✨~ 14 ~✨

685 56 369
                                    


Gözlerimi açarken bir ses duymaya başlamıştım ve kendimi çalışma masamda bulmuştum. Changbin de yanımda bekliyordu. Galiba dün akşam ders çalışırken uyuyakalmışım.

-Changbin: Hadi kalk. Dün ben söyledikten sonra yatmadın mı?
-Minho: Biraz daha çalıştıktan sonra uyuyacaktım sonra masada uyuyakalmışım.
-Changbin: Aferin, iyi bok yedin.
-Minho: Sağol...- Ne dedin tam duyamadım.
-Changbin: Git bir elini yüzünü yıka.
-Minho: Tamam.
(Changbin çok güzel anne vibe veriyor yaaa)

Elimi yüzümü yıkamıştım, ve aynadan kendime bakınca alnımın etrafında kızarıklık olmuştu. Ateşim çıktığını sanmıştım ama çok umursamayıp giyinmeye gittim.

Giyindikten sonra aşağıya indim ve Changbin çoktan kahvaltıyı hazırlayıp evden çıkmıştı. Bence Changbin ışınlanmaya buldu ama benden saklıyor bence, kaşla göz arasında kayboluyor.

(Bence sen boyu kısa olduğu için göremiyorsundur SKZKSSKSKZKZKZSSKZKSKZ)

Hızlıca kahvaltımı yapıp evden çıktım. Yolda yürürken Felix'i gördüm ve ona şaka yapmak istiyordum. Onun önüne atlayıp korkutmayı planlıyordum.

Hızlıca ve sessizce arkasına geldim ve hemen önüne atlayıp korkması için bağırdım.

-Minho: Böö! (Diyecek bişey bulamadım)
-Felix: AAĞAAAAĞAAA!!!!!!!!!!!!!

*Korkudan yere düşer*

-Minho: Lan- HAAHHAHAAHAAHAHA
-Felix: ALLAH BELANI VERSİN MİNHO! ALTIMA SIÇTIM LAN GERİZEKALI!
-Minho: İyi misin lan gel.

*Elinden tutup kaldırır*

-Minho: Çen korktun mu çenn.
-Felix: Minho sus ya.
-Minho: Tamam, özür dilerim. Affettin mi?

*Felix cevap vermedi*

Bir 5-10 dakika yürüdükten sonra ayağım bir taşa çarptı ve yere düştüm. Felix beni görünce kahkaha patlattı.
(Oohh iyi oldu)

*Felix kapak çeker*
-Felix: Allah böyle çarpar işte. Ohhh canıma değsin.
-Minho: Hahahaha, cidden Allah belamı verdi. Ne mübarek insansın ya.
-Felix: İçim temiz benim.
-Minho: Hııı, kesin kesin.

Felix'le biraz tartışa tartışa sonunda okula gelmeyi başardık. İkimizde sınıfımıza girmiştik, hocayı bekliyorduk. Bugün Jisung gelmemişti, iyi ki gelmemiş, onun yüzünü görmemek daha iyi geliyor insana.
(Han biaslılar seni bir güzel s-... sevicek görüceksin)

Hoca gelmişti, ama derse başlamadan önce bir konuşma yapmaya başlamıştı.

-Hoca: Çocuklar proje konularını yazdım kağıttan bakıp istediğiniz dersi seçip bana söyleyin. Bu arada projeler 2 kişili yapılacak, partnerinizi şimdiden seçmeye başlayın. Seçtiğiniz kişiyi bana söyleyin.

Herkes kendi arkadaşını seçmişti. Ben yine, tek kaldım. Hocaya söylemeye gidicektim ki, kapı çaldı.
(Kurtarıcı meleğin geldi skzkkszkkskskz)

-Hoca: Gel.

Gelen kişi Jisung'du.

-Jisung: Hocam kusura bakmayın, geç kaldım. Otobüs bir türlü gelmedi ve trafik vardı.
-Hoca: Tamam. Geç yerine.
-Jisung: Tamam, hocam.

~UwU~

Birkaç dakika sonra herkes partnerini seçmişti ve hocaya isimlerini yazdırmaya gitmişlerdi. Herkes yazdırdıktan sonra hoca tekrar konuşmaya başladı.

-Hoca: İsmini yazdırmayan var mı?-

Dedikten sonra hoca bana bakmaya başladı. Ve sonra konuşmaya başladı.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin