Hikayeye başlamadan önce: minhonun sınıf arklarına artık x demek istemiyom o yüzden sınıftakilerin ismini yazıyom :> (bu arada sınıf 20 kişi) Medyada oturma düzenlerini koydum.
Bu arada birkaç bölüm önce normalde Minho, Jisung'un önünde oturuyordu ama yazarken karıştırmışım 🤭🤭 hoca yer değişikliği yapmış işte öyle düşünün.
Erkolar:
Minho, Jisung, Yeonjun, Eunwoo, Jay, Seungkwan, Soobin, Niki, Mingyu, Taeyong
Girlsler:
Yuna, Miyeon, Sakura, Jiwoo, Kyujin, Soyeon, Kazuha, Lia, Somi, Minji
Hadi neyse iyi okumalar :>
~~~
-Jisung: Minho, ben sana aşık oldum.
-Minho: N-ne?!
-Jisung: Seni çok seviyorum. Senden çok hoşlanıyorum.
-Jisung: Lütfen bana bir şans ver.(3 dakika sonra)
-Changbin: Minho, uyan lan köpek.
Gözümü açtığımda yatağımda uyanmış bir şekilde buldum kendimi ve Changbin'de başımda bekliyordu. Bunun bir rüya olduğunu anlayınca çok rahatlamıştım.
-Minho: Ohhh şükürler olsun!
-Changbin: Noldu lan.
-Minho: Changbin tam zamanında uyandırdın çok sağol.
-Changbin: Sen bugün tersinden mi kalktın?Tuvalete gidip yine elimi yüzümü yıkadım. Sonra üstümü giyinip aşağıya indim. Güzelce kahvaltımı yapıp evden ayrıldım, saate baktığımda ise 07.55 olmuştu. Daha sonra adımlarımı hızlandırarak yürümeye devam ettim.
Acaba neden öyle bir rüya görmüştüm? Yoksa bu bir işaret miydi- Hayır.... İmkansız ama nasıl zorbaladığın birine aşık olabilirsin ki ama? Belki de ben saçmalıyorum. Neyse, bu konuyu fazla uzatmadan okula doğru gittim.
-UwU-
Sınıfa girdiğimde ise hoca yoktu ve sınıftakiler tahtanın önünde yere oturup doğruluk mu cesaret mi oyununu oynuyorlardı. Daha sonra herkes bana bakıp oynamaya devam etmişlerdi. Jisung ise bana bakıp konuşmuştu.
-Jisung: Minho, sende gelsene.
-Minho: Tamam geliyorum.Geldiğimde ise boş bir yer bulup bende yere oturmuştum. Ve Minji bana şöyle demişti;
-Minji: Şişenin kapak tarafına gelen kişiye soru sorulacak, arka tarafı gelen kişi ise soruyu soracak. Soru cevaplandıktan sonra, soru sorulan kişi şişeyi çevirecek.
-Minho: Tamam.(Oturma düzenini yapasım geldi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Teen FictionOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...