immmm.
-Changbin: Hadi hazırlan, yalaka.
-Minho: Tamam hemen hazırlanıyorumm <33Birkaç saat dışarıda yemek yiyip gezdik. Eve geldiğimizde saat 22.45'ti. Changbin saate bakıp, şöyle demişti:
-Changbin: Saat çok geç olmuş, hadi üstünü değiştirip bir an önce yat.
-Minho: Yaa, ama saat daha erken biraz daha geç yatsam olmaz mı? 👉🏻👈🏻
-Changbin: Hayır —_— olmaz. Yarın zaten günlerden cuma, bir gün daha dayan.
-Minho: Off, geç yattığım zaman da erken kalkıyorum amaa.
-Changbin: Eğer şimdi odana gitmezsen okuldan sonra seni lunaparka asla götürmem.
-Minho: Tama tamam T_T yaa, hemen odama gidiyorum.Merdivenlerden çıkarken durup Changbin'e dönüp;
-Minho: Bugün için teşekkür ederim.
-Changbin: Rica ederim.
-Minho: İyi geceler.
Dedikten sonra odama gittim.
-Changbin: İyi geceler, şapşal.(Acaba bunların arasını mı yapsam XD )
~UwU~
Yine her zamanki gibi normal bir şekilde uyandım. Giyinip çantamı hazırladıktan sonra aşağı inmiştim. Mükemmel şef Changbin abimin yaptığı kahvaltı bütün evi güzel bir şekilde kokutmuştu. Mutfağa gittiğimde Changbin pembe bir önlük takmıştı. Kendimi tutamayıp kahkaha patlattım.
-Changbin: Ne var be! Rengin cinsiyeti mi olur salak.
-Minho: Yok abi asla seninle dalga geçmiyorum. Kombinin gerçekten çok güzel olmuş.
-Changbin: Bak kaşınma yoksa kahvaltıyı vermem.
-Minho:Offf tamam tamam be. Beni sakın yemekle tehdit etme biliyorsun zaten yemeğe dayanamadığımı gıcık.
-Changbin: Adam ol böyle işte.Changbin'le hafif atışarak kahvaltıyı yaptık. İkimiz de evden çıktık ve yarı yolda yine yollarımız ayrılmıştı. Okula yaklaştığımda arkamdan birisi gelip omzuma dokunmuştu. Arkamı döndüğümde ise baktığımda o kişinin Felix olduğunu gördüm ve rahatlamıştım.
-Felix: Günaydın Minho.
-Minho: Günaydın Felix, korkuttun beni.
-Felix: Üzgünüm, seni korkutmak istememiştim.
-Minho: Sorun değil.Okulun kapısına doğru giderken Jisung ve Hyunjin'i gördüm. Beni görmüşlerdi. Hızlıca koşarak binaya girdim, Felix arkamdan seslenmişti.
-Felix: Hey Minho! Bekle beni!Merdivenlerden çıkınca rahatlamıştım ve sakince sınıfıma gidecektim ki, Felix beni durdurdu.
-Felix: Neden birden koşmaya başladın ve beni beklemedin?
-Minho: Üzgünüm. Derse geç kalacağımı sanmıştım.~UwU~
-Felix: Saat daha 7.30, ders 08.10'da başlıyor.
-Minho: Dalgınlığıma gelmiş, unutmuşum.
-Felix: Bu arada hangi sınıftasın?
-Minho: 10-B
-Felix: Benim sınıfım da 10-C. Ne güzel sınıflarımız karşılıklı.
-Minho: Evet çok iyi.
-Minho: Bir dakika- senin sınıfında Hyunjin yok muydu?
-Felix: Evet, maalesef benim sınıfımda. Ama merak etme beni umursamıyor zaten. Teneffüslerde hep dışarı çıkıyor zaten.
-Minho: İyi. En azından sana sınıfta bulaşmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Novela JuvenilOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...