✨~ 42 ~✨

176 15 194
                                    


Bölümü biraz (?) geç attığım için özür dilerim.

İyi okumalar~~!

~~~

Karanlık bir yerdeyim... ne yapacağımı bilmiyorum. Oh, ileride beyaz bir ışık var. Oraya doğru koşuyorum, koşuyorum ama bir türlü yaklaşamıyorum.

Işığın sonunda birisi vardı... tekrardan koşuyorum, koşuyorum ama o kişi....

-Minho: AAAAAAAAAAAAA!!!

Çığlık atarak kabusumdan uyandım. Neden o varlığı hep görüp duruyorum?!? Yoksa... Hyunjin'in yaşadığı olay bu olabilir miydi? Uyandığımda Changbin yanımda yoktu. Çoktan işe gitmiş olmalıydı. Çığlığımı duyacak olacak ki, ablam koşarak odaya gelmişti.

-Narae: Minho, noldu iyi misin?
-Minho: İyiyim... kabus gördüm de...

Ablam gelip bana sarılmıştı.

-Narae: Changbin'le mi yattın?
(Yok ya jisle yattı)
-Minho: Şey... dün arkadaşlarımla korku filmi izlemiştik de, bende korkup Changbin'le yatmıştım.
-Narae: Anladım. Hadi gel aşağıya.
-Minho: Tamam geliyorum.

Üstümü değiştirip çantamı aldım ve mutfağa gittim. Sandalyeye oturduğumda ablam önüme kahvaltımı koymuştu ve bende afiyetle yiyeceğim sırada telefonuma bildirim gelmişti. Telefonu cebimden çıkardım ve baktığımdaysa Changbin yazmıştı.

Changbin oppammm💪🏻😎

Changbin
Minho hafta sonu kafeye gelsene çalışmak için hem Riwoo da seni görmek istiyor.

Minho
Üzgünüm ama gelemem.

Gelmek isterdim ama Kai'yle buluşacağım için olmazdı. Bir süre sonra Changbin tekrardan yazmıştı.
(Seni de kaini de ama ya)

Changbin
Niye la jisungla mı buluşcan

Minho
Arkadaşlarımla gezicem.

Changbin
Tamam küçük serseri hadi kapatıyom
(Küçük (?) serseri)

Minho
Tamam kolay gelsin.

Bende kahvaltımı yapıp çantamı almış ve kapıdan çıkıyordum.

Yolda yürürken birisinin elini omzumda hissetmiştim ve kafamı çevirdiğimde Kai vardı ve bu sefer sırıtıyor muydu yoksa üzgün müydü tam anlayamadığım bir ifadesi vardı.

-Minho: Hey, sen iyi misin?
-Kai: Sayılır.
-Minho: Noldu yine ne boklar yedin acaba sabah sabah?
-Kai: Bir şey olmadı ya. Sadece dün olanlar aklıma geldi.
-Minho: Sakın bana korkudan sabaha kadar uyumadığını söyleme.
-Kai: Sanırım öyle oldu biraz.
-Minho: Göz altlarının morlaşması bu yüzdenmiş.

-Kai: Boşver ya o konuyu kapatalım.
-Minho: Peki.

*Minho gülmeye başlar*

-Kai: Gülme ya off. İyi ki bi korkuyorum dedim.
-Minho: Ortaokuldaki şu bize abilik taslayan Kai uçtu gitti galiba.
-Kai: Ya ne alaka ne alaka?!? O zamanlar cinli hayaletli şeylerle uğraşmıyorduk.
-Minho: Tamam tamam sensin.

Kai'nin susmak bilmeyen ağzı sonunda kapanmıştı ve okula varmıştık. Sınıfa girdiğimizde Jisung hâlâ gelmemişti. Sanırım yine uyuyakalmış olmalıydı ya da ben öyle zannediyordum. Ta ki kapıdan birisi bana seslenene kadar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin