✨~ 12 ~✨

727 63 318
                                    

Uyandığımda saate bakmıştım. Saat 8.30'du. Kalkıp giyinirken Chan odaya girmişti.

-Chan: Minho kalk hadi-
-Minho: Çoktan kalktım.
-Chan: Sen erken kalkmayı bilir miydin?
-Minho: Evet.
-Chan: Hadi aşağıya gel, kahvaltıyı hazırladım. Felix'i bu sefer ben uyandırıcam sen şimdi çocuğa bir şeyler yaparsın.
-Minho: Aaa, ben öyle şeyler yapar mıyım hiç? Tch tch tch.
-Chan: Senden her şey beklenir.
(doğru söylüyo kelffkekskwkdk)

Aşağıya inmeden önce yüzümü yıkadım. Yüzüm yıkandıktan sonra geleceğimden daha parlak gözüküyordu. (Skfjrdlzkausdjfcjs) Aşağıya indim. Masaya oturdum ve Felix'i beklemeden kahvaltı yaptım. Daha sonra Felix geldi. Gözlerini tam açamıyordu. Yüzüne tokat atmıştım ve kendine gelmişti.

-Felix: Bismillah, noluyo lan!
(Felix korkudan imana geldi dlgmfkxsnd)
-Felix: Minho, Allah belanı vermesin.
-Minho: Amin, inşallah belamı vermez.
(Şsklxskwozıaksk)

Kahvaltı yaptıktan sonra, günlük rutinimizi yaptık, sınava çalıştık. Felix ne kadar hayattan bıkmış gibi olsa da, çalışmak zorundaydı. Ben ise, hiç sıkılmadan çalışıyordum.

-Felix: Lan Minho, sen niye hiç sıkılmıyon lan?
-Minho: Sen daha tanımıyorsun beni.
-Felix: Gören de sanki kalkar kalkmaz ders çalışıyo sanacak.
-Minho: Nerden bildin lan?!
-Felix: Şaka yapıyon ya, kalkar kalkmaz insan nasıl ders çalışabilir.
-Minho: Ortaokuldayken, lgs'ye girmeden önce baya bir çalışmıştım. Zaten arkadaşım da yoktu. Gece gündüz, kafamı derslerden hiç kaldırmıyordum. Sadece yemek yiyebilmek ve tuvalete gitmek için derslerden kafamı kaldırıyordum.
-Felix: Lgs'de kaç puan yaptığını hatırlıyor musun?
-Minho: 495.
-Felix: Oha lan ben 350 yapmıştım.
-Minho: Yine de iyi puan yapmışsın.

Biz biraz daha çalıştıktan sonra, Felix yine mızmızlanmaya başlamıştı.

-Felix: Yaaağ yeterr, beynim almıyo artık bu kadar fazla bilgiyi. Beynim de bana dur artık diyor.
-Minho: Senin ben beynini..... Sınavdan düşük alınca görücem ben seni.
(Skzkszkksskz )
-Felix: Lanet olsun sınavlara. Küçük bir kağıt parçası hayatımızı nasıl etkiliyor ya off! Çalışmıyom ben ya.

Felix eline telefonunu almıştı, bende çalışmaya devam ediyordum. Birkaç saat sonra Chan aşağıya gelmişti.

-Chan: Felix, niye çalışmıyon lan. Bak Minho ne güzel çalışıyor.

Felix'e dönüp pis pis sırıtıyordum. Felix de sırıttığımı görüp bana sinirlenmişti.

-Felix: Minho insan değil, kesin npc.
-Minho: Evet dünyanın sonunu ben getiricem.
(İnşallahh skzkskskz)

-Chan: Tartışmayın, bugün yemek yapmaya üşeniyorum. Dışarıdan söyleyelim, ne istersiniz?

-Minho: Pizza.
-Felix: Hamburger.
-Chan: İki tane olmaz bir tanesine karar verin.

-Felix: Tamam o zaman. Taş, kağıt, makas oynayalım. Tekte bitsin.
-Minho: Tamam.

Felix kendinden çok emindi kazanacağına, öyle sanıyordu. Ama ben bu oyunda neredeyse, hiç kaybetmezdim. Felix, eliyle makas yapmıştı. Bende taş yapmıştım. Felix biraz üzülmüştü ama, yine yemek olacağı için çok umursamamıştı.

Chan sipariş verdikten 20-25 dakika sonra yemek gelmişti ve hemen yiyip bitirmiştik.

Saat geç olmuştu. İkimiz de yarın okul olduğu için erken yatmıştık.

~My Cool Bully~ / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin