✨~ 33 ~✨

317 40 120
                                    


Başlamadan önce: Bakın valla smut yazabilsem yazarım ama olmuyo en fazla önceki bölümde ki gibi yazabilirim. Cidden yazabilsem yazarım çünkü öyle daha çok okunuyo. Ayrıca smut istiyoruz diye beni zorlamayın gidin smut fic okuyun sizi azgın tekeler SKZKSKSKSKZKSKZSKZSKZKSKZKSKZKS

~~~

-Felix: Minhoooğğ!
-Felix: Uyan artık.
-Felix: Bak senin için geldim yineeğğ.
-Felix: Alooğğğ, uyan yoksa Soonie'yi kaçırırım.

Felix'in son söylediği cümleyle kalkmıştım ve kucağındaki Soonie'yi hızlıca alıp sarılmıştım.

-Minho: Soonie'mi kimse kaçıramazz.
-Felix: Hadi giyin gel.
-Minho: Tamam.

Aşağı indiğimde mutfakta sadece Felix vardı. Şaşırdım. Abimle ablamın olması lazımdı.

-Minho: Felix, abimle ablam nerde?
-Felix: Bir tane arkadaşlarının yanına gittiler. Artık eve Changbin gelene kadar bana emanetsin.
-Minho: Sana emanetsem sıçtım.
-Felix: Gidiyom ben o zaman.
-Minho: Şaka yaptım yaağğ Felix.
-Felix: Hadi çabuk ol. Bir an önce sevgili görmek istiyorum.
-Minho: Aptal.
-Felix: Ne var be! Sen Jisung'la yiyişirken iyi, ben aşkımı isteyince kötü mü oluyor?!?
-Minho: Felix, sabah sabah bağırma valla hiç çekemem seni.
-Felix: Hadi amına koyayım, zıkkımlandığın yeter. Gidiyorum bak şimdi.
-Minho: Off, tamam lan.

Felix'in zorlamasıyla odama gidip, Soonie'mi öptükten sonra çantamı alıp çıktık. Salak kolumdan çekiştiriyordu.

-Minho: Amına koyayım çekiştirme üstüm yırtılcak lan!
-Felix: Sende hızlı yürü o zaman! Saat kaç farkında mısın?!?

Saate baktığımda 08.20'di ve bizim ilk ders Yunjin Hocanın dersiydi. Geç kaldığımı görürse çok fena kızacaktı.

-Minho: ANANI SİKİM!! FELİX KOŞ LAN KOŞŞ!
-Felix: SENİN YÜZÜNDEN GEÇ KALICAZ LAN!!

-Timeskip-

Koridorda koşarken Yunjin hocayı gördüm ve bizim sınıfa doğru gidiyordu. Bende adımlarımı yavaşlatmıştım, sınıfa girdiğinde bende koşmaya başlamıştım ve kapının hafif açık olduğunu gördüm. Hoca masasına oturmuştu ve bizimkilere dersi anlatıyordu. Daha sonra Jisung kapıya baktığında beni görmüştü ve ona hocayı oyalamasını zar zor da olsa söylemiştim. Başını salladıktan sonra hocayl konuşmaya başladık.

-Jisung: Hocam! Dışarıya şuna bakın ohaa!
-Yunjin: Noldu Jisung?

*Kafasını pencereye çevirir*

Jisung bana eliyle gelmemi işaret etmişti bende sessizce kapıyı açıp eğilip sınıfa girdim ve hoca tam kafasını çevirecekken sırama oturmuştum.

-Jisung: Hocam yanlış görmüşüm pardon.
-Yunjin: Off Jisung.

Hoca dersi anlatmaya devam etmişti ve sonunda sakinlemiştim.

-Timeskip-

Teneffüs olmuştu ve Jisung'la bahçeye çıkmıştım. Ben çimlerin üzerine oturmuştum ve daha sonra Jisung gelip kafasına kucağıma koyup uzanmıştı. Bende kafasını sevmeye başlamıştım. Sincap yüzü çok sevimli duruyordu, şaşırdım mı? Hayır.

-Jisung: Aşkım, neden bugün geç kaldın?
-Minho: Aptal Felix beni geç uyandırdı ve biraz da ben oyalanmış olabilirim.
-Jisung: Felix mi? O ne alaka?
-Minho: Evime geldi ordan sonra beraber okula geldik.
-Jisung: Tamam.

Biz konuşurken yanımıza Felix'ler gelmişti.

-Hyunjin: Nabersiniz?
-Minho: İyi sen.
-Hyunjin: Bende iyi.
-Felix: Hafta sonu gezelim mi?
-Hyunjin: Olur.
-Minho: Bana fark etmez.
-Jisung: Bana uyar.
-Felix: O zaman hafta sonu gezicez tamam mı?
Jisung-Huncin-Minho: Tamam.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin