✨~ 11 ~✨

777 60 245
                                    

Notu elime aldığımda şunlar yazılıydı:

İş bu aralar çok yoğun bizim ev işe uzak olduğu için birkaç gün arkadaşımda kalıcam. Evde yemek yapmak için malzemeler de yok. Sana para göndermeye çalışırım. Sende markete gidersin. Bu zamanda da Felix'lerde kalırsın.

                -Changbin

Mutfağa gittim. Buzdolabını açtım, gerçekten de neredeyse hiç malzeme yoktu. Bende en fazla gimbap yapmayı biliyordum. Changbin para verince gimbap için malzemeler almaya giderim.

Sonra odama çıkıp üstümü değiştirip, çantama birkaç defter ve kitap koyduktan sonra Felix'lerin evine gittim.
Kapıyı çaldığımda Chan kapıyı açmıştı. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

-Minho: İ-içeri gelebilir miyim?
-Chan: Tabi gelebilirsin.

İçeri geçtiğimde Felix koltukta oturuyordu. Beni görüp yanıma geldi.

-Felix: Ne oldu Minho? Bir şey söylemeye mi geldin?
-Minho: Evet.

Bu sırada Chan da bizi dinliyordu.

-Minho: Changbin'in işi bu aralar çok yoğunmuş, işi de bizim eve uzak olduğu için geç gidiyor ve birkaç gün arkadaşında kalacakmış. Evde yemek yapmak için malzeme de yoktu. Bende size gelmek zorunda kaldım.

Felix bunu duyduktan sonra mutlu oldu ve gelip bana sarıldı. Chan da mutlu olmuş gibi gözüküyordu.

-Minho: Peki, ben nerede kalıcam?
-Chan: Misafir odasında kalırsın. Felix sana gösterir.
-Felix: Hadi gel, takip et beni.
-Minho: Tamam geliyorum.

Felix'i takip ediyordum. Misafir odasına gelmiştik.

-Minho: Aaaa ben kıyafet getirmeyi unuttum.
-Felix: Bir şey olmaz benim kıyafetleri giyersin.
-Minho: Tamam, sağol.

Daha sonra ikimizde aşağı inmiştik. Chan koltukta oturmuş, telefonuna bakıyordu. Biz de gidip koltuğa oturmuştuk. Chan biz yokmuşuz gibi, telefonuna bakıp gülümsüyordu. Felix daha fazla dayanamayıp Chan'ın elinden hızlıca telefonu alıp yanıma oturmuştu. Felix'le telefona bakınca ikimiz de şaşırmıştık.

-Felix: Abi bu çocuk kim?
-Minho: Lan bu Seungmin değil mi, fotoğrafının sende ne işi var?

Chan telefonu Felix'in elinden hızlıca almıştı. Ve bize kızgın bir şekilde, "Özele saygınız yok mu hiç sizin!" Demişti. Felix'le ben birbirimize bakmıştık ve sonra gülmüştük.

-Felix: Minho sen nereden tanıyorsun?
-Minho: Bugün Chan'la bahçede yürürken yanımızdan geçmişti. Chan'da ona bakmıştı, birkaç dakika. Sonra Chan'a sormuştum, o kim diye. Chan'da, "Bizim sınıftan Seungmin, çok yakışıklı." Demişti.

-Felix: Abi düğün ne zaman?
Felix böyle dedikten sonra koltukta gülmekten çatlayacaktı ve sonra gülerken koltuktan yere düşmüştü.
-Chan: Allah böyle çarpar işte, gerizekalı.
-Felix: Ağğağağaa götüm gittiiğğğğ.

Felix'i yerden kaldırdıktan sonra, Chan'a dönüp şöyle demiştim:

-Minho: Seungmin'i bulunca, bizi unuttun. Tch tch tch.
-Felix: Birileri kıskanıyor, galibağağağaaa.
Felix'in koluna vurmuştum.
-Minho: Y-yoo, doğruları söylüyorum.
Sonra Felix'de Chan'a dönüp;
-Felix: Evet. Minho doğru söylüyor. Tch tch tch hiç yakıştıramadım abi sana.
-Minho: Evet, bende hiç yakıştıramadım.
Dedikten sonra arkamı Chan'a dönmüştüm ve onunla konuşmuyordum. Felix'de onunla konuşmuyordu.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin