Uyanır uyanmaz hemen elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim ve mutfakta Changbin'i görünce rahatladım.-Minho: Changbin, günün nasıl geçti?
-Changbin: Yani, fena değildi. Zaten çalışan tek ben vardım. Patron da sonradan gelip bana yardım etmeye başlamıştı.
-Minho: Hm.. peki gidiş geliş saatin belli mi?
-Changbin: Hayır. Patron yazınca gidiyorum, zaten patron ben gelene kadar kendisi ilgileniyor. Kafe çok yoğun olmadığı sürece yardım etmiyor. Ama zaten birkaç daha çalışacak kişi arıyor.
-Minho: Bildiğim kadarıyla galiba kafe 7/24 açık, değil mi?
-Changbin; Evet.-Minho: Şey.. bir şey sorucam da...
-Changbin: Sor.
-Minho: Acaba... bende o kafede çalışabilir miyim?-Narae: Minho, ama senin derslerine çalışman lazım.
-Minho: Biliyorum ama, artık benimde bir iş bulmam lazım. 2 sene sonra zaten çalışmaya başlayacağım.
-Narae: Yani.. evet. Ama en azından son sene çalışmaya başlasan olmaz mı?
-Minjun: Hayatım, sen karışmasan mı acaba? Kendisi bunu düşünecek yaşa çoktan geldi. Hem ne güzel işte, şimdiden kendi parasını kazanabilir.
-Narae: Doğru söylüyorsun.
-Minho: Eğer çalışırsam, bir süre paramı biriktirip kendime ev almayı düşünüyorum.
-Narae: Aaa, bizi istemiyor musun yoksa?
-Minho: Hayır hayır o anlamda değil.
-Narae: Biliyorum, canım şaka yapıyorum.
(Gülmekten evi yedim)-Changbin: Ben bi patrona yazıyım.
*Changbin'in telefonundan bildirim sesi gelir*
-Changbin: Yazmama gerek kalmadı, işe çağırıyor. Gitmeden yazıyım da.
(Changbin'le patron arasındaki yazışma)
Patron
Patron
Changbin, hadi gel. Müşteriler gelmeye başladı.Changbin
Tamam.Changbin
Patron, bu arada bir arkadaşım var da. Çalışmak istiyormuş, o da gelebilir mi?Patron
Tabii, gelebilir. Ama çabuk olun.Changbin
Tamam, sağol.Changbin telefonu kapatıp bana doğru kafasını çevirmişti ve gülümsüyordu.
-Changbin: Hadi, kalk gidiyoruz.
-Minho: Cidden mi?!?!
-Changbin: Evet, hadi hızlıca giyin kapıda bekliyorum.
-Minho: Tamammm.Ben koşarak odama çıkıp üstümü giyindim ve uçarak aşağıya indim, hahahah ama neredeyse uçmayı öğrenmiştim. Daha sonra Changbin'le beraber kafeye gittik ve Changbin beni mutfağa götürmüştü. Mutfakta çok güzel kokular vardı ve daha sonra yanımıza bir adam gelmişti, sanırım patron bu olmalıydı.
-Patron: Arkadaşın bu mu?
-Changbin: Evet.
-Patron: İkiniz, gidin şu arka tarafta üstünüzü değiştirin.
-Changbin: Tamam.*Patron, Minho'ya dönüp konuşur*
-Patron: Sen, üstünü değiştirdikten sonra kasaya geç.
-Minho: Tamam, patron.
-Patron: Changbin, sende siparişleri götürürsün. Mutfak bende, acele edin. Müşteriler çoğalıyor.
-Changbin; Tamam patron.Changbin'le arka tarafta hızlıca üstlerimizi değiştirdikten sonra ben kasaya geçtim ve müşteriler gelip bana siparişlerini söyleyip boş masalara oturdular. Bende patrona siparişleri söylemiştim. Changbin de, siparişleri götürüyordu. Birkaç saat böyle devam ederken bazı müşterilerin bana yakışıklı dediklerini duymuştum ve bazıları da yüzüme karşı söylemişti, bende teşekkür edip işime devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Roman pour AdolescentsOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...