Bölüme Başlamadan önce bir şey söylicem: Evet.... üzgünüm ama.... finali yazmam gerekiyordu ve.... evet bu final bölüm üzgünüm quokkbit'lerimm.~~~
Ben Leebit'ime sarılı bir şekilde uyurken kedilerden birisinin yüzüme çıktığını hissetmiştim ve ani bir refleksle kafamı geri çekip gözlerimi açtığımda ise şu ismini koymadığım kediyi görmüştüm. Soonie hala uyuyordu. Telefonumu alıp saate baktığımda saatin 07.50 olduğunu görmüştüm. Hızlıca kalkıp üstümü giyindim.
-Minho: Galiba küçük bey beni uyandırmak için mi yüzüme çıktı?
*Kedi miyavlar*
(Kedi haklı awk dağılın)Aşağı indiğimde Felix kahvaltıyı hazırlıyordu ve..... Jisung'la Hyunjin'de vardı. Felix beni farkedince konuşmaya başladı.
-Felix: Bende tam seni uyandırmaya geliyordum.
-Jisung: Günaydın prensesim.
-Hyunjin: Günaydın yengem.
-Minho: Size de günaydın.
-Felix: Hadi geç otur. Fazla zamanımız yok.
-Minho: Tamam.Ben telefonumdan Felix'e yazdım ve hemen cevap vermişti.
💛Felix'imm💛
Minho
Lan Felix sabah sabah sen mi çağırdın?Felix
Evet, uyandığımda yazmıştım onlar da kabul edip geldiler. Hem nolucak ya?Minho
Sordum sadece beBen telefonu kapatıp kahvaltımı etmeye devam ettim. Bir süre sonra kucağıma şu ismini koymadığım kedi gelmişti ve uzandı. Bende tabi ilk önce biraz irkilmiştim.
-Felix: Seni çok seviyor galiba.
-Minho: Galiba. Zaten bu küçük bey sayesinde uyandım.
-Jisung: İsmini koydun mu?
-Minho: Hayır.
-Hyunjin: Kedi çok asil gözüküyor yakışacak bir isim olması lazım.-Hyunjin: Buldum, kendisi gibi slay olsun ismi ahahhaa.
-Felix: Hahahahha.
(Çok komik awk- SKZKSKZKSKZ)
-Minho: Buldum.
-Felix: Ne buldun?-Minho: İsmi..... Doongie olcak.
-Jisung: Kulağa hoş geliyor.*Soonie yanlarına gelir*
-Felix; Peki nasıl ayırt edicez bunları?
-Minho: Hmm... Doongie'nin burnu turuncu renkli Soonie'nin ise beyaz ordan ayırt edebiliriz belki.
(Ben öyle ayırt ediyom skzskzkskz)-Hyunjin: Hadi geç kalıcaz.
-Felix: Tamam.Çantalarımızı alıp çıktık ve yürümeye başladık.
-Timeskip-
İlk dersin zili çalmıştı ve bugün nedense sıkıcı geçiyordu. Sınıftaki herkes mal gibi birbirlerine bakıyordu ve daha sonra Miyeon konuşmaya başladı.
-Miyeon: Ayyh, yeter sıkıldım hadi sınıfça bir şeyler yapalım.
-Eunwoo: Ne yapcaz ki?
-Miyeon: Buldumm!!
-Eunwoo: Söyle o zaman.
-Miyeon: Kes, söylüyom. Tahtadan kpop random play dance açalım ve dans edelim.
-Kyujin: Evett!!
-Minji: O zaman sıraları biraz arkalara itelim.
-Miyeon: Hadi hadi.Biz sıraları arkalara itip iki tarafa ayrıldık. Miyeon tahtadan rastgele bir video açtı ve daha sonra tahtadan ayrılıp kendi tarafına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Genç KurguOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...