Hikayeye başlamadan önce söylemek istiyorum: evet biraz bokunu çıkardığımı biliyorum kaç bölüm oldu sonunda artık yazdığımın farkındayım. Kdramalarda bile 9 veya 10. Bölümlerde falan daha yeni el ele tutuşuyorlar ama ben daha 19 bölümün sonunda ondan hoşlandığını yazıyorum spfkcşoskdlzlaz
Bu arada önerebileceğiniz güzel kdrama biliyorsanız lütfen yazınn.
Neyseğeğeee iyi okumalarrrrr~~!!
~~~
Jisung'un söylediği şeyleri duyduktan sonra şaşırıp yerimden kımıldayamadım. Bu.... Böyle bir şey nasıl olabilirdi?
-Minho: N-ne?... S-sen az önce....
-Jisung: Evet. Senden hoşlanıyorum Minho.
-Minho: A-ama..
-Jisung: Biliyorum... bu sana şaka gibi geliyor olabilir ama gerçekten senden hoşlanıyorum. Sana çok aşığım.
-Minho: Ama... sen.. beni zorbaladın...
-Jisung: İşte bu yüzden çok pişmanım. Ne kadar aptal olduğumu biliyorum, bana istediğini söyleyebilirsin. Ne kadar özür dilesem bile az.-Minho: O zaman-.... sınıfta oyun oynadığımız da hoşlandığın kişi b-ben miydim?!?
-Jisung: E-evet...
-Minho: Tavsiye istediğin zamanda...
-Jisung: Evet..
(Günoooğğ)Jisung'un bunları söylediğine inanamıyorum bu bir rüya olmalıydı, evet bu bir rüya. Changbin lütfen beni hemen uyandır!!
-Jisung: En azından... sadece bir kereliğine şans versen olmaz mı?
-Minho: Bilemiyorum..
-Jisung: Söz veriyorum benden hoşlanmazsan peşini bırakacağım.
-Minho: T-tamam... 1 ay süre veriyorum sana. Olmazsa ikinci şansın yok.
-Jisung: Tamam. Çok teşekkür ederim!!*Jisung sıkıca Minho'ya sarılır ve Minho'nun yüzü kızarır*
(Utangaç booyy)-Jisung: S-sen utandın mı?
*Minho yüzünü çevirir ve gitmeye başlar*
-Minho: H-hayır. Okula geç kalıcaz.
-Jisung: Bekle beni.*Jisung hızlıca Minho'nun yanına gelir ve Minho'nun elinden tutarak okula doğru yürümeye başlarlar*
Gerçekten buna inanamıyordum. Nasıl zorbam benden hoşlanabilirdi ki? Aklım almıyor. Hem, neden kız değil de erkekten hoşlanıyordu?!?
Bi de elimi tutuyor olması iyice utanç vericiydi. Ama eli pamuk gibi sıcacık ve yumuşaktı. Bir dakika- hayırrr... bunu söylemiş olamam...
(Naz yapma awk)-Jisung: Aşkım-... Y-yani Minho. Bir şey sorabilir miyim?
-Minho: Ne soracaksın?
-Jisung: Bu 1 ay süre içinde sana "aşkım" diyebilir miyim?
-Minho: Ne?!? H-hayır tabii ki de. Hem boşuna uğraşıyorsun ben senin gibi gay değilim.
( Aha ss alın burayı da)-Jisung: Kim bilir... belki sende bana aşık olursun diye uğraşıyorum.
-Minho: Uğraşmalarının sonucu kötü olucak ama.
-Jisung: Sen beni sevmesen bile, ben seni hep seveceğim. Bunu bilmen yeterli.*Minho'nun yüzü daha çok kızarır ve Jisung'un yüzüne bakamaz hale gelir ve Jisung hafif kahkaha atar*
*Minho Jisung'un yüzüne bakmadan konuşmaya devam eder (bu arada hala el ele tutuşuyorlar)*
-Minho: Neden bana aşık oldun? Yani neden bir kız değil de erkeğe aşık oldun?
-Jisung: Bilmiyorum ama beni fena derecede büyülediğini biliyorum.
(Offf slaayyy)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Novela JuvenilOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...