Ben güzel güzel uyurken bir tane otistiğin sesini duyuyordum ve kalkmamak için kendimi zorluyordum. Ama zebani gibi başımda beklemeye devam ediyordu.-Minho: Yaa off, Felix git başımdan.
-Felix: Lan kalksana, seni uyandırmak için kaç adım attım haberin var mı?!
-Minho: Çok büyük bir iş yapmışsın ya sağol.*Minho gözü kapalı bir şekilde konuşmaya devam edip yorganı kafasına kadar geçer*
-Felix: Yaa off, hadi kalk gezelim biraz.
-Minho: Chan'la gitsene.
-Felix: O, Seungmin'le alışverişe gitti. Ne zaman geleceğini bilmiyom.
-Minho: O zaman, Hyunjin'le git. Dayı beni bi sal.
-Felix: H-Hyunjin'le mi?
-Minho: Lan Felix'ciğim; siktirip gider misin lütfen?
(Tam bir İstanbul beyefendisi maşallah çok kibar)*Felix Minho'nun totişine hafif sertçe vurur*
(🤭🤭🔪🤭🤭)-Felix: Lan piç yanına geldim o kadar bunları mı söylüyorsun!!?!
-Felix: İyi, ne bok yiyosan ye.
-Minho: Lan Felix, gerçekten şaka yaptım lan gel sana ihtiyacım var.
-Felix: Yoo, yürü git.
-Minho: Bunun için trip mi atacaksın ama?*Minho kafasından yorganı çeker ve yatakta oturur ve Felix'de yanında durup cevap vermez*
-Minho: Yaa tamam Felix off. Özür dilerim.
-Felix: Heh, işte böyle adam olacaksın it.
-Minho: Ağaağğaaa şerefsize bak.-Felix: Hadi üstünü giyin gel, zıkkımlanıcaz. Changbin işe gitti.
-Minho: Tamam.
(Bence işe gitmedi ama hadi hayırlısı)*Felix mutfağa gider*
Bende hızlıca elimi yüzümü yıkadıktan sonra, üstümü giyinip aşağı inmiştim. Felix'e yardım edecekken beni durdurmuştu ve bende sandalyeye oturup onu beklemiştim.
-Minho: Yardım edeyim mi?
-Felix: Yok, sen şimdi bir şey yaparsın, evi yakarsın falan hiç uğraşamam.
-Minho: Lan sende Changbin gibi olma sakın.*Minho telefonuna bakar ve Felix kahvaltı hazırlarken Minho'yla konuşur*
-Felix: Minho, sana bir şey söyliyeceğim.
-Minho: Söyle. (Hala telefona bakmaya devam eder.)
-Felix: Ben... galiba.....Hyunjin'den hoşlanıyorum...*Minho telefonu bırakır*
-Minho: NEEEĞEEEEEE!!??!?!?
*Felix tabakları masaya koyup oturup tekrar konuşmaya başlar*
-Felix: Tam emin değilim ama öyle hissediyorum sanki.
-Minho: Ayy inşallah sevgili olursunuzz.
-Felix: Sus lan.
-Minho: Ama kabul et; Hyunjin'de fena değil.
-Felix: Y-yani... evet yakışıklı.
-Minho: Seviyosun işte.*Kahvaltıyı yaparlar*
-Felix: Hadi dışarı çıkalım.
-Minho: Felix, dışarıyı görmüyor musun? Götümüz donacak.
-Felix: Bir şey olmaz. Kalın giyiniriz.
-Minho: Tamam.-Felix: Şey...
-Minho: Noldu?
-Felix: Eve gitmeye üşeniyorum da... senin kıyafetlerden giyebilir miyim?
-Minho: Off.. tamam gel.
-Felix: Sağol.-Birkaç dakika sonra-
-Minho: Al giy şunları.
-Felix: Teşekkür ederim.-Minho: Eee, nereye gidicez?
-Felix: Hani şu, yürüyüş yaptığımız orman var ya. Eve yakın, oraya gideriz.
-Minho: Tamam.-Timeskip-
Felix'le ormana doğru yürüyorduk. Umarım kaybolmayız.
(Kaybolsan bile jis seni kurtarır merak etme sşfözlakdladjzlwk)-Minho: Felix, kaybolursak seni gebertirim.
-Felix: Yok lan, merak etme kaybolmayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My Cool Bully~ / Minsung
Teen FictionOkulda herkesin korktuğu popüler zorba olan Han Jisung, ve okula yeni gelen asosyal öğrenci olan Lee Minho. Bu iki yabancı birbirlerinin kaderi olabilir miydi?... Yan shipler: Jeongbin Hyunlix Chanmin !! UkeMin !! !! SemeSung !! (Hikayede biraz mant...