✨~ 32 ~✨

334 35 177
                                    


@StayHyunjinnnn önceki bölümde huncin demedim ama sonraki bölümlerde her an diyebilirim. Bu arada huncin demek daha kolayıma geliyo aq. Arada 1 harf fark var (sanki dünya kadar fark var) @Rswiew artık random atarken daha dikkatli olcam minik oç.

~~~


-Narae: Minho, uyan tatlım.
-Narae: Hadi, geç kalacaksın.

Ablamın güzel sesiyle saniyeler içinde uyandım ve yatakta doğrulmuştum.

-Narae: Bir an önce giyin aşağıya gel, arkadaşın da seni bekliyor.
-Minho: Arkadaşım mı?
-Narae: Evet.
-Minho: Felix mi?
-Narae: Evet.
-Minho: Tamam, şimdi geliyorum.

Ablam odadan çıktığında üstümü giyinip mutfağa gittim. Herkes masaya oturmuş beni bekliyordu. Bende Felix'in yanına oturmuştum.

-Narae: Felix, hadi yesene.
-Felix: Yok, ben evde yedim. Sağolun.
-Narae: Olsun biraz ye.
-Felix: Tamam, Narae Hanım.
-Narae: Hanım demene gerek yok, abla diyebilirsin. Minjun'a da abi diyebilirsin.
-Minjun: Tabi, resmi olmaya gerek yok.
-Felix: Peki.

Bende kahvaltımı yaparken acaba abimle ablama Jisung'la sevgili olduğumu söylese miydim? Yani, bence bir şey demezlerdi. Evet, denemekten zarar gelmez.

-Minho: Abla, abi size bir şey söyleyeceğim.
-Narae: Söyle tatlım.
-Minho: B-ben...
-Narae: Sen?

-Minho: J-Jisung'la s-sevgiliyim...

-Narae: Gerçekten mi?!?
-Changbin: Oha lan.
-Minjun: Tebrik ederim.
-Narae: Umarım bir ömür boyunca hiç ayrılmazsınız.
-Minho: İnşallah.

-Narae: Neyse, sen okuldan gelince konuşuruz. Şimdi okulunuza geç kalmayın.
-Minho: Tamam, gel Felix. Görüşürüz.
-Felix: Görüşürüz.
-Minjun: Görüşürüz, çocuklar. İyi dersler.

Felix'le okula doğru gidiyorduk ve ona hafta sonu bende kalıp kalamayacağını soracaktım.

-Minho: Felix.
-Felix: Efendim?
-Minho: Hafta sonu bende kalabilir misin?
-Felix: Tabii ki de, neden?
-Minho: Ablamlar hafta sonu uzun zamandır görmedikleri bir arkadaşın da kalacakmış, Changbin de geç geldiği için, evde yalnız olmamdan korkuyor o yüzden. Bende seni çağırırım diye düşündüm.
-Felix: Tabii ki, kalırım.
-Minho: Ohh. Sağol.

-Timeskip-

Sınıfa girdiğim de Soobin sınıfa seslenmişti ve alkışlamaya başladı.

-Soobin: Diğer elmanın yarısı geldi! Alkışş!!

*Sınıf alkışlamaya başlar*

-Minho: Lan sussanaa!

Sinirlenip gidip Soobin'in koluna çok sert olmayacak şekilde vurdum. Sonra sırama oturdum. Jisung yanıma gelince yanağımdan öpüp sırasına oturmuştu.

-Soobin: AĞĞAĞĞAAAAAA! ELİN BAYA AĞIRMIŞ LAN! JISUNG KARDEŞİM SANA GEÇMİŞ OLSUNN!
-Jisungm Ben senin gibi kaşınmadığım için sıkıntı yok.
-Yuna: Hem zaten yengemizin vurduğu yerde gül biter.

*Sınıf gülmeye başlar*

-Jisung: Boşver aşkım, o aptalı umursama.
-Minho: Uff, tamam.

Biz konuşurken sınıfın kapısı hafifçe açılmıştı ve Seungkwan yavaş bir şekilde eğilip sırasına gitmeye başlıyordu ki, Minji'nin arkasını dönüp onu görmüştü.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin