-1-

502 40 49
                                    

"baba!" minik kız bir elinde boyu kadar okul çantası, diğerinde kirazlı lastik tokalarıyla koşarak sarışın adamın yanına geldi. kızın bu sevimli hali atsumu'yu gülümsetse de okula geç kalmak üzere oldukları için için hemen çantayı alıp eksik olup olmadığına baktı. daha sonra kızının koklamaya doyamadığı upuzun kahverengi saçlarını özenle ve acıtmadan taradı. kirazlı lastik tokalarla iki yandan topladıktan sonra kızın kahvaltısını alıp arabaya bindiler. atsumu, kızını çocuk koltuğuna yerleştirdikten sonra yemeğini önüne koydu.

"gidene kadar hepsini yiyorsun, tamam mı?" küçük kız her ne kadar burun kıvırsa da babasını dinleyecekti, hep dinlerdi çünkü. atsumu onu en büyük şansı olarak görürdü çünkü hayatındaki en önemli şeyi kaybettikten sonra yaşamaya devam edebilmesinin tek sebebi bu ufak kızdı. çok kısa sürede atsumu'nun tüm dünyası olmayı başarabilmişti.

onu iyice yerleştirdikten sonra sürücü koltuğuna geçen atsumu, dikiz aynasından sürekli kızı kontrol ediyor ve yemeğini yediğinden emin oluyordu. küçük kız yemeğini bitirince okula giderken söylemeyi en sevdikleri şarkıyı açtı. eskiden bu şarkıyı onunla söylerlerdi ve artık canını acıtmasını istemediği için kızıyla söylemeye başlamıştı atsumu. kızı şarkıyı duyunca sanki her sabah dinlemiyorlarmış gibi havalara uçup şarkıya eşlik etmeye başlamıştı.

"baba, bugün okuldan sonra beni almaya arkadaşlarınla gelir misin? onlar çok komikler." dedi kız şarkıyı bitirince.

"meşgul olmazlarsa gelirler güzelim." arabayı park etti ve kızına dönüp devam etti. "iyi çalış tamam mı?"

"tamam, söz! babam gibi başarılı ve harika bir insan olacağım!"

evet, baban gibi başarılı ve harika bir insan olacaksın, diye geçirdi içinden atsumu. ona her baktığında bunu görebiliyordu.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin