𝟝𝟙 | 𝔸𝕐𝔻𝔼𝕃𝔸𝕀ℕ𝔼

2K 112 55
                                    

Harraz tidak sanggup meninggalkan sahabatnya yang masih berada di dalam wad kecemasan. Dia menggunakan kuasa yang dia ada sejak dia bermastautin di sini, di arah semua orang suruhannya untuk menyiasat apa yang berlaku di tempat kejadian.

"Baby, balik la bawa anak-anak. Kesian hubby tengok baby mesti penatkan." Pujuk Harraz.

"No! Dekat sini ada child care, Iyan letak anak-anak dekat sana. Iyan tak sanggup tinggalkan hubby sendiri di sini." Bantah Adriana. Harraz hanya menurut kata-kata isterinya.

"How sweet you're babyboo." Ucap Harraz. Terharu bila isteri sanggup ada bersama susah dan senang.

"Of course CanIm! Wife Abang beku kot!" Itu memang tidak boleh di sangkal lagi.

Hampir tiga hari dia berada di hospital namun mereka masih tidak dapat apa-apa berita tentang Ayden dan Elaine termasuk dua sahabat mereka warganegara Turkiye.

"Boo, patut tak hubby call Emir atau pun uncle Zack?" Tanya Harraz.

"Boleh je hubby. Kesian umi Dahlia dan aunty Sofea." Adriana bersetuju untuk memberitahu hal yang sebenar.

KLAKKKK!!

Pintu bilik kecemasan terkuak besar, muncul seorang doktor dan dua lagi sahabat Elaine iaitu Murat dan Orhan. Mereka berdua mengalami kecederaan di kaki dan tangan ketika ingin menyelamatkan Elaine.

"Bro, I am really sorry for what happen." Berkali-kali Murat memohon maaf di atas apa yang berlaku.

"It's okay. I let my team to check what is actually happen on the road." Harraz tenangkan Murat yang tidak henti-henti menyalahkan dirinya kerena memandu tidak berhati-hati.

"How is she? Is she conscious?" Tanya Orhan. Harraz menggeleng perlahan.

Doktor tadi mencelah dalam perbualan mereka.

"So, you're his family?" Tanya doktor itu untuk kepastian. Harraz dan Adriana angguk laju.

"Look! I really sorry for what just happen but both of them are not good condition. We might afraid if we push them the condition getting worst. So for now they still coma. You guys can check them for awhile and the rest will take over by our nurse here." Hujah doktor tadi.

Terduduk Harraz dan yang lain saat mendengar penjelesan doktor itu. Harraz pergi melihat keadaan mereka berdua, sungguh mengayat hati. Walaupun hampir seluruh anggota badan mereka cedera parah namun wajah Ayden dan Elaine masih bersih tanpa sedikit luka pun.

"Murat and Orhan, I begging you please don't tell anyone in Malaysia about this. I will meet his family tomorrow and bring them here." Pesan Harraz.

"Now I send you back and take a good rest till you recover." Arah Harraz. Dia menghubungi pekerja nya untuk menghantar Murat dan Orhan pulang ke rumah mereka.

"Do you mind if stay here and exchange with you guys?" Pinta Orhan. Harraz mengangguk setuju.

"But you have to recover yourself first." Orhan setuju dengan cadangan Harraz.

Harraz akan mencari tahu apa yang terjadi di tempat kejadian. Tidak ada seorang pun yang akan tertinggal jika Harraz Mikael yang menyelidik tentang kemalangan ini.

MY AYDEN DARHWISH [C]Where stories live. Discover now