Sonunda çok güzel bir şekilde uyumayı başarmıştım ama, etrafımda gürültülü bir ses vardı. Gözümü de açamayacak kadar yorgundum. En sonunda birisi beni yataktan kaldırmıştı. Korkudan panikleyip beni tutan şeye vurmaya başlamıştım. Bu sefer gözümü açtım ve karşımda Changbin vardı. Ve hemen vurmayı kesmiştim.(Şimdi sıçtın gerizekalı)
-Minho: C-changbin!?!
-Changbin: Lan otistik napıyon!*Changbin Minho'nun kafasına sertçe vurur*
-Minho: Changbin yemin ederim senin olduğunu bilmiyordum- AĞAĞAAĞĞAAA KAFAM ÇOK ACIYOOO!!!!!
-Changbin: Mal benden başka kim olucak?!
(Jis-...)
-Minho: Senin çok geç geleceğini sanıyordum.-Minho: Ya hem hafta sonu niye erken uyandırıyorsun beni yaa off.
-Changbin: Salak bugün cuma. Hem geç kalıcaksın.* Minho telefonundan saate bakar*
-Minho: Hassiktirr.
-Changbin: Yine dün gece geç mi yattın sen?
-Minho: Hayır ya, projeyi yaparken saatin ne kadar hızlı geçtiğini anlamamışım.
-Changbin: Umarım doğru söylüyorsundur.
-Minho: Off.Yine her zamanki gibi geç kaldım. Üstümü değiştirip kahvaltı yapmadan evden çıktım. Changbin bana arkamdan seslenmeye başladı.
-Changbin: Lan salak terlikle gidiyorsun!
*Minho ayaklarına bakar*
-Minho: OOOOFFFF!!!
Neden bütün terslikler beni buluyordu ya. Eve tekrar koşup ayakkabılarımı giyip tekrar hızlıca okula doğru koşuyordum. Koşarken ayağım bir taşa takılmıştı ama düşmeden kendimi ayarlayabilmiştim. Sonunda okula gelmiştim ama, koridor çok kalabalıktı. Ders saatinde çoğu kişinin koridorda olması çok garipti.
Telefonuma bu sefer dikkatlice baktığımda saat 07.30'du.
Kahretsin ya off! Changbin ne kadar kötü birisin. Uyanamadığım için saati 8.30 diye görmüştüm. Kahvaltı yapmadan çıkmıştım, Felix'de ne güzel uyuyordur şimdi. Tek başıma ne yapacağım. Neyse en azından sınıfa gidip uyurum.
Her adım attığımda uykum daha fazla gelmeye başlamıştı. Sınıfa kadar önümü zar zor görebiliyordum. Gözümü biraz kapatıp birkaç adım atmıştım. Ama sonra bir şeye çarpmıştım ve yere düştüm.
-Minho: Aaahhhh kolumm!!
Birisi gelip yanıma eğilmişti.
-Jisung: Minho, özür dilerim seni görmemişim iyi misin!?
-Minho: İ-iyiyim önüme bakmadan yürüyordum. A-afedersin.
-Jisung: Revire gitmek ister misin?
-Minho: H-hayır g-gerek yok.
-Jisung: Emin misin?
-Minho: E-evet.Jisung, benim elimden tutup yerden kaldırmıştı. Ve, beni sınıfa kadar götürmüştü.
-Minho: T-teşekkür ederim.
-Jisung: Önemli değil de, bu kadar erken neden okula geldin?* Minho hala uyanık kalmaya çalışıp gözünü ovuşturuyordu *
-Minho: Saati 08.30 sanmıştım ve koşarak okula geldim.
-Jisung: Bende bazen saatleri karıştırıyordum.
-Minho: Sen niye bu kadar erken geldin okula?
-Jisung: Ben çoğunlukla hep erken geliyorum. Evde sıkılınca okula gelip biraz dolaşıyorum.-Jisung: Bu arada kahvaltı yaptın mı?
Minho: Hayır. Üstümü giyinip hemen evden çıkmıştım.* Minho'nun karnından ses gelmeye başlar *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Teen FictionOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...