✨~ 36 ~✨

281 25 113
                                    


-Felix: Hadi uyanın uykucular-....

-Felix: Owww, ya da boşverin uyumaya devam edin.

*Felix kapıyı kapatıp odadan çıkar*

-10 dakika sonra-

Gözlerimi ovuşturup açmaya çalıştığımda kafamı yana çevirip baktığımda ise Jisung'un beni izlediğini fark ettim ve ikimizde göz teması kurunca Jisung gülümseyip kafama küçük bir öpücük kondurmuştu.

-Jisung: Günaydın prensesim.
-Minho: Günaydın bebeğim.

(Dürüst olcam, minsungun birbirlerine böyle aşkım canım fln diyeceği yerleri yazacağımı hiç düşünmüyordum.)

-Jisung: Aşkım.
-Minho: Efendim sincabım?
-Jisung: Çok güzelsin.
(Anlık min: biliyorum cınım thanks 💅🏻💅🏻😎🔥)

*Minho (yine) kızarmaya başlar*

-Jisung: Bazen insan olmadığını düşünüyorum.
-Minho: Neden?
(Kaplumbağa deden skzkskzkszkskz)

-Jisung: Çünkü, insan olamayacak kadar çok güzelsin.
(Offf erkek yağağağaaa karısına iltifatlar da edermiş yaağağaağağa skzkskzkskzkkskz)

*Minho (tekrardan) tomato olmaya başlar ve Jisung, Minho'nun yanağını okşamaya başlar*

-Jisung: Utandığın zamanki hallerine bayılıyorum.
-Minho: Çok mu zevk alıyorsun?
-Jisung: Fazlasıyla.

Jisung gözlerini dudaklarıma odaklamıştı ve yüzünü bana yaklaştırırken tam öpeceği sırada odanın kapısının açıldığını duymuştuk.
(Hayattaki en iyi zamanlamalardan bir örnek daha)

*Bu sefer huncin odaya girer*

-Hyunjin: Hadi uyanın uykucular-... eeee uyanmışsınız. Niye gelmiyorsunuz?
-Jisung: Hyunjin senin ben zamanlamanı....
-Hyunjin: Hadi aşağıya gelin sizi bekliyoruz açlıktan ölücem.
-Minho: Tamam sen çık biz şimdi geliyoruz.
-Hyunjin: Çabuk olun.
-Minho: Tamam.

*Huncin kapıyı kapatıp çıkar*

Bende yataktan kalkıp üstümü değiştirecekken Jisung konuşmaya başlamıştı.

-Jisung: Ama... öpücük?

*Sincap suratını yapar*
(Bunu yapma işte yaa)

-Minho: Sonra öpersin, şunları daha fazla bekletmeyelim.
-Jisung: Uff. Unutma ama, bana bir öpücük borcun var.
-Minho: Merak etme böyle bir şeyi unutmam.
-Jisung: Peki...
(Hıı tabi tabi ama kim şu sincap surata kıyabilir kiiiğğğ)

Jisung'u üzgün görmek içimi acıtıyordu. Bu yüzden, bende daha fazla dayanamayıp dudaklarına hafif bir şekilde minik bir öpücük kondurmuştum ve giyinmeye devam ettim. Jisung ise, bir çocuk gibi sevinmeye başlamıştı ve daha sonra o da giyinmesi için verdiğim kıyafetleri giymeye başladı.
(Gören de sanki 5 yaş yaşında sancak skzkskskzkskz)

Ben giyinirken Jisung'un da vücudumu incelemesi gözümden kaçmamıştı ve ona bakıp sırıtmıştım. Üstümü çıkarttığımda bana  yavaşça yaklaşıp, belimden sıkıca kavrayıp kendine çekmişti ve  ikimizin de üst tarafı çıplak olan vücutlarımızın birbirine temas etmesini sağlamıştı. Kalbimin teklediğini duyabiliyordum ve ben yine her zaman olduğu gibi gözlerimi kaçırmaya çalışmıştım. İstemesem de...
(I can't stop me skzkskzkskzskz)

Ama, Jisung buna izin vermeyerek sağ eliyle çenemi tutup kendisine bakmamı sağlamıştı. Daha sonra diğer elini belimden aşağıya indirip kalçalarıma dokunmaya, sonra da hafifçe sıkmaya başlamıştı. Jisung gözlerini yine dudaklarıma odaklamıştı ve yüzünü bana yaklaştırırken bu sefer parmağımı onun dudaklarına koymuştum ve beni öpmesine izin vermemiştim.
(Birazda minhoya sövün awk)

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin