✨~ 38 ~✨

214 21 223
                                    

Yüzüme birilerinin patisiyle bana saldırırken uyandım. Baktığımda ise Dori'ydi. Bebeğimi yüzümden kaldırıp yanıma koydum ve bende kalkıp hazırlanmaya başladım. Telefonu açıp baktığımda ekranda 08.11 yazdığını gördüm. Hemen üstümü değiştirdim ve aşağıya indim.

-Narae: Günaydın tatlım.
-Minho: Günaydın.
-Narae: Gel otursana.
-Minho: Yok yok okula geç kalıcam sonra görüşürüz.

Kapının önüne koşarak ayakkabılarımı giymiş ve koşmaya devam etmiştim. Sınıfa vardığımda ise şükürler olsun ki hoca gelmemişti. Bende sırama geçip rahat bir nefes almıştım.

-Jisung: Aşkım niye geç kaldın?
-Minho: Uyuyakalmışım.
-Jisung: Uykuna dikkat etmelisin bebeğim, yoksa hasta olursun.
-Minho: Tamam aşkım.

*Hoca gelir*

Seunghae: Evet çocuklar geçin yerlerinize. Bugün sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi, kendisine nazik davranmayı unutmayın.
-Seungkwan: Yeter hocam ama ya, herkes bizim sınıfa geliyor.
Seunghae: Sus lan. Gelebilirsin oğlum.
-Somi: Oğlum mu?!? Hocammm canım hocamm.
-Jay: Şimdi bir şey diyeceğim ama neyse.

*Çocuğu çağırır*

X: Merhaba ben...







-Narae: Minho hadi uyan oğlum.
-Minho: Hı?

Bunların hepsi bir rüya mıydı? Sanırım çok fazla kafama taktığım için olabilir. Dori'ye baktığımda ise, yanımda uyuyordu. Diğerleri de kendi yataklarında uyumaya devam ediyorlardı.
(Bakın "diğerleri" dedi bu da Dori'yi çok seviyo skzskzkkszk)

-Narae: İyi misin?
-Minho: Evet..
-Narae: Kahvaltıyı hazırladım sende giyinip bir an önce gel.
-Minho: Tamam.

Ablam odadan çıktıktan sonra telefonun ekranını açtım ve saat bu sefer 07.50 olmuştu. Rüyamda geç kalıyordum ama çok gerçekçiydi. Bende oyalanmadan bebişlerimi son kez öpüp, aşağıya inmiştim.
(Bende oyalanmadan "bebişimi" son kez öpüp, aşağıya inmiştim skzkskzkskkz)

-Minjun: Günaydın Minho.
-Minho: Günaydın.

-Minho: Changbin yine erken mi gitti?
-Narae: Hayır bugün biraz geç gidicek de, o yüzden uyuyor.
-Minho: Changbin'e vurup kaçsam ölme olasılığım % kaçtır?
-Narae: %100 kesinlikle.
-Minjun: Haklı.
-Minho: Evet haklısın. Yılların intikamını bir şekilde almam lazım.
-Minjun: Sen Changbin'i düşünmek yerine önce bi' kendini düşün. Okula geç kalacaksın.

Saate baktığımda 08.00 olmuştu.

-Minho: Doğru söylüyorsun. Hadi ben çıkıyorum görüşürüz.
-Narae: Görüşürüz, dikkat et kendine.
-Minho: Tamam.

Ayakkabılarımı giymiş ve hızlı adımlarla okula doğru yürümeye başladım. Sonunda okula gelmiştim ve sınıfa gittiğimde şükürler olsun ki hoca yoktu. Bir dakika... rüyamdaki gibi olmaya başlıyor.

Saçmalama Minho, neyse bende hızlı adımlarımın sonunda okula varabilmiştim. Sırama geçip oturduğumda, Jisung yanıma gelmişti ve konuşmaya başladı.

-Jisung: Aşkım niye geç kaldın?

Jisung'un bu sorusuna şaşırmıştım. Rüyamda da aynısını soruyordu.
(Hadi ya şaka yapıyorsun)

Off Minho, salak mısın ya?!? Sorması gayet normal. Benim için endişelendiği için soruyor her boku da rüyana bağlamayı bırak artık.
(Min iç sesi = ben ve okurlar)

-Jisung: Aşkım?
-Minho: Ha- şey... uyuyakalmışım.
-Jisung: Uykuna dikkat etmelisin bebeğim, yoksa hasta olursun.
-Minho: Tamam aşkım.

Bizde bir süre konuştuktan sonra, Seunghae Hoca gelmişti.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin