Bölüme başlamadan önce söyliyim Hanjiwqq senin söylediğin fikiri yazdım heheheheeğğİyi okumalar <333
~~~
-Changbin: Hadi kalk öküz! Sonra niye dövüyom oluyo, hayvan gibi yatıyosun işte! Kalk!
-Minho: (uykulu) yaa ne var yaağğ uykudayken bile rahat yok muğğ!?!
-Changbin: Sen gece geç yat, sonra uyanma başka isteğin paşam?!
-Minho: (uykulu) yaağğaa aşkım 5 dakika dahaağğ....
-Changbin: Ne aşkımı lan!? Bana mı yavşıyon sapık?!?*Minho hızlıca uyanır*
-Minho: AĞAĞAĞAAA!!
-Changbin: Lan ne bağırıyon kulağımın dibinde!!
-Minho: Seni görünce korktum sabah sabah.
-Changbin: Annem demeseydi uyandırmaya gelmezdim zaten, sana da meraklı değilim.*Changbin kapıyı sertçe kapatıp çıkar*
Bu aralar Changbin'e bişeyler olduğu belliydi. Nedense, hiç böyle davranmazdı. Ailesi gelince böyle olmaya başlamıştı, acaba ablam ve abim benimle Changbin'den daha fazla ilgilendikleri için beni mi kıskanıyordu? Changbin'in bana kötü olmasını istemem.
*Minho mutfağa iner*
-Minho: Günaydın.
-Narae: Günaydın tatlım hadi geç otur.
-Minjun: Günaydın evlat.
(Minjun tam bi amerikan filmlerindeki babalar gibi skdksklx)Ben hemen kahvaltımı yapıp mutfaktan çıkarken Narae ablam beni durdurmuştu.
-Narae: Minho? Yesene biraz daha.
-Minho: Yok, ben doydum.
-Narae: Peki.Hızlıca odamdan çantamı alıp aşağıya inip hemen ayakkabılarımı bağlayıp çıktım. Saate 08:11 olduğunu görmüştüm ve adımlarımı hızlandırdım.
-Timeskip-
Sınıfa geldiğimde ise hoca yoktu...Jisung'da yoktu. Sırama oturdum ve kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Daha sonra kafamda bir el hissetim, kafamı okşuyordu. Daha sonra kafamı kaldırdığımda sincap beyi görmüştüm.
-Jisung: Günaydın tavşancık.
-Minho: Sana da günaydın sincap bey.
-Jisung: Hahaahhaahaa.-Jisung: Tavşanım, kararını verdin mi?
-Minho: Hmm....sanırım evet ama hala emin değilim gibi.
-Jisung: İnan bana kabul edersen asla seni üzmem.*Minho'nun yüzü kızarır*
-Jisung: Hahaahaha.
-Minho: Yaa gülmesene!
-Jisung: Tamam tavşan bey sinirlenme.*Minji tahtanın önüne çıkar ve konuşur*
-Minji: Herkes kendisine kimin çıktığını söylesin mi? Ben kime çıktım çok merak ediyorum.
-Somi: Evet, hadi herkes söylesin.
-Mingyu: Tamam. İlk kim söylicek?
-Minji: Tamam, ilk ben söylüyorum....off bana Seungkwan çıkmıştı.
-Seungkwan: Oha lan, ciddi misin?! Bana da sen çıkmıştın.
-Minji: Yaağağaaa. Tekrardan yapalım şu çekilişi.
-Seungkwan: Bende sana meraklı değilim. Hem fikiri sen söyledin hocaya.
-Minji: Ben dersi kaynatmak için söylemiştim off.*Teneffüs olur*
*Jisung kapıdan çıkacakken Minho seslenir*
-Minho: Jisung, dışarı çıkalım mı?
-Jisung: Üzgünüm, benim bir işim var sen Felix'le çık.
-Minho: Peki.Bende sınıftan çıkıp Felix'in sınıfa gittim ve Felix, Hyunjin'le konuşuyordu. Daha sonra Hyunjin'e çaktırmadan onun arkasına gidip onu korkutacaktım. Felix beni gördüğünde elimle bana bakmamasını sağladım ve en sonunda Hyunjin'i korkuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Novela JuvenilOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...