✨~ 35 ~✨

292 32 191
                                    


Alın lan yb diye diye götünüzü yırtıyordunuz. Olm bu kadar mı çok şerefsizliklerimi özlediniz lan?!? Bölümü yazarken içim çıktı awk.

~~~

Gözümü zar zor açtığımda etrafıma bakmaya çalışmıştım. Kendimi hastanede bulmuştum ve yatakta uzanıyordum. Herkes başıma toplanmıştı ve.... Jisung'la Felix'e bakmaya çalıştığımda ise ağlıyorlardı. Felix beni görünce hemen boynuma sarıldı.

-Felix: MİNHOOO!! ŞÜKÜRLER OLSUN UYANDINN!!
-Minho: Felix... nefes.... alamıyom...
(Nefesi kesilmiş efekti vermeye çalıştım skzkszkskz)

-Chan: Felix sakin ol.
-Felix: Nasıl sakin olayım abi?!? Çocuk gözümün önünde bayıldı! Hem Jisung'da görmüştü.
-Minho: Bayıldım mı?
-Felix: Evet.
-Jisung: A-aşkımm...

Jisung da gelip bana Felix gibi sıkmadan sarılmıştı ve kafasını boynuma koyduğunda akan gözyaşlarını hissetmiştim. Daha sonra kafasını kaldırıp elimle gözyaşlarını sildim.

-Minho: Ağlama artık. Bak, ben iyiyim.

*Felix'le Jisung'a bakarak konuşur*

-Minho: Ağlamaya devam ederseniz, beni daha çok üzmüş olursunuz.
-Felix: T-tamam.

*Jisung kıyafetin koluna göz yaşlarını silip geri çekilir*

-Narae: Tatlım iyi misin? Bir yerin acıyor mu?
-Minho: İyiyim de, biraz başım ağrıyor gibi.

*Doktor gelir*

-Doktor: Lee Minho?
-Minho: Evet.
-Narae: Doktor Bey, durumu kötü mü?
-Doktor: Merak etmeyin, gayet iyi. Bayılmasının nedeni yorgunluktan ve havanın sıcaklığından kaynaklanıyor. Birkaç gün dinlenmesi lazım.
-Minjun: Peki, ne zaman taburcu olacak?
-Doktor: Son kontrollerimizi yaptıktan sonra taburcu olabilir.
-Minjun: Tamam, teşekkürler.
-Doktor: Geçmiş olsun.

*Doktor çıkar*

-Narae: Ohh. Çok şükür iyisin tatlım.
-Hyunjin: Merak etmeyin benim yengeme bir şey olmaz.
-Felix: Evet. Minho hepimizi gömer.
-Chan: Hem zaten Minho alışıktır.
-Felix: Neye?

*Chan yavaşça Felix'lerin yanına gidip, Minho'nun da duyabileceği bir ses tonuyla Jisung'a fısıldar*

-Chan: Birileri tarafından hastaneye yatırılmaya.
-Jisung: Ya offf Chan, o konuyu açma lütfen. Zaten çok pişman olduğumu biliyorsun bi de bunu bastıra bastıra söyleyip daha fazla vicdan azabı çektiriyorsun.
-Chan: Bu sana az bile hem, sen bana Chan mı dedin?
-Jisung: Y-yani... Chan.... a-abi... off.
-Hyunjin: Oha 1 dakika cidden Chan'a abi mi dedin?
-Chan: Bir sorun mu var Hyunjin?
-Hyunjin: Yok yok abi, asla. Kimin seninle ne sorunu olabilir ki zaten.
(Zorrrt skzkskzkskkskzskz)

Birkaç dakika sonra hemşire gelmişti ve beni kontrol ettikten sonra çıkabileceğimi söylemişti. Ben kalkar kalkmaz Jisung'la Felix hızlıca yanıma gelip bana sarılmıştı. Ve daha fazla hastanede durmadan eve gitmiştik.

-Timeskip-

Herkes benim iyi olduğumu gördüğünde gitmişlerdi. Eve giderken sadece Felix benimle gelmişti. Aslında, Changbin'de gelmek istiyordu ama bir yere gitmesi gerekiyormuş.... Jisung da gelir sanmıştım ama gelmedi.
(Tch tch tch)

-Felix: Kendini iyi hissediyor musun?
-Minho: Evet Felix. Eve gelene kadar 193839291973154848215 kere sordun.
-Felix: Yaa ama korkuyom bişey olur diye. Hem bak Jisung bile yanına gelmedi tch tch tch. Bak bana, Hyunjin'le vakit geçirmek yerine senin yanına geldim.
-Minho: Wooww, hiç zahmet etmeseydin paşam.
-Felix: Ayrıca, Narae ablamın hatırına sana bakıyorum.
-Minho: Yoksa bakmayacak mıydın?
-Felix: Biraz yalvarırsan belki.
-Minho: Siktir git.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin